Polini jest bardzo słaby, to samo co oryginalny cylinder w wikszym tlokiem malossi i metrakit maja juz male zmiany. stage6 to neizbyt dobry cylinder, wytrzumuja 3-5tys km chyba ze dobrze trafisz.
Też bym wybrał Matrakita ale że Stage6 wytrzymuje 3-5 tyś km to nie wierze. Jak ktoś nie umie docierać i po włożeniu cylka ciśnie na maxa to się zaciera po 3 tyś km
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
W s6 zalezy jakie masz szczescie bo z jakoscia jest roznie - jeden cyl wytrzyma 3tys, drugi 20. Ja bym nei ryzykował. Znam już kilka osób którym sie rozlecial po 3tys.