witam chciałbym przedstawić swój problem z suczką
A więc tak żeby ją odpalić trzeba 2,3 razy kopnąć bez gazu i dopiero za 4 razem trzeba dać manetkę do końca i zapali nie trzyma niskich obrotów tylko gaśnie a nieraz trzeba samostartu psiknąć do wlotu powietrza . 2 problem to taki że jeżeli już odpali to idzie jak rakieta 50 metrów po 50 metrach momentalnie spadają obroty i trzeba pulsować manetką góra dół żeby niezgasł muszę go postawić na stopkę rozbujać do maxa i dopiero jedzie znowu tyle i znowu to samo może znacie tego przyczyne ?? proszę o pomoc ):
jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria
ja tak mialem i mialem zapchony gaznik
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany
no u mnie to nie gaźnik bo czyściłem już f5 jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria
Poprzeglądaj węzyki ja miałem pekniety i maiłem podobnie
Suzuki Japońska precyzja
Suzuki katana 2001r
Tuning Mechaniczny:
-Malossi Sport 70
-Olej Malossi 7.1 Full Synt
-Tłumik Hebo new performer
-Wał Top Racing STD
-Rolki polini 6.2g
-Rozwiercony kruciec
-Centralka Biała Malossi
-Mebranki polini
-Przekładnia z SR'ki
-Wariator Mallosi multivarn
-Łozysa wału SKF
Tuning Optyka :
-Niebieska i czerwona dioda pod zegarami
-Niebieskie taśmy LED pod sqtem
-Dekiel Polerowany
-Tunel Czarny mat
-Lotka z wersji WR
-Silnik w czrnym macie
f5 którą śruą reguluję się dawkę powietrza??
jakieś stuki jakieś puki to suzuki
mega tuning mechaniczny
olini sc
:komplet przeło od sr
i v max 75-80 km\h cyl seria