Po zapaleniu pochodzi chwilę i obroty spadną czy to zimny czy ciepłu przy czym nie jest to regularne raz bardzo długo utrzymują się wysokie obroty. Przykład: przy dojeżdżaniu do skrzyżowań kilka razy obroty spadną od razu a kilka razy nie chcą spaść.
Co jest?
Mam dosłownie taki sam problem. Tzn miałem. W moim przypadku przyczyną okazał się kranik. Gaźnik był regulowany w momencie, kiedy dawał on "opornie" paliwo. Wtedy obroty były ok. A jak następował moment, w którym paliwo leciało "normalnie" to obroty były wyższe.. Zmieniłem kranik i po problemie.
Taki problem może też występować wtedy kiedy masz brudny gaźnik i iglica nie chodzi płynnie i czasem się blokuje. Przynajmniej ja miałem taką sytuacje.
I to jest bardziej możliwa wersja. Wyczyść dokładnie gaźnik i wszystko, co z nim współpracuje, potem dobrze wyreguluj i zobacz czy się poprawi. Przy okazji sprawdż stan membranek.
No więc. .. Miałem problem z zaworem doradziliście mi abym odwrócił płytki lecz bez rezultatu dalej były minimalne szczelinki. Wziołem w paluchy i je przegiąłem.
1. sprawdzę czystość gaźnika!
2. pewnie będzie to zawór...?
Ile chcesz za niego?
Edytowane przez tomala-3 dnia 24-11-2007 17:15