Witam chciałbym przedctawić swój problem więc gdy motorek jest zimny np. po odpaleniu go po nocy to dymi wiem że to normalne ale dopiero jak się mocno nagrzeje to przestaje. Czy jest to możliwe że dostaje za dużo oleju? Można dawkę oleju zmniejszyć a jeżeli tak to jak się to robi bo ja jestem "ZIELONY" w tych sprawach!
Oj kolego z tym to radzę nie kombinować bo możesz zatrzeć skuter ... a wtedy naprawa ostro ci wyciągnie kasy z portfela Ja jeżdżę na mieszance i też tak mam ale u mnie to przez to że jak skuter stoi to olej zjatuje na dół zbornika i dostaje dużo oleju z benzyną wtedy ale u ciebie nie wiem co może być przyczyną ...
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
Może to też zależy od oleju jaki wlewasz.
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara. -!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.
U mnie w starej jak mocno dostał w d**e po sporej jeździe to na następny dzień też tak kopcił jak był zimny. W moim przypadku to wypałał się wydech bo był trochę zawalony i mocno kopcił. A teraz jest już normalnie jak wcześniej, a nawet jak by lepiej jeździł
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
Jak jesteś zielony to lepiej się za to nie bierz...bo można ostro zepsuć Ja jak mi kopci to tylko jak go odpalam bo mam nie szczelny układ i mi jak stoi to pare dni czy coś to kapie tam po trochu i zanim przepali to kopci;p Jak chcesz się tego pozbyć to możesz wywalić dozownik i sam sobie robić mieszankę ale to jak by nie patrzyć trochę utrudnienie bo przy każdym tankowaniu przy stacji musisz wyciągać olej i odmierzać...ale mogę ci powiedzieć że byś się przyzwyczaił
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach