więc tak miałem taki tuning do tej pory
-70ccmmalossi
-wario malossi
-sprzeglo malossi z ŻÓŁTĄ sprężyną
-gaźnik z dyszą 95
i z tego co wiem to ta sprężyna jest twarda... mam rolki 7,5 gr do tego
przejechałem sie przed chwilą z zalożonym 20 min temu leo vinci ZX i wydaje mi się że nie rozkręca się na takie obroty jak wcześniej.. świetnie chodzi bo tego tłuma mu brakowało chyba i.. CZY JAK ZMIENIŁEM TŁUMIK NA POWYŻSZY Z SERII TO MUSZE ZAŁOŻYĆ LŻEJSZE ROLKI DO TEJ SPRĘŻYNY????
ale nie mam licznika wiec jutro sprawdzę z gpsem... jechał mi 75.. a teraz ladnie sie buja
jeszcze leży u kumpla moje przełożenie 16/49 i w weekend zakładam czego mogę oczekiwać?? 200 km na dotarciu dopiero więc świeży co z tymi rolkami i jak odkręci powietrze (mam 2,5 obrotu) lepiej mniej czy więcej?
raz pocisnąłem go tak... ale mi sie przegrzał:/ i pier....ął dyfuzor a tłumik cały kolorowy jest:/:/ muszę kupic dyfuzor bo go tir przejechał.. tzn końcówke... czemu się tak grzeje?????????????????????
ja docieram tak : : max 1/2 manetki tj. 41km/h , start z 1/2 manetki lub mniej , potem zmniejszam do minimum. Paliwo V-power , olej to mi mechanik daje czyli chyba dobry) Ale średnio jak jede to tak 36 km/h , silnik ma wtedy równe obroty... bo poniżej 30 to szarpie, czka...Po dotarciu zmieniam wydech na Leo Vinca ZX albo RR i jak sie uda to którąś z przekładni , zależy którą ma mechanik na stanie. Spadek mocy występuje średnio co 100km . Pierwsza setka była taka ze katana rwała do przodu jak szalona... Dróga stówka była taka ze duzo paliła i miała błyskawiczne odejscie , trzecia setka i jest tak jak moim temacie " NERWY !!!!" Co WY na to ? Pozdro
049
Oj życie... mam nadzieję, że ja szybko dotre i będę bardzo zadowolony i że dysza 75 do seryjnego gaźnika wystarczy...;/ Fazi, jak chcesz prędkość to bierz polini 20/61. Wg mnie to przyspieszenie jakie masz wystarczy, a wydechem to już wogóle git powinien być.