Ja mam polini sport ale to 1000km rozwalił mi wał 14.000 przebiegu miałem wiec miał prawo paść ogólnie polecam ten cylek
Używaj Alt!!! Bo będzie warn!!!!
Edytowane przez Daniez dnia 11-09-2008 15:23
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
To już zależy od stanu łożysk i wału... Mi się wydaje ze przy takim cylku łożyska teflonowe i wzmacniane igiełkowe to podstawa... Powinieneś je wymienic...
nie wiem jakie mam lozyska ale pewnie teflonowe bo skuter byl tuningowany w niemczech i mam polini sport 70
moze sie ktos inny jeszcze wypowie na temat cylkow
Edytowane przez sobiur1 dnia 12-09-2008 16:38
Ja bym ci polecał Ital kit osobiście mam 50 ale jest jeszcze nie wyregulowana dobrze i przy lekkim poddciągnięciu bez problemu jdzie na gume.Ogólnie to cylki bardzo wytrzymałe.Np mi padło łożysko na korbowodzie i koronka poszław drobny mak na tłok.Po wyjęciu okazało sie że cylek ma 0 uszkodzenia Polecam.
Ja bym ci polecał Ital kit osobiście mam 50 ale jest jeszcze nie wyregulowana dobrze i przy lekkim poddciągnięciu bez problemu jdzie na gume.Ogólnie to cylki bardzo wytrzymałe.Np mi padło łożysko na korbowodzie i koronka poszław drobny mak na tłok.Po wyjęciu okazało sie że cylek ma 0 uszkodzenia Polecam.
Tego nie byłbym pewny ale powinien wytrzymać.Jeśli masz na mysli tuning na poziomie sport.Coprawda należy zmienić wał przy tym cylku więc upewnij się na 100% że masz tuningowy. Bo jeśli to standart to czekają cie przykre niespodzianki i wysokie koszty naprawy.