Siemano zapewne wiele z was ma problemy z sciaganie magneta lub odkreceniem wariatora lub sprzegłą wiec chce wam pokazać jak zrobic proste blokady żeby łatwo odkrecic te rzeczy ;p wiec tak :
1. sciągacz magneta wystarczy załatwić skaś stary zbedny dzwon z minarelli ;p o to zdjecie jak wykonać z niego sciagacz :
2.blokada dzwony :
3. blokada wariatora akurat nie mam zdjecia swojej blokady ale jest zdorbione tak : zwykła świeca np z forda która ma długi gwint ucinamy tylko tą koncówke wkrecamy to do cylindra blokujac tłok ta blokada blokuje i wariator i magneto nie obawiac sie o tłok itp robie juz tak od roku i ngdy nic sie nie stało ;p
jeśli ma ktoś jeszcze jakies swoje sposoby prosze o napisaniu o nim ;D
Edytowane przez k4t4n4 dnia 11-07-2012 00:32
Suzii w trakcie mega customu!
nadal nie wiem jak ściągnąć magneto ;D
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
ja też odkręcić odkręciłem śrube a ono siedzi jak wryte ;p jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria
odkręcasz dekiel i masz wario przytrzymujesz kluczem pużniej przystawiasz klucz do madneta i walisz młotkiem i masz odkręcone i potrzeba jeszcze taką specjalną jakby śrubke do odkręcania na mielochu pełno takich jest
Edytowane przez piotrek131353 dnia 11-07-2012 12:25
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR
heh magneto masz tak jak widać miedzy dzwonem a magnetem idzie klucz oczkowy do niego włożona jest nakretka na smarze żeby nie spadała od przodu widać grzechotke ta grzechotką wkrecam sube w nakretke ona sie wkreca i dochodzi do wały powoli sciagajac magneto ;p
Suzii w trakcie mega customu!
Ja nakrętkę od dwonu sprzegła odkręcałem przy użyciu 2 śrubokrętów i młotka. Jednym sróbokrętem zabezbiedzyłem żeby dzwon mi sie nie kręcił. Następnie drugi przyłożyłem do nakrętni od dwonu i biłem w sróbokręt młotkiem. Odkręciłem ale nakrętka do wymiany
Suzuki Katana WR 50 LC 2002r
Tuning Mechaniczny:
~~~Wariator Malossi Multivar
~~~Wydech Tecnigas Next R
~~~Rolki Malossi 5,0g
~~~Pasek Malossi Specjal
~~~Przełożenia od Sr-ki
~~~Króciec 19mm
~~~Ściągnięta zwężka filtra powietrza