Jakie sprężynki sprzęgła i centralka do mojego setupu??
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 31-10-2010 17:07
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Witam
Jak w temacie-jakie polecacie sprężynki sprzęgła i jaką sprężynę centralną do mojego setupu podanego w podpisie??Jakby co to mam założone seryjne sprężynki i centralkę.
P.S. Czy każde sprężynki będą pasować czy muszą być np. do Katany a nie do Yamahy Jog ??
Pozdro
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
Maxi |
Dodany dnia 31-10-2010 20:39
|
Początkujący
Postów: 121
Data rejestracji: 06.11.08
Pomógł: 1 Skąd: Kutno
Status upomnienia:
|
Sprężynki od niczego innego nie pasują. Centralka może pasować, albo nie.
Sprężynki wstaw typowe do sporta, czyli najczęściej zielone, +15.
Centralkę proponuję najsłabszą lub średnią, zależy jak jeździ i jak ma jeździć
|
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 31-10-2010 20:57
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
Sprężynki kup z firmy hebo bo tylko te pasują
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 31-10-2010 21:48
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Moja Katana ma muła lekkiego (bo się zalewa) ale poza tym to przyspiesza 10-40 km/h rakieta i 55-80 rakieta.Chodzić ma jak najlepiej Czy moglibyście podać mi namiary (najlepiej na Allegro lub Mielochu) na jakiś zestawik (sprężynki + centralka)??Tylko nie wyjeżdżajcie mi z cenami z kosmosu
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 31-10-2010 21:58
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
To pierw wyreguluj gaźnik tak żeby sie nie zalewał to wtedy napisz jak idzie . jak masz muła między 40 a 55 do daj centralkę +22 abo +30 to wtedy pójdzie równo
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 31-10-2010 22:04
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
To że się zalewa to podobno nie wina wyregulowania tylko tego że gaźnik jest 21mm i tylko GasBox może coś pomóc.
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
Damian1908ldzPDG |
Dodany dnia 01-11-2010 10:33
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 19.09.10
Pomógł: 6 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
zobacz lepiej czy membranki sa całe
Tuning Mechaniczny
Cylinder 70 Malossi
Świeca NGK
Tłumik Laser X-Pro
Gaźnik 17.5mm Mikuni
Rolki wariatora 6.0 g Polini
w planach
Wario Polini Speed Control albo Malossi Multivar
Sportowe sprzęgło i sprężynki
Odblokowane przełożenia
Wzmacniany wał choć niektórzy mówią że na seri przejeżdżę i wzmacnianego nie muszę kupować
Tuning Optyczny
W zime będzie malowana
Naklejki Malossi |
|
|
|
Damian1908ldzPDG |
Dodany dnia 01-11-2010 10:39
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 19.09.10
Pomógł: 6 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
http://sklep.miel...fd51d53e0a
tu masz kolego sprężynki
Tuning Mechaniczny
Cylinder 70 Malossi
Świeca NGK
Tłumik Laser X-Pro
Gaźnik 17.5mm Mikuni
Rolki wariatora 6.0 g Polini
w planach
Wario Polini Speed Control albo Malossi Multivar
Sportowe sprzęgło i sprężynki
Odblokowane przełożenia
Wzmacniany wał choć niektórzy mówią że na seri przejeżdżę i wzmacnianego nie muszę kupować
Tuning Optyczny
W zime będzie malowana
Naklejki Malossi |
|
|
|
Wojtek007 |
Dodany dnia 01-11-2010 11:26
|
Mechanik
Postów: 1298
Data rejestracji: 03.07.10
Pomógł: 22 Skąd: Marklowice
Status upomnienia:
|
gaźnik masz zdecydowanie a duży kup sobie gaźnik 17,5 on będzie w sam raz do malossi sport 70, może być tak że gaźnik a dużo podaje powietrza a za mało mieszanki. Zmien gaźnik!
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
http://picasaweb....YmEo7L8DA#
V-max: 90km/h ! |
|
|
|
Cougar_94 |
Dodany dnia 01-11-2010 17:32
|
Początkujący
Postów: 107
Data rejestracji: 28.07.10
Pomógł: 1 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
Dzięki Damian za linka tylko tam pisze że są do sprzęgieł Hebo,RMS i Metrakit a ja mam oryginalne sprzęgło Suzuki (na pewno będą pasować??).Gaźnik jest spoko jak miał gość (co od niego kupiłem Katanę) gaźnik Malossiego 19mm to gorzej szła przy wyższych prędkościach.Te membranki to jak sprawdzić i gdzie one są??Chodzi o te w tym "trójniku"?? co miesza paliwo z olejem??
Edytowane przez Cougar_94 dnia 01-11-2010 17:36
Suzuki Katana AC 1998r.V-Max Na dotarciu (seryjny gaźnik+moja waga=nieźle )
Optyka (Zmiany):
-Całe podświetlenie na niebieskich LED'ach
-Białe klosze STR8
-Białe napisy na oponach
-Badlook
-Wentyle : przód - czarny z brylantem tył - chromowana kostka
-Srebrna siatka we wlotach
-Niebieskie postojówki LED
-Odblokowane soczewki
-Żarówka tylna 12 LED
-Trochę naklejek
-Matowo czarny tłumik
-Srebrny silencer
-Srebrna pokrywa przekładni
-Przedłużka chlapacza
-Hak do przyczepy
Mechanika (Zmiany):
-Cylinder Tec HQ 50ccm (+ tłok i pierścienie)
-Dysza Gaźnika 0.75mm
-Tłumik LeoVince TT
-Podkładka między gaźnikiem a zaworem membranowym
-Odblokowane przełożenia (Aprilia SR)
-Filtr stożkowy Revo Air Box ( + czerwona gąbka)
-Pasek napędowy Malossi Kevlar
-Chłodzony przeciwtalerz wariatora
-Opona zimowa Vee Rubber
-Wentylowana pokrywa przekładni
-Wariator Top Racing SV-1 (+rolki wariatora 5,5g)
-Zawór membranowy Tec Sport (z karbonowymi płytkami)
-Wał korbowy Top Racing STD (+ korbowód Top Racing i uszczelniacze RMS)
-Łożyska wału NTN |
|
|
|
Damian1908ldzPDG |
Dodany dnia 01-11-2010 19:50
|
Coś wiem
Postów: 166
Data rejestracji: 19.09.10
Pomógł: 6 Skąd: Łódź
Status upomnienia:
|
membranki są pod krućem od gaźnika
powinny pasować kolego,ale na 100% nie jestem pewien
Bez PPP proszę !
Edytowane przez Kamilksc dnia 01-11-2010 20:50
Tuning Mechaniczny
Cylinder 70 Malossi
Świeca NGK
Tłumik Laser X-Pro
Gaźnik 17.5mm Mikuni
Rolki wariatora 6.0 g Polini
w planach
Wario Polini Speed Control albo Malossi Multivar
Sportowe sprzęgło i sprężynki
Odblokowane przełożenia
Wzmacniany wał choć niektórzy mówią że na seri przejeżdżę i wzmacnianego nie muszę kupować
Tuning Optyczny
W zime będzie malowana
Naklejki Malossi |
|
|