Dodane przez Aroni dnia 26-12-2013 21:04
#321
Porting razem z tym rozwiertem na 54cc dał zdecydowanie najlepsze efekty. Sam wydech też nienajgorszy, ale strojony na ok 7000 rpm, a cylek stroiłem na 10-11k rpm, więc się średnio zgrywają te części tak na prawdę. A zrobiłem tak, bo planowałem kupno Yasuni R, a wtedy była by już miazga. Gaźnik też d.upy nie urywa, seryjna 14 po prostu dawała radę przy tym cylku, ale zawsze warto mieć trochę lepszy:D
Jutro spróbuję też przyspieszyć zapłon o ok 2st, bo dawno juz o tym myślałem i jest to chyba jedyna rzecz której nie przerobiłem oprócz karterów... ciekawe co z tego wyjdzie:) Ogólnie jutro dzień z suką jak nic ważnego nie wypadnie:)
Edytowane przez Aroni dnia 26-12-2013 21:08