***Suzuki Katana LC*** ~~Aroni
|
Aroni |
Dodany dnia 26-12-2013 21:04
|

Moderator

Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
   
|
Porting razem z tym rozwiertem na 54cc dał zdecydowanie najlepsze efekty. Sam wydech też nienajgorszy, ale strojony na ok 7000 rpm, a cylek stroiłem na 10-11k rpm, więc się średnio zgrywają te części tak na prawdę. A zrobiłem tak, bo planowałem kupno Yasuni R, a wtedy była by już miazga. Gaźnik też d.upy nie urywa, seryjna 14 po prostu dawała radę przy tym cylku, ale zawsze warto mieć trochę lepszy
Jutro spróbuję też przyspieszyć zapłon o ok 2st, bo dawno juz o tym myślałem i jest to chyba jedyna rzecz której nie przerobiłem oprócz karterów... ciekawe co z tego wyjdzie Ogólnie jutro dzień z suką jak nic ważnego nie wypadnie
Edytowane przez Aroni dnia 26-12-2013 21:08 |
|
|
|
patriko0202 |
Dodany dnia 27-12-2013 00:01
|

Coś wiem

Postów: 214
Data rejestracji: 25.10.11
Pomógł: 1 Skąd: Dobczyce
Status upomnienia:
   
|
Miazga juz jest
http://www.suzuki...d_id=12302 |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 27-12-2013 14:24
|

Doradca

Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
   
|
Dawaj focie  |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 10-03-2015 20:47
|

Doradca

Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
   
|
Aroni jeśli to nie problem to czy móglbyś mi podać wymiar tego mostka co masz w Katanie?
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 02-07-2015 16:37
|

Moderator

Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
   
|
UU, ale późno odczytałem Krupnik. Ale wcześniej i tak bym Ci nie zmierzył, bo nie było mnie w domu przez prawie cały rok
Ogólnie widzę forum się posypało po całej lini, szkoda bo zawsze było tu coś do roboty, pełno spoko ludzi a teraz nie ma prawie nikogo... Mi też prawie stuknęło 21 lat i czas chyba się pożegnać z kataną. Stoi praktycznie cały czas i się kurzy. Tym samym zamykam ten projekt. Najbliższy czas poświęcę jedynie na dopracowanie skuterka a potem czas ją opchnąć Trochę szkoda pozbywać się czegoś przy czym się przesiedziało ponad 2 lata, ale sentymenty na bok, bo są nowe priorytety.
Do zrobienia zostało mi parę pierdół: wymiana stacyjki, zamontowanie przełączników i elektroniki, wymiana szpilek i uszczelek cylindra, poprawienie polerek, bo lagi i wydech przerdzewiały po tych 2 latach postoju;/ Potem regulacja i jazda. Moje ostatnie zabawy ze skuterkiem...
Przynajmniej mam tutaj fajną pamiątkę po tym ile czasu się w to bawiłem, ile satysfakcji mi to dało i ile umiejętności nabyłem Wrzucę potem ostatnie fotki.
Edytowane przez Aroni dnia 02-07-2015 16:39 |
|
|
|
Dodek10 |
Dodany dnia 03-07-2015 20:32
|

Początkujący

Postów: 61
Data rejestracji: 24.04.11
Pomógł: 0 Skąd: Morawica
Status upomnienia:
   
|
Ja zaglądam często na to forum, ale tutaj nikogo nie ma. Sam teraz robię katanę na sporta, i wiem co czujesz Aroni. Robię ją od października, wszystko robię sam, i już teraz mam masę pozytywnych i negatywnych wspomnień z nią. Albo się coś posypało, i znowu trzeba było wyciągać silnik, albo znowu po tygodniu siedzenia z jednym problemem wpadło się na jakiś genialny pomysł i to naprawiło... Powiem jedno: Katanę miałeś jedną z najlepiej dopracowanych w Polsce, jak i nie w europie . Była po prostu przecudowna. Moja ulubiona Katana *.* Wrzuć jakieś fotki, i link do ogłoszenia Trzymaj się stary! |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 18-07-2015 23:15
|

Moderator

Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
   
|
Dzięki za miłe słowa 
Co do suki to dopiero parę dni temu udało mi się znaleźć dla niej czas i trochę popracować. Dziś 11h w garażu i się przejechałem wreszcie po dłuugim czasie Jest but, aż zapomniałem jak ten piździk potrafi się zbierać I to prawie na serii, co daje mi ogromną satysfakcję 
Ale do rzeczy, powrzucam trochę fotek z prac to będę miał na pamiątkę w tym temacie, bo na kompie i tak mi się zgubią za jakiś czas;f
Więc miałem zrobić parę rzeczy, ale ostatecznie jak zawsze katana poszła w części pierwsze i została sama rama...

