mam kilka pytan pierwsze to na ktorej przekladni jest zablokowana katana pierwotnej czy wtornej, drugie to czy mozna te przelozenia wymeinic samemu i w jaki sopsob jesli nie to jaki jest mniejewiecej koszt oddania do mechanika zeby on to zrobil, i co mi da przekladnia pierwotna a co wtórna
pierwotna da ci przyspieszenia a wtorna v-max. A co do wymiany przelozenia samemu to da rade jesli masz prase chydrauliczna bo czeba jedna zebatke wymienic przy pomacy tej prasy bo mlotkiem jej sie nie da wymic (niestety). U mechanika zaplacsz ok. 100zl
Co do przezolen to katana jest na tej i na tej blokowana. Mozesz zamienic obydwa na sportowe luib dac pod prase hydrauliczna. Ja u mechanika dalem 100 zl za wymiane przelozenia pierwotnego + dolal oleju swojego. tylko ze ja sam wszytsko odkrecalem. cale plastiki obudowe on tylko przekladnie ywminil i wymienial mi ja 3 dni :/ wtorna - v-max pierwotna - przsypiechoi
ja zmienialem tylko top racing to katan leciala o 5 km/h na predkosci wiecej i na przyspiechu super zaczela latac. wtornej nie wymienialem wiec nie wiem ale slyszalem ze duzo daje na v-maxie
Aha. A co polecacie wymienić pierwszego w Katanie? Mam rozwiercony króciec, skróconą tulejkę, tłumik Leo Vince SITO (odblokowany), sprzęgło RMS. Oczywiście pytam sie już na przyszłość bo teraz kasa pójdzie na audio.