Witam , tu p_wasak
muszę sie przyznać że jestem jeleniem w kwestii dotyczącej mojej katany nigdy żywo nie interesowałem się skuterami, teraz mam katankę R z 2006 roku i mam problem:
po 1: po odpaleniu (na zimno) CZASEM (nie zawsze) dzieje się coś z silnikiem. nie gaśnie ani nie piszczy, ale przygasa i robi lekkie pyr pyr tzn: odpalam, chodzi równo (temperatura 5 stopni ciepla na zewnątrz, skuter w nieocieplonym garażu pod narzutą) i po chwili podczas gdy równo 'burczy' wkradają się dziwne poburkiwania - towarzyszy temu lekkie przygaszanie wszyskich świateł i liczników ( tzn pali sie wszystko ladnie i w momencie poburkiwania, lekko przygasa elektryka) . jest to dziwne zachowanie zwłaszcza że nie dzieje się zawsze na zimno!! dodam że zapala zawsze za 1 razem. ma przebieg 4000km, kupilem jak miala 3200. wszystko wydaje sie wporządku ale czasem mowie poburkuje. boje sie że któregoś dnia mi coś padnie a do pracy nie mam jak sie dostac wiec chce zrobic to za wczasu
bardzo bylbym wdzieczny za pomoc. przy najblizszej okazji nakrece wideo z glosem zeby bardziej uwydatnic problem, jesli nikomu nie przyjdzie nic do glowy.
po 2, trywiaalny problem- nie znalazlem na stronie klasyfikacji katan wraz ze zdjeciami. nie wiem do jakiej katany mam szukac czesci, tzn. moja katana jest 2006 z lutego, ma na pokrywie silnika napisane ditech, oraz instrukcje opisaną jako AY50A , wersja niby R (tarcze itd) . chcialbym kupic lepszy wydech. a potem jeszcze pare innych rzeczy
pozdrawiam
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30%
Więc tak... za dużo osób na tym forum nie ma katan na wtrysku, czyli DiTech'ów. Z tym przygasaniem to u mnie tak jest po zmianie wydechu na sportowy i zmianie świecy na irydową, ale ja sie tym nie zrarzam i ty też nie musisz na to zwracać uwagi. Na początku tak mi przygasał że wydawało się że już zgaśnie, ale nigdy mi jeszcze nie zgasł, a teraz jest juz lepiej też spadają obroty, ale nie aż tak tragicznie. Jak narazie u siebie to obwiniam świece, jednak to jest tak 50% pewności. Jak możesz to wyciągnij i sprawdź u siebie świece jaka ma dokładnie nazwę i czy w ogóle masz seryjny wydech
Co do kategorii z częściami do katany na wtrysku:
w sklepach internetowych wejdź w dział aprilii sr ditech produkowanej do lipca 2003 roku. Wszystkie części mechaniczne jak i elektroniczne (oprócz komputera wtrysku i czujnika temp.) będą pasowały
pozdro
Edytowane przez x1x1x1 dnia 22-12-2008 18:41
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
dzięki za info o tym jak szukać części. racja z tym ditechem, większość tematów i postów dotyczy wcześniejszych katan. co do mojej katany skoro pytasz, ja mam wszystko w serji. tzn. moja katane mam 1 miesiac, zrobilem 1000km i wszytsko bylo pieknie. nic jeszcze nie zmieniałem - chciałbym zmienić wydech i to jak najszybciej, potrzebuje większego vmaxa. ta akcja z tym pierdzeniem jest NIEPOKOJĄCA po prostu skoro świeca to zaraz sprawdzę czy nie ma żadnych oznak. jak już mówiłem jestem jeleniem w kwestii katany więc podążając za moją myslą świecy szukałbym przy akumulatorze mam nadzieje ze ją tam znajdę.
na pewno to nie akumulator skoro pali za pierwszym zawsze. więc jeśli będę miał świecę irydow to może być powód,tak?
dzięki za pomoc,, może ktos ma jeszcze jakieś sugestie?
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30%
dzięki za info o tym jak szukać części. racja z tym ditechem, większość tematów i postów dotyczy wcześniejszych katan. co do mojej katany skoro pytasz, ja mam wszystko w serji. tzn. moja katane mam 1 miesiac, zrobilem 1000km i wszytsko bylo pieknie. nic jeszcze nie zmieniałem - chciałbym zmienić wydech i to jak najszybciej, potrzebuje większego vmaxa. ta akcja z tym pierdzeniem jest NIEPOKOJĄCA po prostu skoro świeca to zaraz sprawdzę czy nie ma żadnych oznak. jak już mówiłem jestem jeleniem w kwestii katany więc podążając za moją myslą świecy szukałbym przy akumulatorze mam nadzieje ze ją tam znajdę.
na pewno to nie akumulator skoro pali za pierwszym zawsze. więc jeśli będę miał świecę irydow to może być powód,tak?
dzięki za pomoc,, może ktos ma jeszcze jakieś sugestie?
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30%
Tzn. irydowa nie jest zbyt odpowiednia do ditecha. Najlepsza jest ponoć platynowa ale tylko słyszałem.
Lecz tak jak mówiłem, te przygasanie to nic poważnego i możesz śmiało z tym jeździć. Widziałem pare filmików z ditechami jak też przygasały i skakały z obrotami i normalnie jeździły, nikt na nic nie narzekał.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
dzięki platynowa mówisz, okej, poczytam , obczaję się zobaczy. co do tego że nikt nie narzekał. no ja też nie narzekam bo to się dzieje tylko na niskich obrotach. jak jedzie to tego ani razu nie zaobserwowałem. czasem po krótrzym odcinku jak odpaliłem z zimnego przejechałem 1 km spokojnie do 30 km/h zeby sie rozgrzał, i zatrzymanie to chodzi tak właśnie nierówno. czasem skubany pracuje tak równo jak igła. milej jest gdy wszytsko jest perfekcyjnie
wielkie dzięki za pomoc
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30%
aha, przzepraszam ze post pod postem (ponownie - tamto przez przypadek) czyli ja mam w katanie 2006 to samo co było w gilerze 2003 milo wiedziec nie wiem czy milo slyszec haha, ale nie oznacza to że mamy hu jo wyskokowy skuter z wtryskiem.
katana AY50A 50 cc ditech na wtrysku chłodzony cieczą, wersja UK bądź Irlandzka - ale w Irlandii prawdopodobnie ciągną z UK.
ciekawostka:
miałem fabrycznie filtr paliwa wielkości filtru w starych dieslach - w h duży, z wejściami po 16 mm!!!!!!
katana:
W PEŁNI SERYJNA - ODBLOKOWANA RZEKOMO
WYDECH ZMIENIONY NA HEBO PERFORMER
ROLKI WŁAŚNIE KOMBINUJE BO LECI MI TYLKO 60 KM/H
WYMIENIONY:
KOŃCÓWKA WTRYSKU NA NOWĄ
NOWA ŚWIECA
NOWE ROLKI TOP RACING DO REGULACJI -9,5 GRAMA DO 6,5 GRAMA CZTERY ZESTAWY MAM
NOWE SPRĘŻYNKI SPRZĘGŁA CZERWONY TOP RACING +30%