Dalej priorytetem była zmiana uszczelki pod głowicą i szpilek którym poskręcałem gwinty:>


Dokupiłem nowe dysze i teraz jestem w trakcie regulacji silnika. Sam gaźnik wyczyszczony bo paliwo wyparowało, a olej został, i dostał nowe wężyki, niby pierdółka ale wygląda ładnie ^^.

No i cały silnik, wszystko rozebrane, przeczyszczone, polerki poprawione, komora korbowa wypłukana, cylinder, tłok i głowica wyczyszczone z nagaru. Swoją drogą zrobiłem na tym silniku kilkaset km przez te 3 lata, a wszystko w nagarze ujebane jak po 10k km... Sugerowane mieszanki 1:50 to zdecydowanie za dużo, silnik nie daje rady tego przepalić. Zrobiłem teraz 1:80 i zobaczę jak się będzie to sprawowało.

Dalej mając ramę na wierzchu wziąłem się za lagi. Po tych 2 latach niemalże ciągłęgo postoju wyglądały tragicznie. Nie sądziłem, że aż tak stal wyłapie wilgoć z powietrza i zardzewieje. No ale wszystko poprawiłem, polerki już nie ma, ale jest to chociaż trochę zabezpieczone lakierem bezbarwnym. Na zdjęciu widać różnicę przed i po poprawce.

No i masa pierdół była do zrobienia, nie warto wszystkiego wymieniać, ale trzeba było poprawić malowanie przedniego zacisku, ogarnąć kierownicę i przełączniki które kiedyś kupiłem. Do tego poprawiłem mocowanie chłodnicy pod spodem - dalej lekka prowizorka ale trzyma jak trzeba A w razie czego demontaż jest banalnie prosty i stosunkowo szybki. Po drodze jeszcze koła odświeżyłem i układ chłodniczy wyczyściłem. No i powoli składanie:





No i na zakończenie żeby sukę odpalić zalałem paliwo, układ chłodniczy i podłączyłem elektrykę, przynajmniej to co potrzebne do odpalenia silnika;D A z resztą wiązki będę miał jeszcze trochę roboty, nie wiem co jest grane ale coś z kablami się pochrzaniło i silnik albo odpala na każdej pozycji stacyjki, albo w ogóle. Naprawienie tego to robota na poniedziałek, bo nie po to kupowałem nową stacyjkę, żeby i tak musieć w kablach grzebać żeby odpalić...;p
No i testy, jak wspomniałem ma to potencjał jak na silnik z oryginalnym cylkiem Jak czasem dobrze złapie to aż by na koło chciał rwać No ale brakuje jeszcze regulacji gaźnika, kiedyś do tego przydało by się więcej pokombinować z przekładnią, ale to sobie już odpuszczam, nie będę więcej inwestować kasy i nie mam czasu...
No i ostatnie fotki katany jak nią teraz jeżdżę.




W najbliższym czasie biorę się za wydech, tak samo jak lagi zardzewiał więc muszę go odświeżyć. Potem uszczelka i nowa wata, bo wydech drze piz*e na całą wieś, trochę przesada. Dalej cała elektryka, nowe wtyczki do oświetlenia, żeby sprawnie się to podłączało. No i plastiki, siatka miejscami puściła więc na nowo wszystko muszę podoklejać. No i porządna regulacja gaźnika żeby to dobrze jeździło. Niby nie mam żadnego prędkościomierza, ale po wszystkim podłączę na chwilę oryginalne zegary żeby zobrazować jak to leci na tym silniku, sam jestem ciekawy, a film też nagram 
Potem... wyjeżdżam za niecały tyudzień, więc nie wiem czy ją w ogóle wystawię na aukcję, jeśli nie to spróbuję we wrześniu, a jak nie pójdize to zostanie jeszcze rok ze mną, nie pali mi się 
No to na razie tyle, jutro musże odpocząć a w poniedziałek robię, mam nadzieję, że do wtorku wszystko będzie skończone..
Edytowane przez Aroni dnia 18-07-2015 23:29 |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 21-07-2015 20:12
|

Doradca

Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
   
|
Kozaczyna, nawet jak jest bez plastików xD Pracuj przy niej i pokazuj efekty
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|
|
|
Dodany dnia 21-07-2015 21:51
|

Nowy

Postów:
Data rejestracji: 01.01.70
Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Status upomnienia:
   
|
Na jakim cylinderku to lata?
|
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 23-07-2015 21:30
|

Moderator

Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
   
|
Oryginał, pisałem o tym z 10 razy wcześniej, a poza tym widać na zdjęciach że to seryjka...
A lata to mniej więcej tak, było leciutko z górki. Widać że jeszcze sporo mu brakuje w regulacji, bo trochę przerywa, przy 50-70 jakieś zamuły czasem łapie a potem jeszcze potrafi doje.bać powyżej 80;] Gdzieś ten potencjał jest, ale trzeba go jeszcze wyciągnąć.
Sam ważę 90kg więc myślę że ktoś 70kg miałby jeszcze fajniej ^^
https://www.youtu...e=youtu.be
Suki w ogóle nie składałem, za dużo roboty mam, wyjeżdżam pojutrze na 6 tyg za granicę i mam sporo przygotowań. We wrześniu ją skończę i poskładam.
Na razie to tyle
Edytowane przez Aroni dnia 23-07-2015 21:37 |
|
|
|
tadzik12 |
Dodany dnia 24-07-2015 13:57
|

