grzeje sie tak ze az gotuje
|
tombiel |
Dodany dnia 02-07-2009 23:00
|
Nowy
Postów: 40
Data rejestracji: 03.02.09
Pomógł: 0 Skąd: krakow
Status upomnienia:
|
Witam mam problem, jak chwile pojeżdźe moja kataną to mi gotuje wodę w chłodnicy dodam ze pierwszy raz jak sie to stało to omało nie spowodowałem wypadku bo wywaliło mi kurek, otwarło plastikową klapkę i gorący płyn poleciał prosto na moje nogi trochę mi nogi poparzylo .
No ale wracając do problemu, oleju jest wystarczająco bo nawet juz zaczolem mieszać z wachą. Dodam ze przygoda z gotowaniem zaczeła sie po pewnej awarii. A mianowicie musiałem wymienić blaszki membrany bo jakimś cudem taki malutki kawałek się uszczerbił i wpadł do silnika. Tyle że niebardzo wiem co sie mogło stać bo cylinder wydaje się ok poniewarz kompresja jest. Czy miał ktoś może podobny przypadek ?? lub macie jakies pomysły czemu sie tak grzeje ?? Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi. Pozdraiwm
EDIT
Aha zapomiałem dodać o jeszcze jednym niepokojącym objawie:
Gdy zapalę katanę (pali od kopa) to pracuje na wolnych obrotach ale nie chce wchodzić na wysokie, musi popracować parę minut i wtedy wejdzie na wysokie obroty, lecz gdy znów spadnie do niskich obrotow to sytuacja sie powtarza, przy kreceniu manetką nie wchodzi na wysoki tylko się dławi.
Edytowane przez tombiel dnia 02-07-2009 23:29
wario hebo rolki 4,1 g
tlumik technigas next r
sprzeglo evo tec zielone sprężynki
wał racing parts
no i to wszystko |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 03-07-2009 07:06
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Z tym płynem to masz zapchany układ chodnicy albo pompa ci za wolno tłoczy ciecz i za szybko się na grzewa. A tymi obrotami to przeczyść gaźnik
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 03-07-2009 09:07
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Możliwe że z tymi obrotami jest tak . Ze nie wkręca sie bo jezt za zimny a potem jezst za gorący gdzyz masz problem z układem chłodniczym. Najczesciej psuje sie w tym przypadku pompa. Czeka cie rozbieranie. |
|
|
|
suzukikatana2001 |
Dodany dnia 03-07-2009 09:38
|
Coś wiem
Postów: 251
Data rejestracji: 15.06.09
Pomógł: 8 Skąd: Toruń
Status upomnienia:
|
ja miałem podobne objawy i okazało sie , ze uszczelka pod głowica poszla, odkręc głowice i zobacz czy jest dobra. |
|
|
|
dudek115 |
Dodany dnia 03-07-2009 09:57
|
Coś wiem
Postów: 252
Data rejestracji: 12.12.08
Pomógł: 4 Skąd: Zamość
Status upomnienia:
|
ja miałem pare dni to samo z moją kataną, nie chciała się wkręcać na obroty, ja mu w gas a ona sie muli i zdycha, przyczyną tego był zapchany gaźnik, jakiś okruszek siedział w dyszy, rozebrałem wyczyściłem i teraz jest wszystko ok.. |
|
|
|
tombiel |
Dodany dnia 03-07-2009 12:09
|
Nowy
Postów: 40
Data rejestracji: 03.02.09
Pomógł: 0 Skąd: krakow
Status upomnienia:
|
witam dzieki za odpowiedzi, jeżeli chodzi o gaźnik to na 100 jest ok gdyz juz go zdazylem wymieniac a i ostatnio rozkrecilem go jak sie tylko da i kompresorem przedmuchalem wszystko pompa wody, tego nie sprawdzałem, może rzeczywiście za wolno obraca plynem, tyle ze chlodnica też jest mocno nagrzana a jak by za wolno obracal plynem to chlodnica powiedzmy byla by letnia a silnik gorący, wiec sam juz nie wiem co jest, chyba bede musial rozgrecic cylka i sprawdzic, moze czegoś sie tam dopatrze, jak ktos cos wie to czekam na dalsze propozycje
wario hebo rolki 4,1 g
tlumik technigas next r
sprzeglo evo tec zielone sprężynki
wał racing parts
no i to wszystko |
|
|
|
tombiel |
Dodany dnia 07-07-2009 21:47
|
Nowy
Postów: 40
Data rejestracji: 03.02.09
Pomógł: 0 Skąd: krakow
Status upomnienia:
|
witam ostatnia podpowiedz była trafna, cylek jest porysowany wiec czeka mnie szlif, a apropo to wie ktos moze jaki tlok optymalnie duzy mozna wsadzic do cylka standard ?? czy 43mm bedzie ok ?? z gory dzieki
wario hebo rolki 4,1 g
tlumik technigas next r
sprzeglo evo tec zielone sprężynki
wał racing parts
no i to wszystko |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 07-07-2009 21:50
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
Po prostu mówisz do pana szlifującego cylek xD rób pan pierwszego...on będize wiedział o co B,,, pytasz się a jaki to rozmiar teraz obcionuje Jak walnie focha i nie powie to bierzesz suwmiarkę elektroniczną i mierzysz...
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|