Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Problem z Łożyskami - Pilne.
Piszę temat za użytkownika z forum, lecz ma problem z utworzeniem konta.
Witam posiadam suzuki katana rocznik 2001/2002 mam mianowicie taki problem mialem w swojej suzi rozwalone lozyska na przelozeniach a efekt uboczny tego byl taki ze sprzeglo latalo na boki, dziwne zgrzyty przy ok 30 km/h oraz drgania przy ruszaniu przy wiekszej predkosci ok 70/h szelest byl nie do zniesienia.... rozkrecilem wszystko wymienilem 3 lozyska 4 bylo dobre... i tutaj zaczely sie schody gdyz skrecilem wszystko jak powinno byc i okazalo sie ze sprzeglo ciezko chodzi oraz kolo a ze moja suzi ma nowy clek na dotarciu stwarza to duze obiazenie... nastepnym krokiem jaki zrobilem bylo to ze rozkrecilem wszytko od poczatk, sprawdzilem czy nie popelnilem zadnego bledu i zlozylem i wyszlo tak ze gdy dokrecam sruby kartera od pokrywy przelozen palcami tak aby stykaly wszystko super chodzi smiga (kolo,sprzeglo) idealnie funkconuja lecz gdy naleje olej okazuje sie ze leci i musze mocniej zakrecic sruby... i tak jest zle, i tak nie dobrze.... i moje pytanie czy mam cos zle skrecone? czy tez ( koledzy mowili) ze lozyska musza sie ulozyc) co do bicia sprzegla halasow itp po wymianie lozysk wszystko smiga slicznie... tylko chodzi o te ciezko chodzace kolo oraz sprzeglo czy ktos mial taki problem prosze pisac bo rece opadaja a kto rozkrecal przlozenia i skrecal i tak 2x wie ze to meczace i jest przy tym troszke roboty....
Pozdrawiam czekam na odp. Odpowiedzi nagradzam "pomógł mi".
Edytowane przez Dandusiek dnia 23-09-2012 17:47
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik
Jeśli są duże opory przy kręceniu sprzęgłem czy kołem, to coś jest źle złożone i tyle w tej kwestii... Dobrze poskładana przekładnia powinna raczej lekko pracować; no logiczne że koło nie będzie się kręciło jak w rowerze, ale na pewno nie powinno nic tam go blokować i hamować. Więc coś źle poskładałeś, źle dobiłeś łożyska, uszczelniacze, nie dałeś podkładek albo odwrotnie itp. No jest jeszcze opcja, że Ci szczęki albo zaciski nie odbijają...
No ja tak w zasadzie za pierwszym razem miałem.... U mnie to była wina tego, że tryb na wałku napędowym był za mocno wbity. Niby różnica kilkudziesięciu mikrometrów, a już nie chciało w ogóle chodzić. Jeśli jednak nie ingerował w same przełożenia, to taka opcja odpada, lecz mógł zrobić błąd przy wbijaniu łożysk, a to będzie działało analogicznie do tego, co mi się przytrafiło... Czyli niech kolega sprawdzi, czy łożyska są dobrze dobite na początek.
Dobra problem z łożyskami rozwiązany. Powodem było tego, że podkładka poszła na inny "wałek", tam gdzie miała iść, czyli chyba na środkowy a poszła na ten trzeci tryb. Użytkownik zaajarany jak kapucha. Dzięki
@Dandusiek
Close
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik