Wygładzanie tyłu
Dodane przez Kamil dnia Sierpień 17 2007 20:05:46
Materiał:
Aluminium, plastik Wiele materiałów może służyć do zabudowy. Materiał powinien się tylko lekko wyginać gdyż jest to ważne oraz niezbędne (elastyczność materiału) przy zabudowie w tylnej części tyłu.

Wzór:
Tył może zostać przeniesiony na papier. W tym celu należy położyć kwadratowy kawałek papieru tak, aby można było już z grubsza go przyciąć. Teraz przycinaj ten kawałek papieru bardziej dokładnie tak żeby pasował perfekcyjnie do tyłu. We wzorze możecie zaznaczy miejsce gdzie będzie otwór na amortyzator, aby później wywiercić otwór.

Treść rozszerzona
Materiał:
Aluminium, plastik Wiele materiałów może służyć do zabudowy. Materiał powinien się tylko lekko wyginać gdyż jest to ważne oraz niezbędne (elastyczność materiału) przy zabudowie w tylnej części tyłu.


Wzór:
Tył może zostać przeniesiony na papier. W tym celu należy położyć kwadratowy kawałek papieru tak, aby można było już z grubsza go przyciąć. Teraz przycinaj ten kawałek papieru bardziej dokładnie tak żeby pasował perfekcyjnie do tyłu. We wzorze możecie zaznaczy miejsce gdzie będzie otwór na amortyzator, aby później wywiercić otwór.

Demontaż starego tyłu:
W tym celu należy odkręcić boczne obudowy. Następnie zobaczycie oryginalny tył, który jest zamocowany do ramy czterema śrubami krzyżakowymi. Te śruby możecie ostrożnie poluzować, następnie gdy macie już zdjęty tył zbiornik paliwa tez łatwo się zdejmie. Zbiornik powinniście mieć już opróżniony i przede wszystkim przewody powinny być zdjęte.

Stary zbiornik musi teraz zostać wbudowany w schowek. Musisz przednią i tylną "ścianę" schowka wyciąć. Radzę ci to robić stopniowo, aż zbiornik bezproblemowo wejdzie i żeby nie był za wysoko. Kable musicie trochę na nowo "rozplanować", ale ja dałem rade z oryginalnymi kablami. Czyli nie musiałem żadnych nowych kabli dokupywać. Mogę wam tylko tez poradzić otwór zbiornika ustawić z przodu... jest później znacznie łatwiej z tymi kablami.
Patrz na zdjęcie jak należy mniej więcej to rozplanować.