99' Daily Bitch project...
|
Dandusiek |
Dodany dnia 25-09-2012 22:32
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
Dawidzio, stara mam to wałeczek 17mm czyli podejdzie do mnie. Bo nowe miały 22 a stare 17,chyba xd
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 26-09-2012 21:01
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Zrobiłem mały spis tuningowych części z Katany dawcy
-Wydech: Leovince TT HandMade
-Gaźnik: Dellorto PHBG 21 Black Edition Race
-Dzwon: Stage 6 WingCooler
-Sprzęgło: Stage 6 Torque Control MKIII
-Wariator: Polini Speed Control
-Pasek: Dayco
-Amortyzator: Malossi z regulacją
-Gasbox: Malossi
-Króciec: rozwiercony
-Wał: Top Racing
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
piotrek131353 |
Dodany dnia 26-09-2012 21:06
|
Doradca
Postów: 513
Data rejestracji: 02.05.12
Pomógł: 5 Skąd: jabłonna
Status upomnienia:
|
a ile dałeś za tego dawcę że tu taki stetup jest
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 26-09-2012 21:10
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Wkurzę was, 550 Nie ma co ciąć kosztów, na pewno rozbiorę silnik w drobny mak, wymienię łożyska, uszczelki, zregeneruję pompę wody, klocki, śrubki, wszystko na świeżo odmalowane, wał raczej jest ok, ale przy rozbiórce się okaże czy wymienię Na cylindrze też nie będę oszczędzał i pójdę w Malossi albo Stage6
Edytowane przez arnold95 dnia 26-09-2012 21:13
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 26-09-2012 21:24
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
ja prd glupi to zawsze ma szczescie a powiedz mi skad on wział takieg czesci jak stage 6 ? |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 26-09-2012 21:32
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Dzięki za nazwanie głupim
Nie znam dokładnej historii tego skutera. Domyślam się że startował w Poznaniu na wyścigach, wtedy prawdopodobnie miał lekki wypadek (lekko skrzywione lagi, popękane boczki i trójkąty), kupił go ktoś inny i go dobił, potem skuter zmieniał właścicieli jak rękawiczki, aż w końcu pogubiły się umowy kupna sprzedaży i skuter jest aktualnie nie do zarejestrowania, ale pochodzenie jest legalne bo kluczyki są ori takie jak mam do mojej 99 Gość który mi sprzedał kupił go za grosze od znajomego z myślą o ustaleniu pierwotnego właściciela i zarejestrowaniu jej, ustalił, jednak dowiedział się że ktoś coś komuś nie dopłacił i nie wystawi mu umowy, wtedy zrezygnował i postanowił sprzedać. Kompletnie nie znał się na tuningu więc nie wiedział co w niej siedzi
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 26-09-2012 21:48
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
hahaha to ładnie zarobisz teraz a bd wkladal ten silnik do swojej suzi czy go sprzedaejesz to nazwanie głupim to takie przysłowie o tak powiem |
|
|
|
k4t4n4 |
Dodany dnia 26-09-2012 22:39
|
Znawca
Postów: 952
Data rejestracji: 26.09.10
Pomógł: 10 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
skad on wzioł dzwon s6 wingcooler? przeciez nie produkuja takich dzwonów do katany oO gosciu najprawdopodniej przerabiał wałek z przełożeń ;D
Suzii w trakcie mega customu! |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 26-09-2012 22:56
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Wszystko co najlepsze idzie do mojej Jak założył ? Po prostu sprzęgło jest 107, dzwon 107 - wałek pasuje
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 27-09-2012 23:27
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Jako że nie miałem dzisiaj nic lepszego do roboty, a tarcze w liczniku z LC mi się nie podobają, zaprojektowałem sobie w Photoshopie takie o:
Rozpoczął się etap zbierania kasy na poskładanie Katany z nowym silnikiem, muszę kupić cylinder i masę pierdół:
-uszczelki
-łożyska
-zestaw naprawczy pompy wody
-przewody
-klocki
-lakiery
-śrubki
-zawór membranowy
-zestaw naprawczy gaźnika
I zabawa od zera, wszystko idealnie oczyszczone, na nowo wymalowane, poskładane na nowych śrubkach, łożyskach itd. Wału nie ma co tykać bo był wymieniany Top Racing nie tak dawno, skoro od wyjazdu z salonu ma 6000km przebiegu
Wizualnie zmieni się delikatnie - na lepsze oczywiście
Edytowane przez arnold95 dnia 27-09-2012 23:38
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 28-09-2012 14:05
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Teraz to musi być i z osiągami mega rakieta Ja by msie pchał w 70cc
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 28-09-2012 21:36
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Zdecydowałem się zostawić oryginalną tarczę od poziomu paliwa, jakoś tak nie pasowała mi wtedy tarcza z kontrolkami Wskazówki własnej koncepcji, docięte, wyszlifowane i pomalowane.
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 29-09-2012 15:26
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
gdzie to drukowałes ? i ile zaplaciles ? |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 29-09-2012 17:47
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Sam sobie zaprojektowałem, wyskalowałem i wydrukowałem Jak już kiedyś pisałem nic nikomu nie zlecam tylko robię wszystko sam
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 29-09-2012 18:52
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
na zwykłym papierze ? i ci to nie zamoknie ? |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 29-09-2012 19:34
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Fotograficzny, polakierowany dodatkowo bezbarwnym
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 29-09-2012 20:03
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
ile bys chcial za wykonanie takiej tarczy ? tylko ze np inny wzór ? |
|
|
|
arnold95 |
Dodany dnia 12-10-2012 20:29
|
Coś wiem
Postów: 203
Data rejestracji: 26.02.12
Pomógł: 0 Skąd: Bydgoszcz
Status upomnienia:
|
Takie coś sobie sprawiłem:
Gilardoni 50 Nicasil, według producenta 10-12hp można z niego wycisnąć, się okaże
Suzuki Katana Custom 99/03 AC->LC
Mechanika:
-Cylinder Italkit/Gilardoni 50 Midrace
-Wał Top Racing Evolution NG
-Sprzęgło Stage6 Torque Control
-Dzwon Stage6 WingCooler
-Wariator Malossi Multivar
-Pasek Malossi Special
-Gaźnik TEC Racing PHBN 17,5
-Wydech Leovince TT
-Łożyska SKF C4
-Króciec DITECH
-Zawór membranowy TEC SPORT
-Sprężynki sprzęgła Stage6 czerwone
-Sprężyna centralna Polini
-Gasbox Malossi
-Przełożenia Movistar
-Torsion Control Malossi
-Filtr Malossi E5
-Ssanie ręczne Stage6
-Klocki Stage6
-Przeciwtalerz + wiatrak Custom
-Amortyzator olejowy z regulacją
-Heidenau K61 Racing 130/60/13
Optyka:
-Custom front na bazie Aeroxa
-Lakier grafit + czarny
-Oklejenie Louis Vuitton
-Lampa Custom LED
-Lotka z polifta
-Tarcze zegarów Custom
-Lusterka F1 carbon
-Przerobiona osłona baku
-Ucięty błotnik i nadkole
|
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 12-10-2012 21:11
|
Znawca
Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
|
Oryginalnie do katany czy do mina hor ???
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu
|
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 13-10-2012 10:02
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
Gdzie to kupiłeś i za ile?
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|