Siema, powiedzcie mi, jakie przełożenia kupić aby rozblokować je? Wtórne czy pierwotne? I jakie wymiary, mam ditecha 2005 rok, tył tarczówka.
Suzuki Katana '05 LC Di-Tech.
Wtórne są tylko blokowane, pierwotne też możesz założyć, zyskasz wiecej mocy i v-maxu a co najważniejsze jakbyś je założył, raczej nie odczułbyś spadku przyśpieszenia. Potrzebujesz przełożeń od APRILLA SR z silnikiem morini, te wychodziły tylko w ditechach na wstryskach.
Suzuki Katana LC 98' WR
Tuning Mechaniczny:
~Cylinder Metrakit Hand Made 70cc
~Wał top Rancing STD
~Łożyska wału i uszczelniacze SKF - HQ Eco
~Gaźnik Arreche 17,5mm
~Wariator Polini Speed Control
~Tłumik Yasuni R
~Sprzęgło Polini 2G
~Pasek Malossi Special
~Docisk Malossi żółta.
~Nowy dzwon seryjny
~Rolki Malossi (6,5g)
~Przełożenia pierwotne Strage 6
~Przełożenia wtórne od Aprilla SR
Tuning Optyczny:
~Bad Lock
~Amortyzator tylny Tec S, czerwony
~Przedłużka amortyzatora IGM 40mm
~Felga 6-ramienna przód
~Manetki Polini Race
~Wycięty wzorek Malossi w klapce od chłodnicy
~Polerka pokrywy przekładni
~Tylna Lampa Revo Lexus Style
~Niebieskie śruby oraz kopniak w pokrywie STR8
~Białe klosze przód i tył ST8
~Nóżka boczna IGM- czarna
~Siatka we wlotach
~Podłoga - Ryfle
~Czerwony zacisk hamulcowy
~Odcięty błotnik