Wszystkie oprócz 1... no chyba że mu dostarczysz przełożenia nie blokowane to ci może zdjąć wszystkie.... ale musisz mu powiedzieć bo mechanik nie zna się na każdym scoocie i nie wie gdzie jest w danym modelu blokada...jak ma kamienie szlifierskie to ci zdejmie z króćca a jak wiertła specjalne to ci rozwierci dyszę... no a resztę to se poradzi
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
Jest artykuł poświęcony blokadom ale wydaję mi się, żę przydało by się go zaktualizować. Słyszałem że blokada na kolektorze spalin to bujda , Zablokowany króciec ssący (przy serii cylindrze i gaźniku nie wpływa na osiągi Pierścień na tulei wariatora (no to wszystko jasne a tylna blacha to nie blokada) Wydech (no to zawirowywacz i zwężka, seria wydech to jedna wielka blokada jak BoniuBoss powiedział) Przełożenia (jak masz stosunek obrotów dzwonu do koła ok 16/1 to blokowane) Za mała dysza główna w gaźniku (ja mam Katane WR i chyba dyszę 65 i wander twierdzi, że taka jest ok) JAK COŚ ŹLE POWIEDZIAŁEM TO PROSZĘ KOLEGÓW O SPROSTOWANIE