Posiadam skuter Suzuki Katana R z 2001 roku z tłumikiem Hebo New Performance 2004, wariatorem Hebo Next Generation, sprzęgłem Hebo oraz cylindrem Metrakit 70cc Handmade (przyjdzie w poniedziałek) do którego chciałbym zamontować filtr stożkowy Polini albo Metrakit. Co da mi stożek na tym etapie tuningu oraz czy warto go montować?
jak masz seryjny gaznik to wystarczy wymienic dysze gozej jest z tuningowym jak masz tuningowy do daj ze stozkiem do jakiegos zaufanego serwisu zebys mial pewnosc ze ci nie spierdola ja dalem do serwisu ktory byl blisko mnie i zajmowal sie skutermai i to byl duzy blad bo zamiast mi zrobic to mi jeszcze spieprzyli nowy gaznik gosc co ten serwis prowadzil mial sklep i chyba tylko dlatego zrobil serwis jakis domorosly mechanik dalem mu nowiutki gaznik jeszcze niesmigany do wyregulowania a on mi zabezpieczeni iglicy plastikowe zgubil i zasylikonowal iglice zeby sie nieruszala najlepiej najpierw poproboj sam a jak niedasz rady to daj do zaufanego serwisu
ja jak jezdzilem na stozku koso turbine to mialem 75 ale jeszcze nie mialem wydechu mysle ze bylo by dobrze jak bys kupil 3 dysze i patrzal na ktorej lepiej chodzi 75,80,85 stozek muli jak masz zle wyregulowany
Edytowane przez KATANA2000 dnia 10-08-2007 21:53
Ok akurat mam w domu dyszę 90 więc taką na razie zamontuje. Postanowiłem że stożka nie będę montował ponieważ chyba nie dam rady go wyregulować tak aby dobrze chodził.
Jest jakiś cudowny przepis mówiący o tym jak się reguluje gaźniki?
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 10-08-2007 22:12
Na początek postanowiłem zamontować cylinder potem zmienić dyszę na 90 oraz podregulować obroty śrubą do regulacji wolnych obrotów tak aby nie gasł jak stoi a do czego służy ta druga śrubka i czy jak tak zrobię to będzie dobrze wyregulowany?
mozesz sprobowac zalozyc ta dysze ale jak zalozysz wiekszy cylek to tez bedzie ci potrzebny wiekszy gaznik ta druga sruba jest od regulacji mieszanki paliwo powietrze regulujesz nia ilosc powietrza ale jak sie nieznasz to moze lepiej popros jakiegos znajomego zeby ci pomogl albo daj do regulacji
Powiedźcie mi jak skuter się krztusi na starcie to znaczy zachowuje się tak że po odwinięciu mu manetki do końca rusza tak jak by ktoś "dawał mu pełen gaz i nagle hamował i znowu pełen gaz", sytuacja ta powtarza się 5 razy a potem już jest dobrze. Oznacza to że mieszanka jest za uboga czy za bogata?
to nie musi byctez wina ukaldu paliwowoego ale tez zaplonu ja mialem tak ze skuterm mi sie rozpedzal do 80km/h i potem jakby chcial jeszcze ale niemogl jakbym chamowal a potem znow do przodu rwal
nie doszedlem bo cos sie skopalo w maju i jeszcze nie jezdzi jak paske mi pekl to juz lipa byla nie wchodzil wogule na obroty mial tylko zrywa prez pierwsze 10 sec apotem jechal 30km/h i caly czas tak mam i niewiem co robic 4 tygodnie stal w serwisie ale ten serwis jakos lipny i nic mi nie zrobili tyko jeszcze spierdolili a teraz sam sie mecze czekam na dysze i swiece i sie zobaczy czy pojedziejak nie to oddaje do serwisu ale jakiegos lepszego niz poprzedni
raczej nie ja mialem na starym wariatorze ze mi rolki wyapadaly to wtedy jak dodawalem gazu to jechal normalnie i nawet szybciej a jak puscilo sie gaz to wypadaly i potem mu ciezko bylo przyspieszac ale jak rozpedzilem sioe do 50 to rolki wracaly nA miejsce i tak caly czas
AhA nom bo ja teraz mam takie coś że jak pośmigam 3-4 minuty i silnik się rozgrzeje to skuter nie chce jechać więcej niż 30 km/h ale to jest pewnie wina rolek bo włożyłem testowe żeby sprawdzić jak będzie śmigał na tej wadze.