Witam. Niedawno zatarł mi się tłok , był kompletnie przepalony więc może mam coś nie tak z dozownikiem oleju ? Może podawać zbyt małą dawkę oleju ? Dodam jeszcze , że od jakiegoś czasu po odpaleniu go po 1 dniowym postoju w garażu skuter bardzo kopcił i wkręcał się na obroty tak jakby wypalał olej z komory spalania. Czego to mogła być wina ? Druga sprawa zamierzam zrezygnować z dozownika i przejść na mieszankę. jaki powinien być stosunek oleju do 1 l benzyny przy docieraniu cylindra i po. ?
Pozdrawiam.
Edytowane przez Aroni dnia 27-04-2012 18:40
Miałem to samo ale z tłokiem problemów nie było a wiec tak spuszczasz olej z zbiorniczka odkrecasz pompe oleju i wyjmujesz ten tłoczek co siedzi w karterach zakrecasz spowrotem i mieszanka to 1:50 czyli 1 litr oleju na 50 litrów paliwa albo inaczej 100 ml na 5 l paliwa ja powiem tak ja to zrobiłem i zero kopcenia lepiej silnik pracuje i nie wypluwa niedopalonego oleju i nawet mocniejszy się zrobił to na tyle
nie raczej nie odkrecasz i srubokretem plaskim taki długi tłoczek co siedzi w karterach wyciagasz i tyle i nie pzrelewaj oleju za duzo do benzyny tylko rob na 100 ml na 5 l paliwa i to tyle
Nie wyciągaj dozownika ani nic tylko spuść olej ze zbiorniczka i tyle.Dawaj tylko do benzyny 100ml na 5 l.
scooter jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, a Freestyle podstawą.
------------------------------------------------------------------
Setup
Rolki stage6
Yasuni Z carbon
----------------------------------------------------------------------------
Optyka
Nóżka img
Ledy niebieskie
Lusterko f1 carbon
Nakrętki na wentyle str8 carbon
Siatka w wlotach
****************************************************************
aprillia rs50
2008r seria
Malowanie białe ze lwami;D
własnie trzeba wyciagnac ten tłoczek bo moze sie zatrzec bo nie bedzie miał smarowania bez oleju ;x wiem bo to robilem i tam taki dlugi tłoczek wyciąg .