to ja juz sam niewiem
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
No dziwnie, dziwnie ale tak sobie Suzuki wymyśliło i tak ma być ;P
A czy nie jest tak że wszystkie wersje R w nowej budzie są chłodzone cieczą ?
W starych budach nie było R, jak sportowa to tylko chłodzona cieczą czyli tylko WR i zwykła W. Każda sportowa była chłodzona cieczą. Ale jak z nowymi to przyznam, że nie wiem ...
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
temat jest o rolkach a my gadamy o Wersjach Katany
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct ~>Airsal Sport 50cc ~>Wydech Tecnigas Next- R ~>Wał Top Racing ~>Pasek Polini Race ~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO ~>Sprężyna centralna Polini +30%
Wersja R to wersja sportowa ael chłodzona powietrzem!! Natoist wersja WR to wersja sportowa ael chłodzona cieczą... zarówno w starej jak i w nowej budzie są R-ki i WR-ki
Katanka-->http://www.polska...R,50/44213 Kupie przełożenia POLINI/MALOSSI