Coś wiem

Postów: 267
Data rejestracji: 17.12.11
Pomógł: 1 Skąd: Złotów
Status upomnienia:
   
|
Katana wygląda cudnie na gołej ramie a co dopiero w plastikach  |
|
|
|
|
Dodany dnia 24-07-2015 17:14
|

Nowy

Postów:
Data rejestracji: 01.01.70
Pomógł: 0 You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1
Status upomnienia:
   
|
ładnie idzie jakie rolki?
Moja na 17.5 dellorto ciężko się reguluje.. |
|
|
|
Dodek10 |
Dodany dnia 24-07-2015 19:42
|

Początkujący

Postów: 61
Data rejestracji: 24.04.11
Pomógł: 0 Skąd: Morawica
Status upomnienia:
   
|
[cenzura], Aroni, jesteś dla mnie mistrzem *.* Mega cudowna jest ta Twoja kutana, ja robię i robię, wszystko od zera składam, czasu poświęcone w opór, kazda wolna chwila, a nawet nie wygląda jak twoja
Chociaż i tak doprowadziłem ją z takiego stanu:
http://ifotos.pl/z/wqpsrwp
Do takiego stanu (lewa dla nieogarniętych ) :
http://ifotos.pl/z/wqpsrsr
W katanie siedzi teraz:
-Multivar,
-Przełożenia pierwotne Malossi ( były też polini ale sprzedałem),
-Sprzęgło Polini 2G,
-Wał Top Racing STD,
-Gaźnik Arreche 17,5,
-Stożek Poliniaka,
-Yasuni R od P/G,
-I cylek był Malossi Sport 70 ale zrobiło się jajko i postawiłem na Airsal Sport 70 
Obecnie jest na dotarciu, więc go nie pałuję, ale na Malossim już praktycznie zatartym, bo był w opłakanym stanie wycisnąłem z niego 90 na krótkim odcinku i z kosmicznym startem
Edytowane przez Dodek10 dnia 24-07-2015 19:47 |
|
|
|
Dodek10 |
Dodany dnia 24-07-2015 19:50
|

Początkujący

Postów: 61
Data rejestracji: 24.04.11
Pomógł: 0 Skąd: Morawica
Status upomnienia:
   
|
W[cenzura]iłem Ci się w temat Aroni, ale tylko w celu porównania
Silniczek tak wygląda:
http://ifotos.pl/z/wqpsxxh |
|
|
|
dawidzio28 |
Dodany dnia 26-07-2015 14:47
|

Znawca

Postów: 1071
Data rejestracji: 01.11.11
Pomógł: 10 Skąd: Żmiąca koło Limanowej
Status upomnienia:
   
|
Aroni widze odświeża temat Ja też musze
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r
MECHANIKA
~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona
OPTYKA
~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY
PLANY
Cały czas coś do przodu 
 |
|
|
|
patriko0202 |
Dodany dnia 31-07-2015 09:35
|

Coś wiem

Postów: 214
Data rejestracji: 25.10.11
Pomógł: 1 Skąd: Dobczyce
Status upomnienia:
   
|
ostatni mój post Dodany dnia 27-12-2013 00:01
Siemanko Aroni,
Widze sentyment masz do swojej katanki, bo dalej ją masz 
Nie było mnie chyba z rok czasu 
Ja już swoją katanke sprzedaję, niestety :/
Powodzenia w projekcie.
http://www.suzuki...d_id=12302 |
|
|
|
Aroni |
Dodany dnia 26-07-2017 14:44
|

Moderator

Postów: 1648
Data rejestracji: 14.09.09
Pomógł: 77 Skąd: ok. Wodzisławia śl
Status upomnienia:
   
|
Minęły... 2 lata, a katana jak stała tak stoi i się kurzy ze względu na to, że mieszkam 200 km od domu, a na mieście skuter jest mi zbędny.
Ja już na wylocie ze studiów, rodzinę trzeba zakładać, mieszkanie ogarnąć itp, więc czas się pożegnać z piździkiem, bo i tak nie mam z niego pożytku.
Forum już co prawda od dawna nie żyje, ale wrzucam ostatnie posty związane z kataną, bo dam odnośnik na portalach sprzedażowych. W tym temacie jest cała jej historia, co prawda zdjęcia już nieaktualne, niemniej jednak są opisy większości modyfikacji, które przeszła.
Edytowane przez Aroni dnia 15-05-2023 09:39 |
|
|