Witam wszystkich użytkowników. Mam takie pytanko odnośnie przełożeń. Wałka od koła i trybów wtórne+pierwotne jak metodą na ciepło rozłaczyć te tryby i je złączyć, prosze pomóżcie co jak i po koleji trzeba robić ze szczegółami. Pozdrawiam
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T
ja robilem to tak tuleja taka zerby walek wchodzil a trybo zostało na wierchu sciagasz simering aluminium i jebiesz mlotem i wychodzi a na cieplo to tylko wkladalem
No też tak myśle zrobić ale żeby sie nie meczyć, lepszym i szybszym sposobem. [ na ciepło metodą ] nie prasą..
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T
ok, zobacze a mam takie jeszcze jedno pytanie czy są przełożenia pierwotne malossi 15/40 z wałkiem 17 mm i długością 143 mm bo mam katane 2000, a w necie widze tylko 22 mm i 151mm długość...
Suzuki Katana Performance AC AY50 2000r.
Mechanika:
~Cylinder Kit Airsal Sport 50cc
~Łożysko korbowodu Malossi MHR, 10x14x13
~przełożenia wtórne Polini 61/20+seria pierwotne
~nowa fajka NGK
~nowy pasek napędowy Malossi Special
~sprzęgło HEBO Racing
~rolki Malossi Hat 4g
~wydech Leovince ZX
~nowy olej przekładniowy Malossi RGS
~Olej Mobil 1 Extra 2T