Własnie zabieram się za polerkę pokrywy i mam kilka pytań w związku z tym.. W artykule pisze żeby kupić papier 2000 i 600 te oba to papiery wodne tak ?
Czy trzeba później lakierować pokrywe ?
I ile mniej więcej trzeba na to poświęcić czasu, gdy będę pracował nad tym tak z 2 godzinki dziennie ?
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
Nie jestem pewien na 100%, ale chyba te papiery to nie wodne tylko zwykłe. Najlepiej by było polakierować pokrywę żeby po jakimś czasie nie śniedziała. Co do czasu, to ciężko jest określić, ale wydaje mi się, żę w 3-4 dni powinieneś to zrobić.
Dzięki koledzy za pomoc jak będę coś potrzebował to jeszcze tu napisze ;P
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)