Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Witam. Mam Problem z wyborem cylindra.

Dodane przez swiezy dnia 27-02-2011 16:15
#1

Witam was wszystkich. Mam zamiar kopić cylinder firmy TUNE-EX .I nie wiem czy po jego zakupie moja katana nie będzie miała muła.
Jeżeli ktoś z was może jeździ na takim cylku to niech mi zda jego recenzje i jego osiagi
Pozdrawiam.

Dodane przez romek dnia 27-02-2011 17:01
#2

muła nie bedzie mial napewno
firma tylko decyduje o jakosci wykonania :D

Dodane przez kefir95_95 dnia 27-02-2011 19:09
#3

jaki koszt i pojemność?

Dodane przez swiezy dnia 27-02-2011 19:16
#4

No znalazłem na allegro za 110zł a pojemność to 50cm3 i nie wiem czy go kupić czy lepiej dołożyć te 30zl i kupić za 140zl

Dodane przez Luke dnia 27-02-2011 20:14
#5

30zł to niedużo, a na cylku nie ma co oszczędzać. Ja bym brał coś sprawdzonego
Pzdr :P

Dodane przez kefir95_95 dnia 27-02-2011 20:51
#6

ja poczekałbym jeszcze, uzbierał drugie tyle i kupił Tec HQ50cc...
Wiem teraz będziecie odradzać że nie są dobre, ale ja mam taki(nie drogi, a mocny i wytrzymały), mocniejszy jest od serii o 1km i jest to bardzo widoczne:)

Dodane przez swiezy dnia 27-02-2011 22:37
#7

nie jestem w stanie uzbierać drugie tyle bo jest za mało czasu już na to ale popatrzę jakieś do 140-150zl , i jak kupie już jakiś i założę to dam wam znać jak się sprawuje ;]
Dzięki wam za pomoc ;D
Pozdrawiam ;]

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-02-2011 15:13
#8

ale chłopie...dajże spokój, na cylindrze za taką cenę będziesz miał moc taką jak w chińczyku i pojeździsz na nim 3000, no max. 4000km i do wypieprzenia...lepiej jest już zrobić szlif oryginalnego cylka...

Edytowane przez kefir95_95 dnia 28-02-2011 15:13

Dodane przez Wojtek007 dnia 28-02-2011 15:37
#9

tak jak mówi kefir lepiej zrobić szlif niż kupić takie coś

Dodane przez matjag556 dnia 28-02-2011 15:50
#10

kefir95_95 a miałeś wg miałeś taki chinski cylinder.Jak nie to uwal sie na piździe i cicho.
Ja zrobiłem na chinskiej 70 prawie 9000km i jeszcze latała ale już byla słaba.Jak nie wiesz to sie nie odzywaj.

A tobie radze kupić chińska 70 za 100 zł a resztę poświecić na wache.Pzdr

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 28-02-2011 16:12
#11

kupuj tego Tune-ex'a. Będzie miał troche więcej mocy bo ma większe okno wydechowe. cena jest zachęcająca Ja brałbym go. Sam miałem go kupywac tylko ze stary sypną kasy na Power Force. : )

Dodane przez Aroni dnia 28-02-2011 20:50
#12

A ja radze zrobić szlifa i kupić tłok. Chyba każdy wie, że kupując chińskie [cenzura]o trochę się ryzykuje. Owszem, znajdą się egzemplarze które będą ładnie pracować, ale statystycznie to się rzadko zdarza. Częściej jednak się te części szybko psują...

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 28-02-2011 21:33
#13

bez sensu. Szlif wyjdzie tyle co i nowy ten cylinder. Nowe to nowe. Ja mam tajwańskiego Power Force i jeździ bez zarzutów. Zrobiłem na nim ok 2500km i nie powiem czasem ładnie w palnik dostawał i tłok nawet jeszcze nie spuchł. : )

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-02-2011 21:40
#14

no wiesz ale cylek za 140ziko, to nie za 300ziko, to jest trochę różnicy:P
ja też dałem koło 300ziko i jak na razie jestem zadowolony i każdy kto ma to poleca Tec Hq50c, bo jest tani i dosyć dobry jak na to ile kosztuje:)

Dodane przez Aroni dnia 28-02-2011 21:56
#15

Nowe nie znaczy dobre...;] Nie muszę chyba przypominać, że chińczycy wszystko robią na odpał, hurtowo i materiał z których robią np cylindry na pewno zasadniczo różni się jakością i wytrzymałością od chociażby seryjnego cylindra. Jak zrobi szlifa to ma praktycznie nówke i może jeździć śmiało przez dłuugi czas. A z tymi chińczykami to nigdy nie waidomo...

Dodane przez Luke dnia 28-02-2011 22:10
#16

z tego co widziałem, to Kefir jak założył TecHQ moc mu wzrosła i wg mnie to jest niezły cylek, ale polecałbym szlif bo wyjdzie te 100-130zł, a powinien być ciut mocniejszy (niezauważalnie pewnie) i będziesz miał jak nowy
Pzdr :D

Dodane przez swiezy dnia 28-02-2011 22:24
#17

szlif bym chętnie zrobił lecz już na szlif nie wyjdzie bo są bardzo głębokie rysy ;/ w tym jest właśnie problem a cylek to nie jeden mój wydatek bo muszę kopic nowy napęd pompy wodnej oraz ślimak najwyżej na wakacjach uzbieram kasę to kupie już coś mocniejszego i lepszej firmy ale na razie może tego wystarczy

Dodane przez Luke dnia 28-02-2011 22:30
#18

To kup oryginał albo jakąś używkę w dobrym stanie (powinieneś się wyrobić, bo nie wiem po ile są oryginalne do Kaśki)
Jeszcze widziałem TecEco, który kosztuje 160-180zł jak się nie mylę, ale nie wiem, czy jest dobry
Sorry..oryginalne są droższe ;/

Edytowane przez Luke dnia 28-02-2011 22:33

Dodane przez swiezy dnia 28-02-2011 22:52
#19

znalazłem za 140zl Tajwański zamiennik oryginalnej części myśle ze wystarczy mi go na ten sezon a jak będzie dobrze szło to kupie po wakacjach coś lepszego ale nikt nie wiem co będzie kiedyś

Dodane przez swiezy dnia 28-02-2011 22:58
#20

słyszałem ze TecEco to po 1500km kończą się pierścienie i mi odradzają kumple i nie wiem co brać ale zdam się na siebie i sam wybiorę cylka bo tu jest bardzo dużo propozycji nie wiem na jaka się zdecydować

Dodane przez romek dnia 01-03-2011 06:34
#21

hmn ja bym na twoim miejescu uzywanego ogrinałka poszukał...

Dodane przez swiezy dnia 04-03-2011 17:17
#22

co z tego że poszukam jakiegoś używanego oryginalnego cylindra jeśli nie wiem ile on przechodził i w jakim jest naprawdę w stanie gdy zamawiam na allegro...

Dodane przez Wojtek007 dnia 04-03-2011 18:59
#23

to zrobisz szlif i masz jak nowy

Dodane przez swiezy dnia 06-03-2011 15:51
#24

tak ja pisałem wyżej szlif mi już nie wyjdzie bo są za głębokie rysy...