naprawa, dziwnie pali
|
Goliat |
Dodany dnia 15-09-2008 19:58
|
Nowy
Postów: 20
Data rejestracji: 19.11.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Witam
Wymieniłem ostatnio u siebie cylinder, tłok i pierścienie. Jak poskładałem wszystko to skuter dziwnie pali. Po takiej wymianie powinien dymić jak szalony a w rzeczywistości ledwo co czasem zakopci. Wygląda to tak jakby oleju nie było. Sprawdzałem (nie wiem jak się to nazywa ale odpowiada za doprowadzenie oleju do komory spalania) czy leci olej jak skuter chodzi i leci... Boje się żeby znów się nie zatarł. Wie ktoś o co chodzi ?
Edytowane przez Daniez dnia 17-09-2008 08:13 |
|
|
|
OloK |
Dodany dnia 15-09-2008 20:00
|
Doradca
Postów: 696
Data rejestracji: 02.06.07
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
A dodałeś więcej oleju do paliwa? To co z olejem idzie i podaje olej jest to dozownik oleju chyba wiesz ze trzeba cylek docierać :"D
Zdania zaczynamy z dużej litery!!!!
Edytowane przez Daniez dnia 17-09-2008 08:12
Suzuki Katana '97 GSX-R 50 Suzuki Ram Air Direct
~>Airsal Sport 50cc
~>Wydech Tecnigas Next- R
~>Wał Top Racing
~>Pasek Polini Race
~>Sprzęgło RMS z niebieskimi sprężynkam HEBO
~>Sprężyna centralna Polini +30%
Mój samuraj
http://bikepics.c...ok/97ay50/
http://www.polska...Y_50/11376
Jadą chłopaki na japońcach, nikt ich nie dogoni, bo kręcą do końca...
|
|
|
|
Goliat |
Dodany dnia 15-09-2008 20:12
|
Nowy
Postów: 20
Data rejestracji: 19.11.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
wiem że trzeba docierać heeh, do paliwa też dolałem oleju. Myślę, że mogło jeszcze z baku nie dolecieć to wymieszane do cylindra, w każdym bądź razie co robić ?
Edytowane przez Daniez dnia 17-09-2008 08:13 |
|
|
|
axdam42 |
Dodany dnia 15-09-2008 20:52
|
Coś wiem
Postów: 231
Data rejestracji: 18.05.08
Pomógł: 0 Skąd: Złotoryja
Status upomnienia:
|
Możesz zawsze lać olej tylko do paliwa mieszankę ok 1:50 i nie lać w ogóle do dozownika wtedy będziesz miał pewność że się nie zatrze, nawet jeśli pompka oleju jest zrąbana ;P
Edytowane przez Daniez dnia 17-09-2008 08:14
Suzuki Katana LC 1999r.
Niezbyt tego dużo:
- wał Top Racing
- wario Hebo Next Generation (4,1g)
- wydech LeoVince Touring - zamiennik oryginalnego
- polerka pokrywy silnika
- niedawno pasek nowy DAYCO
- wkład filtra powietrza TwinAir
- dysza w gaźniku zmieniona z 55 na 65 (reszta blokad zdjęta oczywiście)
Jedzie troszkę ponad 70 ...
http://www.polska...Y,50/30272 |
|
|
|
Goliat |
Dodany dnia 17-09-2008 00:42
|
Nowy
Postów: 20
Data rejestracji: 19.11.07
Pomógł: 0
Status upomnienia:
|
Tylko tak myślę że skoro mam ta pompkę oleju to po co się bawić w dolewanie
Edytowane przez Daniez dnia 17-09-2008 08:15 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 17-09-2008 08:17
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
To dolej oleju bo przy nowym cylku trzeba trochę zwiększyć dawkę.
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|