Mam Katane WR chłodzoną cieczą z 2001 roku. Potrzebuje drobnej porady i pomocy w regulacji napędu. Z gaźnikiem już się uporałem, świeca ma kawowy kolorek. Z tego co się doczytałem w necie to inne sqt przy bardzo zbliżonym tunie do mojego śmigają na kole z gazu a moja Katanka coś nie chce. Uważam że to problem z regulacją i stąd ten post.
TUN:
Cylinder Hebo Manston Replica
Wydech Yasuni R
Gaźnik 21mm + króciec 21mm
Zawór Stage6 Vforce
Wariator Hebo NG
Sprzęgło Hebo R + seryjny dzwon
Przekładnia Malossi + Polini
Katana ciągnie bardzo dobrze od samego dołu aż do końca, bez żadnych dziur. Napęd w tej chwili jest tak skonfigurowany: rolki 3g i 3,5g (układ mercedesa), sprężyna +60 i sprężynki sprzęgła +30 (niebieskie Hebo).
PS. Proszę o pomoc albo jakieś wyjaśnienie dlaczego ona nie chce iść z gazu na koło.
Człowieku nie wydam 600 zł na regulacje + ewentualne części czyli zmiana wariatora itp.. wyraźnie napisałem "Proszę o pomoc albo jakieś wyjaśnienie dlaczego ona nie chce iść z gazu na koło"!
Takich podpowiedzi nie potrzebuje bo sam wiem że mogę dać komuś do regulacji tylko jak na razie nie znalazłem kogoś taniego kto by mi za to skasował 150-200 zł.