Starter nożny przeskakuje i strzela-problem z odpalaniem
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 17-10-2010 10:10
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Witam
Od kupna mojej Katany mam problem z odpalaniem za pomocą startera nożnego.Do tej pory mi to zbytnio nie przeszkadzało (odpalałem z rozrusznika) ale w końcu temperatura spadła i zaczęły się problemy z akumulatorem ;( .Gdy próbuję odpalić z kopniaka to przez 3/4 obrotu kopka strzela i przeskakuje-"łapie" dopiero pod koniec.Po rozebraniu pokrywy okazało się że półksiężyc jest za bardzo ścięty i właśnie dlatego nie łapie.Moje pytanie brzmi:czy ma ktoś na sprzedaż sprawny półksiężyc (najlepiej z tą małą zębatką) ,a jeśli nie to czy można byłoby pod ten półksiężyc podłożyć jakąś podkładkę żeby mocniej zazębiał się z tą małą zębatką??Myślę że na jakiś czas by to pomogło.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 17-10-2010 10:12
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Naciągnij może bardziej sprężynę.... Na początku też założyłem byle jak sprężynę i starter chodził kiedy aku sie rozładowało ja kopie a tu jak w masło... przestaw sprężyne jak można... jak nie pomoże i zdarty masz zbierak to wymień i po spr.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
kolajkatana2004 |
Dodany dnia 17-10-2010 10:22
|
Stały bywalec
Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5 Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)
Status upomnienia:
|
Może jakbyś na wario dał podkładke to by się bardziej zacieśnił spróbuj i tak
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok
Tuning Mechaniczny :
# Rolki 4g Stage6
# Sprężynki sprzęgła niebieskie HEBO
# Sprężyna centralna Metrakit 22%
# Przełożenia Top Racing
# Pasek Dayco
# Sprzęgło RMS
# Leo Vince ZX
v-max 65km/h
Tuning optyczny:
# Kierunki Revo LED
Plany:
# Polini Speed Control ??
Kupię białe klosze kierunkowskazów (przód)
GG 19789734 |
|
|
|
CHICKENovsky |
Dodany dnia 17-10-2010 10:29
|
Doradca
Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16 Skąd: Polska.
Status upomnienia:
|
z tym wariem to raczej nie wypali, sporobuj jak cacek mowi
SUZUKI KATANA AY50 Performance !
Piszę poprawnie po polsku.
Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl |
|
|
|
kolajkatana2004 |
Dodany dnia 17-10-2010 10:46
|
Stały bywalec
Postów: 371
Data rejestracji: 20.06.09
Pomógł: 5 Skąd: Kaźmierz (koło Poznania)
Status upomnienia:
|
to zalezy jak już bardzo jest zjechany ten zbierak to tylko wymiana pomoże..a tak to może próbować na różne sposoby
SUZUKI KATANA AY 50 AC 2004rok
Tuning Mechaniczny :
# Rolki 4g Stage6
# Sprężynki sprzęgła niebieskie HEBO
# Sprężyna centralna Metrakit 22%
# Przełożenia Top Racing
# Pasek Dayco
# Sprzęgło RMS
# Leo Vince ZX
v-max 65km/h
Tuning optyczny:
# Kierunki Revo LED
Plany:
# Polini Speed Control ??
Kupię białe klosze kierunkowskazów (przód)
GG 19789734 |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 17-10-2010 11:01
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Spróbuję dać podkładkę pod półksiężyc,potem pokombinuję coś z tą sprężyną a jak nie pomoże to kupię cały mechanizm z rozbiórki i już.Dzięki wszystkim za porady.
Edytowane przez Cougar_94 dnia 17-10-2010 11:02
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 17-10-2010 11:08
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Albo dam jeszcze foty:
Miejsce gdzie najbardziej są zjechane te zęby.
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 17-10-2010 11:09
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Łee nie jest tak źle ja nie widze naciągniętej sprężyny hehe
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 17-10-2010 11:15
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Czyli jak ją naciągnę to mówisz że raczej pomoże??
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 17-10-2010 11:40
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
no wiadome... Naciągnięta sprężyna opór na kopniaku... i ją odpalisz
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 17-10-2010 11:56
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Czekaj czekaj...ona mi odpala tylko ciężko bo trzeba pod koniec ruchu kopki bardzo mocno "depnąć" w momencie gdy nie przeskakuje i wtedy odpala (ciężko wyczuć ten moment jak nie przeskakuje bo to bardzo mały odcinek-praktycznie koniec ruchu kopki)
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
cacek14 |
Dodany dnia 17-10-2010 12:19
|
Mechanik
Postów: 1709
Data rejestracji: 06.09.09
Pomógł: 42 Skąd: Lipno
Status upomnienia:
|
Może być wada tego zbieraka też xD Ale naciągnij sprężyne bo słabo jest sprawdź czy ten bendix siedzi i nie wyskakuje... ten mały za trybami Co chodzi razem jak kopniesz kopke. W pokrywie jest.
