Na początek chcę rozwiać wątpliwości nie pytam jakie części wybrać, lecz czy podane części będą optymalnym zestawem do mojego squta.
mam KataneR 2001 chyba jest zablokowana, ale na wariatorze nie było blokady. Na początek chciałbym zmienić wariator bo podczas jazdy seryjny mi się odkręcił i od tamtej pory z 65 prędkość spadła do 55 (w porywach) km/h. w przyszłości chciałbym kupić tłumik Polini Super Race. Myślałem o wariatorze hebo ale pomyślałem że może do tłumika polini lepszy będzie też wario polini. Proszę o szybką interwencję
Używaj Alt!!!!
Edytowane przez Daniez dnia 04-09-2008 07:04
To nie jest tak że podzespoły o tej samej firmie dadzą ci lepsze osiągi niż gdybyś dał do wydechu HEBO wario POLINI. A jak ci się odkręca wario to nie przykręcaj tego zwykłym kluczem tylko jebn** pneumatem to się nie będzie odkręcać
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
Dzięki planuję zmienić jeszcze przeciw talerz i wentylator, bo mi stuka na zimnym silniku i wolnych obrotach, no i wydaję mi się że w tym tkwi przyczyna spadku v-max, na 55km/h ma już 6500 obrotów.
Edytowane przez Daniez dnia 04-09-2008 16:02