Siema, kolega kupił skuter , jednak gdy zajrzał do środka okazało się że śruba od dzwonu jest zaspawana.... . Na razie to nie przeszkadza, bo nie planuje nic wymieniać ,ale macie jakieś pomysły jak to odkręcić?
//Dandusiek
Zły dział - "Eksploatacja i naprawa" służy tylko i wyłącznie w przypadku naszych suczek etc. Przenoszę i zapamiętaj następnym razem bo polecą pkt.
Edytowane przez Dandusiek dnia 06-05-2013 13:31
Tuning mechaniczny KATANY
**Cylinder malossi sport 70**
**Polini speed control**
**Gaźnik arreche 17,5 dysza 90**
**Wydech "tune ex" poluję na coś lepszego**
**Świeca NGK**
**Łożyska wału i uszczelniacze SKF**
**Polini airbox**
**Odblokowany króćec**
** i jeszcze pare drobnych rzeczy...**
pasek do się zdjąć bez zdejmowania kolektora , nie raz tak robiłem
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR