Siema kupiłem wario polini speed control do tego malosi zółtą i sprawa jest taka że najpierw okazało sie że tulejka w wariatorże jest dłóższ niż seryjna ale jak wszystko poskładałem i sie przejechałem skuter jeździł normalnie przyśpieszenie było takie sobie v max może być na prostej 75/80 z górki 85 więc to tak zostawiłem pod dekiel dałem podkładki P bo tryb od kopki tarł xd dzisiaj chciał sie przejechać tak na piździku i wtedy bum dlaczego urwało mi tą sprężyne ?? może to być przez tą tuleje że za długa? pomocy mój moto to aprilia sr morini 2003 r
Edytowane przez 200894 dnia 28-08-2014 13:38
Moze ta twoja podkladka wpadła w srężyne i cos zacieło i je.bło, ale taka centralka wiele nie kosztuje wiec wymien i smigaj
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne: Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie
niee na 100% nie wpadła problem chyba jest w tym że na sprężynie powina byc taka podkładka od strony korektoru i sprzęgła a jej tam nie ma jutro będę ją już miał i zobaczymy
a jaką sprężynę kupić ? tak żeby leciał te 85 na prostej , mam gaźnik delorto 17,5 polini speda sprzęgło teco evo ganc nowy pasek dayco czy jakos tak xd i wkład fitra mallosi red.
Edytowane przez 200894 dnia 28-08-2014 18:07
sam musisz sprawdzic na jakiej sprezynie bedzie szedł najlepiej
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne: Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie
Malossi żółta jest o 1kg miększa od serii (dokładnie 35kg) a seria ma 36kg. Mi ukręciło sprężynę jak wkręciłem ją na pusto do ponad 11.000 wydaje mi się że sprężyna była po prostu stara (11 letnia seria) . Sam mam wariator Polini i przy nim jest czerwona sprężyna Malossi i rolki 4g ale ja mam Malossi 70cc i nie wiem czy to będzie dobry punkt odniesienia. Najlepiej kupić obydwie i wypróbować.
Suzuki Katana LC 2002r.
Mechanika:
- Cylinder Zestaw Malossi Sport 70 ccm
- Wał Top Racing Evolution NG
- Łożyska wału SKF Teflon i simeringi KOK
- Gaźnik Dellorto 21 PHBG Black Edition
- Wydech Leovince ZX
- Wariator Polini Speed Control
- Sprzęgło Hebo R
- Pasek Malossi Special Belt
- Sprężyna centralna Malossi
- Rolki 4g
- Przekładnia SR ( ~13,0~)
- Króciec 21 mm (wypolerowany i zmodyfikowany)
- Sprężynki sprzęgła Hebo (niebieskie)
V-max: Ponad 100 km/h (realnych)