Musisz odkręcić dekiel, później wariator i tam w wariatorze masz rolki ale radze samemu się nie zabierać, bo ja ściągałem blokadę z wario i mi się potem wszystko odkręciło podczas jazdy i frezy poszły. Przeciwtalerz i Wariator do wymiany był, najlepiej jak masz wkrętak pneumatyczny
Klucz pneumatyczny na wulkanizacji!! Ściągasz pokrywe a następnie pneumatem odkręcasz ściągasz wszystko po kolei aż dojedziesz do wariatora... Otwierasz wariator wymieniasz rolki potem składasz wszystkow odwrotnej kolejności...
Nie musisz mieć pneumata. Wystarczy klucz oczkowy 32 i nasadowa 17.
Cylinder: Polini Sport 70cc
Komin: Technigas
Lampa LEXUS
Korbowód wzmacniany
Reszta seria
Nie no już ja wiem i tak na razie sie niedostane bo na tym deklu mam 2 śruby z rozwalonym gwintem niedługo jadężeby mi mechanik takie drobnostki porobił to to dodam do listy ;D
Pisz poprawnie!!!! Używaj Alt!!!
Edytowane przez Daniez dnia 25-09-2008 19:53