Witajcie gdy kupilem katana byly do wymiany membranki bo miały przeswity i urwany kawaleczek płatka wymieniłem i dalej nie palił z rozrusznika i ciezko mu bylo utrzymac sie na wolnych wymienilem membranki i bylo troszke lepiej ale nie palil z rozrusznika z dnia na dzien palil coraz gorzej i juz nie zapalil zalewało go szukając przyczyny zobaczylem ze nowe membranki są w gorszym stanie niz poprzednie jeden płatek pękniety w pół i brakuje jego kawałka a przejechalem na nim ok 300km o co tu chodzi? dlaczego tak sie stało?
KATANA AY 50 MOVISTAR 2002r,
Katana AR 50 WR 1999r.
-Wał Top Racing Evolution NG
-Wydech Leo Vince TT Hand Made
i takie tam
Może z poprzednich membranek ten listek co sie ułamał porysował cylinder i kompresja ucieka , sprawdź gładź cylindra;]
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
a czemu pękły nowe membranki?
KATANA AY 50 MOVISTAR 2002r,
Katana AR 50 WR 1999r.
-Wał Top Racing Evolution NG
-Wydech Leo Vince TT Hand Made
i takie tam
nie mam pojecie, widocznie coś jest uszkodzone w środku i trzeba co sprawdzić , jak Ci ta mębrana poszła to na pewno wleciała do karterów a to nie dobrze więc już rozpoławiaj silnik zanim uszkodzisz coś poważnego
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
złozylem z 2 membranek jedną wyczyscilem swiece i dopalil za 5 sekund i juz nie zapali co go zalewa? KATANA AY 50 MOVISTAR 2002r,
Katana AR 50 WR 1999r.
-Wał Top Racing Evolution NG
-Wydech Leo Vince TT Hand Made
i takie tam
a co może go zalać ?? jedynie benzyna jeżeli membrana jest ok to musisz regulować na gaźniku (więcej powietrza). Sprawdź jeszcze czy filtr powietrza nie jest brudny. Odrazu możesz go wyczyścić Polini Sport 70ccm / SERIA
Malossi Multivar + 6,5 g
Gianelli Silencer
RMS Racing Pro + czerwone sprężynki
Stożek
Sprężyna centralna +22%
odblokowany króciec ssący
Wygładzenie tyłu z czaszki Roxa
Polerki
Czerwony Karter
Kiera BMX
Rejestracja przy silniku
dobra juz odpala jezdzi,teraz tylko regulacja sróbkę od powietrza na max wykręconą mam i z filtrem go muli a jak pusta pucha to idzie az miło czy jak zaloze tam gąbke bardzo przepuszczająca zeby jezdził dobrze to jak dostanie wiecej powietrza z automatu wiecej spali? KATANA AY 50 MOVISTAR 2002r,
Katana AR 50 WR 1999r.
-Wał Top Racing Evolution NG
-Wydech Leo Vince TT Hand Made
i takie tam
Przeskocz do forum:
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)