Witam. mam problem z iskrą. Gdy wyciągałem silnik żeby coś w nim porobić po powtórnym włożeniu go iskry już nie było. Sprawdziłem całą elektryke kabelek po kabelku, wszystkie podzespoły:moduł, regulator napięcia moduł itp i dalej nie ma iskry;/ macie jakiś pomysł co jest grane?
może ładowanie?
albo iskrownik, a jak nie to źle po podłączałeś przewody?
sprawdź i napisz
KATANA AY50LC 1998 rok Tuning Mechaniczny:
~Fajka RMS
~Pompa wody RMS +5%
~Nowy Ślimak
~Nowy Czujnik Temperaturki
~sprężynki sprzęgła HEBO czerwone
~centralna sprężyna dociskowa malossi czerwona
~komin LeoVince RR
~Wata kominowa HEBO
~przełożenie pierwotne top racing
~przełożenie wtórne sr
~olej przekładniowy GALP Transvex TDL 80w90
~Stożek RMS
~Gaźnik Dell'orto PHBN 12mm
~Ssanie ręczne polini
~Wariator Polini Hii Speed
~Rolki Polini 7g
~Pasek Malossi Special BELT
~Wał Top Racing STD
~Łożyska SKF C4
~Cyl 70cc no name
~Twist Control
~~~~~~~~~~~~~ CUSTOM ! ~~~~~~~~~~~~~~
~niebieskie ledy cztero-diodowe w soczewkach
~niebieskie ledy w budziku
~Ramka pod rejestrację Mieloch Motocykle III
~Malowanie Czarny Pół Mat - Turkusowa Perła
~Wygładzone nadkole
~Wygładzona czacha połączona z trójkątami i badlook
~Lusterko Revo F1 Style
~Linka gazu rms
~Niebieskie przewody paliwowe STR8
~Spoiler WR
~Przedłużka amorka własnej roboty
~chromowane śruby do plastików imbusowe
~chromowane nakrętki na wentyle z alusów od volkswagena ojca(nawet nie wie)
~amortyzator(sprężyna czarna, tłoczek grafit)
~czarne klosze kierunków i tylnej lampy STR8
~kolorowe żarówki kierunków i tylnej lampy STR8
~Stopka boczna IGM chrom
~Zdemontowana stopka centralna
~Blacha ryflowana na podłogę
~Lampa diodowa REVO z aeroxa
~Pomarańczowe Ledy 5mm Super Flux 10000mcd w tylnej lampie jako kierunki V~max 97km/h
_____________________________________________ Yamaha TZR 50 NAKED 2009rok LC
*Mechanika:
~napęd DID 10/47 + wzmacniany łańcuch DID
~szlif + tłok Meteor 40,5mm
~akumulator z 3Ah na 4Ah
~ślimak
*Optyka:
~lampa przód MZ ETZ 251 + H4 xenon
~kierunki karbonowe okrągłe z aeroxa
~łączony ogon
~badlook
~owiewki boczne zrobione ze zderzaka z opla insigni i włókna szklanego + żywica
~malowanie złoty metalik na grubym ziarnie + czarna perła
~zbiorniczek wyrównawczy z Yamahy R6
sprawdz dobrze wszystkie kable którek wychodzą z cewek czy sie na 100% stykają bo ja tez tak miałem hmm jak sprawdziłes regulator napiecia? bo jedynym sposobem żeby sprawdzic to kupic nowy ale to juz tylkko szczegół bo regulator napiecia nie ma nic do rzeczy w sprawach iskry ;D hmm co jeszcze cewko moduł ? sciągnij tez magneto może przy cewkach jakiś kabelek sie urwał czy coś zdaża sie ;D
Suzii w trakcie mega customu!
Chłopaki mam pytanie. Czy przykładowo gdybym miał zjarany moduł to napięcia nie będzie na żadnym kablu? Czy na jakimś będzie?. Bo po tym co brat mi zmierzył kable miernikiem, to na niektórych jest napięcie a na niektórych nie ma. I pamiętam też, ze nie ma napięcia tez na jednym kablu ze stacyjki. Proszę o pomoc, bo skuterek juz stoi tak około rok w garażu i się marnuje.
nigdy na wyłączonym zapłonie niebedziesz mial prądu na 2 kablach poniewaz stacyjka łączy te obwody
jesli sie myle prosze o poprawe Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie