Mam pytanie do osób posiadających tylny hamulec tarczowy. Czy wam tez koło sie ciężko kreci? Sprawdzałem u kolegów u nich kółko leciutko sie kreci ,a u mnie ciężko jak cholera.. Myślałem ze to wina klocków bo były już zdarte ,ale wymieniłem klocki i to samo jest....
Ja mam beben i tez mi tak chodziło cięszko to wziełem kompresor i przedmuchałem i git majonez xD
Suzuki Katana Performance :]
Rok 1999
Chłodzona Powietrzem (AC) Tun Mechaniczny
70 cc Airsial
Wydech Arrow Pro Racing
Przełożenia odblokowane
rolki 5.5 gram
przeciwtależ sportowy
pasek dyco
dysza 75 Tun - Optyczny
Lusterka łeski
Ładnie wymalowana strukturą
Spojler
Stopka Boczna
Dwie nowe oponki
Podświetlany licznik na niebiesko
Wycięta litera R w Plastiku nad kołem
Polerka przekładni
Polerka klamek hamulcowych
Plany :
Jakaś sprężyna dociskowa , sprężynki sprzęgła , jeszcze raz polerka felg, tłumika , klamek , przekładni jak na razie to tyle by było
V-max Nieznany docieranie ale już 80 śmigałem na pól gazie !
Przyspieszenie nieziemskie :] http://www.polska...Y_50/76401
RAcja.Weź małe imadełko i rozszesz... Też tak miałem, dałem ksiedzu z parafii się przejechać i "czarny" pomylił tylni z sprzęglem, i w czasie jazdy spiekł mu się tylni hamulec. Musiałem cały olej spuścić,żeby opuścił hamu,
Edytowane przez mlodysiuz dnia 21-04-2009 14:32
Mechanika:
-Wydech: RR Turbo Kit
-Wario:Hebo Next Generation
-Rolki:4,3gr
-Gasbox: Malossi
-Sprężyny sprzęgła: Zielone Hebo
-Pasek: Polini Race
-Sprężyna centralna: +15% Polini
-Swieca: NGK R
-Fajka:NGK
-Ciśnienie opon: 1,5 bara. -!!!V-max:90 KM/H !!!
Optyka:
-Tylko Stópka boczna. Więcej nie trzeba.