witam i proszę o pomoc .. Otóż w cylindrze ułamała mi się szpilka i skruszył się gwint ... Nie mam pojęcia co z tym zrobić jedyne co przychodzi mi do głowy to kupić nowy cylek ale tu są zaś problemy z docieraniem .... pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC setup : mechanika : rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru <szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok> to jeszcze nie koniec ! <devil>
nie zrozumiałeś mnie ... gwint odpadł wraz ze szpilką... jest tylko polowa gwintu teraz ... bo to odpadł gwint wraz z kawałeczkiem cylindra
[center]Suzuki Katana R AY50WR LC setup : mechanika : rolki 4g RMS
wydech sportowy Kundo
dysza 68/78/60 teraz 68
sprężyna centralna Mallossi +22 % (czerwona)
sprężynki sprzęgła Mallossi (różowe)
nowa iglica
świeca NGK BPR7HS
linka gazu teflon
nowy akumulator
nowa elektryka
nowy rollgas
opona tylna Dynlop RS
Cylinder Tec HQ
pasek Mallossi kevlar belt optyka :
licznik z Suzuki Zillion
kierunkowskazy z yamahy aeroXxX tył
ryfle
lusterka Revo Oval Black
biała siatka Str8 we wlotach
Nowe Niebieskie malowanie + polerka lakieru <szok>odblokowane przełożenia 13,5 obrotów dzwonu na jeden pełny obrót koła <szok> to jeszcze nie koniec ! <devil>
Ja miałem kliedyś tak samo no to dospawałem kawałek tego cylka i zrobiłem większy gwint z restą kiedyś już raz o tym pisałem.
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%