Suzuki Katana Performance
Mechanika:
- Lv Sito był, Yasuni R Był Teraz Tecnigas Chrom
- Wario Polini SC
- Filtr stożkowy Polini Air Box (był)
- Docisk +22%
- Króciec 19mm
- Gaźnik Arreche 17,5 (był) Oryginalny wypolerowany
- Rolki 5,5gr (chyba aktualnie)
- Łożyska i simmeringi SKF C4
- Wał Italkit Reinforced
- I szlif i Tłok Meteora
Optyka:
- Dioda w lampie
- Diody z przodu
- Pomalowane fele czarna perła
- Odświeżenie lakieru
- Lusterka łezki
- Siatka we wlotach czerwona
- Siatka w boczkach czerwona
- Grill z siatki
- Polerka wydechu i pokrywy
- Stopka boczna
- Klosze czarne STR
- Tylna lampa revo custom
- Manetki Hebo
- ]Xenon 5000k
- Obcięty błotnik
- Wlepy
- Klapka od aku w Carbonie
- Nowe śruby niebieskie
- Żarówki diodowe
- Audio wyciągane
V-max pełna seria 75km/h po tunie: 95km/h nie z górki!!
a teraz szlif xD
Aktualny v-max 80km/h (gps)
FOTO
http://bikepics.c...s/cacek14/
!!! SPRZEDAM WARIATOR POLINI !!! Tanio I rolki od 3gr do 8gr WARTO!!!
Sprzedam części do hulajnogi elektrycznej wszystkie części
SPRZEDAM CZĘSCI SAMOCHODOWE I GŁOŚNIKI
|
|
|
|
Dandusiek |
Dodany dnia 17-10-2010 12:28
|
Moderator
Postów: 1090
Data rejestracji: 05.06.09
Pomógł: 25 Skąd: Gdańsk
Status upomnienia:
|
To kwestia sprezyny ten zbierak to wcale nie w takim zlym stanie.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Fotki Suczki:
https://picasaweb...OOujM-DYQ#
http://bikepics.c...95/98ay50/
Przyśpieszenie mega - rakieta.
V-max 95-100 km/h.
|
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 17-10-2010 12:31
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Nie łapię co to ten bendix ;( Jeśli chodzi Ci o tą mniejszą zębatkę (bo w pokrywie mam 2-półksiężyc do którego jest kopka przymocowana i tą małą drugą zębatkę) to jak ruszam kopką to idzie do góry i zęby już nie łapią.Jak go włożę/wcisnę z powrotem to jest ok ale znowu jak ruszę kopką to idzie do góry (chyba ma tak być czy nie?).Co do tej sprężyny to jak mam ją naciągnąć??
Edytowane przez Cougar_94 dnia 17-10-2010 12:34
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
CHICKENovsky |
Dodany dnia 17-10-2010 14:28
|
Doradca
Postów: 755
Data rejestracji: 21.07.09
Pomógł: 16 Skąd: Polska.
Status upomnienia:
|
bednix?zebetka od elek.startera
SUZUKI KATANA AY50 Performance !
Piszę poprawnie po polsku.
Od Pomagania Jest Forum www.suzuki-katana.pl |
|
|
|
urgash |
Dodany dnia 17-10-2010 15:29
|
Początkujący
Postów: 76
Data rejestracji: 12.08.10
Pomógł: 0 Skąd: IRL
Status upomnienia:
|
bendix jest w środku pokrywy cougar, za wariatorem na dole przykręcony taka mniejsza zębatka,
CACEK co masz na myśli nie wyskakuje? bo ja osobiście mam problem ze starterem, kopka śmiga aż miło ale właśnie sprawdziłem bendix i on nie nachodzi na tą większą zębatkę, ta mniejsza od bendixa wchodzi do środka dopiero jak się ją w lewo przekręci to wychodzi ale jak puszcze to wraca spowrotem... może to być przyczyną nie działającego e. startera? |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 17-10-2010 15:38
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Z bendixem wszystko OK.Chyba wiem czemu przeskakuje-te łopatki na przeciwtalerzu są za mocno odgięte i one blokują ruch kopki (nie łapie).Na razie jestem w fazie podginania ich tak żeby nie wadziły.Jak wszystko złożę to napiszę jak wrażenia.Co do sprężyny to nie mam pojęcia jak ją naciągnąć ale wydaje mi się że jak odpowiednio dognę te łopatki to będzie git.
Dogiąłem te łopatki i jest lepiej ale dalej przeskakuje.Może za mało je dogiąłem??
Spróbuję mocniej dogiąć.
Edytowane przez Cougar_94 dnia 20-10-2010 17:31
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 17-12-2010 19:12
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Dobra to jednak półksiężyc i ta druga zębatka były temu winne-kupiłem i jest OK.Lekko "depnę" i już chodzi Katanka .
Temat do zamknięcia.
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|