Optymalny dobór częśći
|
LMatador |
Dodany dnia 04-09-2008 06:44
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Na początek chcę rozwiać wątpliwości nie pytam jakie części wybrać, lecz czy podane części będą optymalnym zestawem do mojego squta.
mam KataneR 2001 chyba jest zablokowana, ale na wariatorze nie było blokady. Na początek chciałbym zmienić wariator bo podczas jazdy seryjny mi się odkręcił i od tamtej pory z 65 prędkość spadła do 55 (w porywach) km/h. w przyszłości chciałbym kupić tłumik Polini Super Race. Myślałem o wariatorze hebo ale pomyślałem że może do tłumika polini lepszy będzie też wario polini. Proszę o szybką interwencję
Używaj Alt!!!!
Edytowane przez Daniez dnia 04-09-2008 07:04 |
|
|
|
Daniez |
Dodany dnia 04-09-2008 07:07
|
Znawca
Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13 Skąd: Węgorzewo (MAZURY)
Status upomnienia:
|
To nie jest tak że podzespoły o tej samej firmie dadzą ci lepsze osiągi niż gdybyś dał do wydechu HEBO wario POLINI. A jak ci się odkręca wario to nie przykręcaj tego zwykłym kluczem tylko jebn** pneumatem to się nie będzie odkręcać
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
~..::v-max: 95km/h::..
http://www.bikepics.com/members/daniez/
|
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 04-09-2008 15:25
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Dzięki planuję zmienić jeszcze przeciw talerz i wentylator, bo mi stuka na zimnym silniku i wolnych obrotach, no i wydaję mi się że w tym tkwi przyczyna spadku v-max, na 55km/h ma już 6500 obrotów.
Edytowane przez Daniez dnia 04-09-2008 16:02 |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 04-09-2008 15:29
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Przez ścięte frezy przeciwtalerza napewno jest spadek prędkości
Edytowane przez x1x1x1 dnia 04-09-2008 15:39
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 04-09-2008 22:02
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Tak też myślałem... A jaki jest powód stukania na niskich obrotach? Czy to wina nieco odkształconego wentylatora na przeciwtalerzu? |
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 05-09-2008 16:18
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Zależy jak bardzo ;/ 8 czy ząbki ?? Fotkę jakąś.
Edytowane przez Daniez dnia 05-09-2008 16:25 |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 05-09-2008 16:28
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
Nie mam, ale taka szparka się zrobiła między wentylatorem a przeciwtalerzem |
|
|
|
LMatador |
Dodany dnia 09-09-2008 16:39
|
Stały bywalec
Postów: 465
Data rejestracji: 19.06.08
Pomógł: 3 Skąd: Parczew
Status upomnienia:
|
w tej chwili mam taki wentylator |
|
|