A więc Sprzedałem Suzuki i Kupiłem Peugota z 2001 Roku.
Lecz z małą Wadą cylek był zatarty wiec cena 1900zł
Lakier Igła!!
A więc wymieniłem:
~Cylinder Malossi Sport 70cc
~Wydech LeoVince TT
~ Sprzęgło Polini 2G Evolution II
~Wał korbowy Stage6 HPC
~Wariator Polini Eco Kit
~Sprężynki Sprzęgła Czerwone
~ Gaźnik Dell'orto 19mm - Stage6 Racing
Chyba Wszystko,Możliwe że o czymś Zapomniałem
Na ten Sezon Zajmę się Tuningiem Optycznym
MeChAnIcZnY:
~Cylinder 70 ccm Malossi MHR
~Wydech LeoVince Hand-Made
~Dzwon sprzęgła Malossi Wing Bell
~Sprzęgło Polini G2
~Wał korbowy Stage6 HPC
~Wariator Malossi 2000
~Sprężynki Sprzęgła Czerwone
~Gaźnik Dell'orto19mm-Stage6 Racing
~Pasek napędowy Ariete
~Rollki Malossi 6.0 gr. OpTyCzNy:
~Stopka boczna RMS Black-Mat
~2 Diody w Lampie
~Z Optyki Narazie Tyle
To jak nie jest dobra to po ch** nimi jeździcie? Bo vmax słaby? To nie wszystko, ja swoją kataną serią kazdego roxa na przyśpieszenie brałem, i we 4 nią jeździłem i nic jej. Każdy mi mechanik mówi że ładna i bezawaryjna
Edytowane przez LMatador dnia 05-05-2009 22:27
ja miałem też problem z swoja katana ale jak zrobiłem cylek polini 70 i przekładnie pierwona i śmiga mi 75 80 a jak wleje 98 to nawet 85 tylko zasłona dymna za mną nie wiem dla czego