Witam.
Jak w temacie.Jakie paliwo lepiej lać do Katany-98 czy 95 ? Poprzedni właściciel cały czas lał 98.Ja również takie leję.Teraz zastanawiam się czy warto lać 98 bo podobno nie ma różnicy w skuterach ( za mała pojemność i moc).Jak coś to nie chodzi mi o zmianę na 95 ze względu na koszty bo te "parę groszy" na litrze nie robi mi różnicy i myślę że dla wielu posiadaczy skuterów również (chyba że się naprawdę często jeździ lub Wasz skuter pali jak smok).
Wie ktoś jakie paliwo zaleca producent do Katan??
Do mieszkańców Łodzi-Gdzie najlepiej tankować??Ja tankuję na Chojnach na BP i według mnie jest OK.
Edytowane przez Cougar_94 dnia 10-11-2010 17:31
Suzuki Katana AC 1998r.V-MaxNa dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN
Tankuj na BP jedna z najlepszych stacji ja tankuje na Rydza-Śmigłego na Orlenie bo mam blisko, ale według mnie 98 powinna być lepsza 3 oktany to dużo m ale ja tankuje 95 i z tego co wiem zalecana jest 95
Tuning Mechaniczny
Cylinder 70 Malossi
Świeca NGK
Tłumik Laser X-Pro
Gaźnik 17.5mm Mikuni
Rolki wariatora 6.0 g Polini
w planach
Wario Polini Speed Control albo Malossi Multivar
Sportowe sprzęgło i sprężynki
Odblokowane przełożenia
Wzmacniany wał choć niektórzy mówią że na seri przejeżdżę i wzmacnianego nie muszę kupować
Tuning Optyczny
W zime będzie malowana
Naklejki Malossi
W mojej katanie nie robi różnicy co leje byle się spala
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
95 sie zaleca do skuterów
Mechanika:
Cylinder 70cc power force
Tłumik sportowy tecnigas next R
Odblokowane Przełożenia
Sportowy gazior
Świeca NGK
Nowe uszczelki
Rolki 4.0 g Hebo
Króciec ssący 19mm
Filtr stozkowy WM
Chwytak powietrza
Optyka;
Pokrywa wariatora w sreberku
Grill od wersji R
Licznik od ziliona
Ledy w liczniku
Migacze tył od ziliona
Spojler od wersji R
Siatka w wlotach
Karbon
Naklejki Stage 6
Podświetlenie przodu i silnika
Skrócony błotnik tylni
Rejestracja podniesiona wyżej
Biały klosz lampy tylnej
Żarówka led od światłą stop
Czarne lagi
Wentyle pociski
Białe napisy na oponach
Podświetlenia tarczy licznika
Ledy w soczewkach
Czerwony klocek hamulcowy
Wężyki i filtr paliwa
_________________________________________________________
Dawid