nic nie piszczy a z prasa to chodzi o to że trzeba wybić stare przełożenia i nabić nowe ;D ale Wojtek007 sobie poradził bez bo młotkiem to wybił i nabił ;D
Suzii w trakcie mega customu!
Młotkiem jeż dasz rade. tylko jak będziesz uderzać w tulejke, to przez jakiś punktak albo kulke od łożyska. Tam jest takie wyżłobienie, żeby nie zklepać tej tulejki ;D
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port Wał Top Racing Std Wariator - TJT Carrera II Kruciec - Odblokowany Gaźnik - Arreche 19 Przełożenia - Top Racing Sprzęgło - Tec Evo Racing Sprężyna centralna - Top Racing + 30% Łożyska - SKF C4 Teflon Tłumik-Yasuni R
piszczy piszczy ale dopiero poczujesz roznice jak zmienisz jeszcze sobie wtorne od sr polini albo malossi ja mam sr ale nie wiem jaki v max bo docieranie
Edytowane przez suzun dnia 28-04-2012 14:08
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~
nie piszczy ja mam SR + Top Racing i wszystko elegancko smiga nic nie piszczy a skuter przed zmaina przełozen 78 a teraz spokojnie 90 po prostym a z góki 95 (mysle ze wiecej by poszedl)
@katana9898 jak zalozysz same to idzie z tym wytrzymac ;p
@Szalinkofura jak zakladales od sr przelozenia to zmieniales cale 2 czesci wtorne czy tylko duze kolo?
Suzuki Katana RRR LC 2000r.
Tuning Mechaniczny
~Cylinder Airsal Tech Racing 70cc~
~Wydech Hebo New Performer 2004~
~Gaźnik Kit Dell'orto PHBG 19 CS - Metrakit~
~Fajka Polini 2T~
~Wariator Polini Speed Control~
~Przełożenia Pierwotne TopRacing i Wtórne Sr~
~Wał korbowy Top Racing STD~
~Sprzęgło Tec Evo Racing~
~Łożyska wału i simmeringi SKF - HQ Eco~
~Klocki Hamulcowe Malossi Sport~
~Łożysko korbowodu Polini Evolution~
~Sprężyna dociskowa Polini~
~Filter powietrza Polini AirBox~
~Świeca zapłonowa NGK Racing~
Tuning Optyczny
~Lampa Revo Lexus Style~
~Przedłużka Amortyzatora by Kondzior 5,5 cm ~
~Zaciski Hamulców malowane na czerwono ~
~Skrócony tylni błotnik~
~Odświerzone malowanie Katany~
~Nadkole z Alu~