Witam
Chcialbym zaprezentowac swoja katane! Kupilem ja w salonie w czerwcu 2004 roku (chodz w dokumentach mam 2003) jest to wersja LC chlodzona ciecza!
oto co zmieniłem w swojej katanie:
TUNING OPTYCZNY
-carbonowe dzwignie hamulców
-zmiana licznika na skale do 120km/h (seryjnie jest do 80km/h)
- obrotmierz i termometr Stage6
- Manetki PRO GRIP
-przemalowanie felg na biało
Lusterka F1 CARBON
-biale klosze kierunków przednich
-lampa LEXUS tył
-kierunki didodowe ARROW z tyłu
-skrócony błotnik
-siatka tuningowa we wlocie na chłodnice
- siatka tuningowa we wlotach powietrza
- RYFLE
- NEONY grające w rytm muzyki
- Profesionalny SYSTEM AUDIO w schowku
- pokrywa przekladni pomalowana chromem
-niebieskie śróby tuningowe na pokrywie
- niebieski kickstarter
- naklejki tuningowe
- osłona filtra powietrza pomalowana na niebiesko
- żarówka XENON LIKE w przedniej lampie
- przedłużacz amortyzatora
TUNING MECHANICZNY
- cylinder MALOSSI SPORT/ METRAKITE HAND MADE 70
- wydech: YASUNI Z
wcześniej TECNIGAS NEXT R
- Gaźnik ARRECHE 19 mm
- MULTIVAR MALOSSI
- Rozwiercony Kruciec ssący
- Pasek napędowy HEBO KEVLAR od YAMAHA NEO's (POLECAM!!!)
- SPRZĘGŁO RMS RACING
- PRZEKŁADNIA MALOSSI
- MEMBRANY CARBONOWE POLINI
- WAŁ BGM EVOLUTION (18 000 obr/min)
W PLANACH:
Gasbox STAGE6
kilka naklejek
malowanie felg (ranty srebrny metlaic) szptychy (granat metalic)
malowaine pokrywy przekladni na srebrny metlaic
zamalownanie rysek :]
Fajna Kata Powiedz ile ci wyciąga, jakie przyśpieszenie oraz jak ze spalaniem.
Powiedz dlaczego polecasz pasek od Neos'a? Bo też kupuje pasek myślałem nad Malossi Special ale ty mówisz że polecasz od neosa, dlaczego? i czy on w ogóle pasuje? :bigeek:
Wiec tak podam dane na cylinrze HEBO 70ccm
przyspieszenie 0-50km/h = 3,5/4 s
80km/h w 11 s
Predkosc maksymalna kolo 110-115 km/h
Władowalem 4 tys zloty :]
DANE NA CYLINDRZE AIRSAL 50ccm (obecnie zamontowanym)
Przyspieszenie plynne do 50km/h w granicach 6 sek
Predkosc max na prostej 100km/h