Tak jest sprzenglo i sie reguluje je sprenzykami twarde lub miekkie. Moze ktos ci razniej to wytlumaczy.... bo niezabardzo znam sie na sprzenglach. Elo
yy ale chodzi mi o to że mam wrażenie że ono jakby sie ślizga. czy w regulacjie wchodzi tylko wymiana sprężynek?? czy można jakoś je podciągać , luzować??
nie masz albo trwardsze albo lzejsze albo poprostu ci sie te okladziny szorowaly i musisz sprzenglo niestety wymienic... wiesz zabardzo sie nie znam ale chyba to moim rozumowaniem o to lazi ja to rozbieralem i wiedzialem sam jak to wyglonda i na jakiej to zasadzie dziala
jak sie slizga to moze dzwon jest zuzyty a propos sprezynek to ja mam czerwone w sprzegle i centralna tez czerwona
Edytowane przez KATANA2000 dnia 14-05-2007 15:44
Im twardsze sprężynki tym szybciej i mocniej się zużywa sprzęgło, pasek itp. Proponuje zielone lub nawet niebieskie polini sprężynki. Regulacje sprzęgła są ale to tylko w droższych i lepszych sprzęgłach. Możesz też zeszlifować papierem ściernym dzwon i szczęki tak aby miały jednolity kolor. Możesz też wymienić szczęki na inne, lepsze. Ale zeszlifowanie dzwonu i dobór sprężynek (wg.mnie zielone są ok.) wystarczy aby mieć lepszego kopa na starcie szczególnie. Im twardsze sprężynki to skuter rusza z wyższych obrotów. Im twardsza sprężyna centralna tym teoretycznie wiekszy v-max. PZDR