Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: jaki cylek??

Dodane przez tomek_kr dnia 27-10-2007 19:10
#1

w katanie pekł mi cylinder po tym jak w katanie uciekła woda i wszystko spuchło... i teraz musze kupic jakis cylek.... I mam pytanie jaki najlepiej kupic?? 50 sport czy jakis tanszy 70?? w cenie to róznica 50 zł... To jaki najlepiej kupić do 600zł?? tylko ze na wymiane gaznika i wału nie mam kasy... sam cylek jedynie chce kupic no i dyszę główną... i tez pytanie jaką... Mój tun to wydech next-r, rolki 4g i zielone sprezynki sprzegła. v-max teraz wynosi 80km/h

Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-10-2007 21:36
#2

Kup Metrakit 70cc HandMade miałem go i był spisywał się dobrze.

Dodane przez tomek_kr dnia 28-10-2007 08:05
#3

ale po jego załozeniu musze coś jeszcze wymienic??

Dodane przez katana98 dnia 28-10-2007 08:48
#4

no przydalo by sie gaznik bo to wkoncy 70cc

Dodane przez Fazi dnia 28-10-2007 09:43
#5

gaźnik 17mm wystarczy , przydało by sie wał i łożyska z korbowodem , ale skoro nie ma funduszy to nie. Ja bym proponował dobrą 50 , dłużej wytrzyma i spalanie mniejsze. Ale jak chcesz 70 to weź , raczej wszystkie są dobrej jakości..

Dodane przez katana98 dnia 28-10-2007 10:15
#6

ja mialem tego metakita na seryjnym wale i bylo dobrze wal jakos wytrzymal

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 10:21
#7

ktoś jeździł z tego forum na hebo manstonie replice i też mu wał wytrzymał. także nie ma co sie przejmować wałem i łożyskami. Po prostu to dla pewności się wymienia. Ja jednak proponuje 70cc bo jest mocniejszy. A 50cc to zaledwie troszkę mocniejszy zamiennik oryginału

Dodane przez Fazi dnia 28-10-2007 10:24
#8

mi wysiadł wał i łożyska przy Polini sport 70.

Dodane przez katana98 dnia 28-10-2007 10:49
#9

heh to co ty za wal miales?? jakis szrot :P eh

Dodane przez Fazi dnia 28-10-2007 10:52
#10

seryjny z 99 roku :P

Dodane przez tomek_kr dnia 28-10-2007 11:24
#11

a czy next-r zegra sie z metrakitem??a w gazniku dysze bym musiał wymieniac?? a co z osiągami??

Dodane przez Fazi dnia 28-10-2007 11:32
#12

wydech teoretycznie podwyższy ci obroty na tyle ze skuter będzie szybszy o około 10km/h , ale to tylko teoria która zazwyczaj sie sprawdza. Mi Doppler dał ponad 20 km/h .Tu raczej nie ma reguły czy sie zegar , powinno być zajebioza tylko kwestia dobrania roleczek i spręzynek.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 11:37
#13

Wpierw przed zamontowaniem ten 70cc radził bym Tobie dobrze sprawdzić stan wału i łożysk żebyś potem nie był narażony na kolejne koszta. Często się tak zdarza że kiedy zabierzemy się za kupno 70cc nasz stary wał swoje dobre lata ma już dawno za sobą. Jaki masz przebieg?

Dodane przez tomek_kr dnia 28-10-2007 11:47
#14

przebieg to nie całe 19000...w tym ok 2000 zrobiłem bez blokad... katana jest z 97 roku a kupiona w 98... dopiero 3 lata w kraju.. sprowadzona z niemiec a tam ludzie oszczedzają skuty...:) jakis dziadek dojezdzał nia tylko do pracy... jak sprawdzic zywotność wału??

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 11:55
#15

Jeśli przebieg wału to 19000 tysięcy i zdjąłeś blokady przy 17000 tys. i zrobiłeś tylko 2000 tys. bez blokad to wał na pewno jest w bardzo dobrym stanie więc bez problemowo możesz kupić tego Metrakita 70cc HandMade. Jak ja go montowałem na swój wał to miał przebieg 19000 tys. a bez blokad skuter zrobił na tym wale 17000 tys więc jeśli u mnie wytrzymał to u Ciebie na pewno. Dodam że dość mocno katowałem tą 70cc.

Dodane przez tomek_kr dnia 28-10-2007 12:04
#16

to supr... a rolki bede musiał wymienić?? i co z tą dyszą główną??

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 12:06
#17

Nom raczej tak. Najlepiej jak byś włożył sprężynę centralną +15% Metrakit, niebieskie sprężynki sprzęgła i jakieś lekki rolki wtedy by miał dobre odejście.

To normalne że po wymianie cylindra trzeba wszystko na nowo zestroić.

Edytowane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 12:10

Dodane przez tomek_kr dnia 28-10-2007 12:14
#18

a zielone nie wystarczą?? a sprezyna +22% moze być?? bo mam taką kupioną co jeszcze do wydechu była...

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 12:25
#19

Zielone też wystarczą co do sprężyny musisz spróbować ale powinna być ok.

Dodane przez tomek_kr dnia 28-10-2007 12:43
#20

Boniu a ile ci wzrosły osiągi po załozeniu Metrakita??

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 13:05
#21

10 km/h jakoś tak.

Edytowane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 13:06

Dodane przez tomek_kr dnia 28-10-2007 13:08
#22

czyli u mnie katanka poszłaby 90?? a powiecie mi jaką dysze kupic??

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 13:09
#23

Nom u mnie właśnie tyle szła po wymianie na ten cylek. Z dyszą to już musisz sam popróbować ale do seryjnego gaźnika pewnie tak z 85-90.

Dodane przez tomek_kr dnia 28-10-2007 13:13
#24

to co mam kilka dysz kupic??:/

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 13:57
#25

Nom nie da się dokładnie określić jaką dysze masz kupić i zamontować. Napisałem artykuł o strojeniu skutera właśnie dla takich jak Ty. Przeczytaj go a dowiesz się zapewne więcej niż wiesz teraz. Kup dysze 85 i 90 ale raczej 90 będziesz musiał zamontować.

Edytowane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 13:57

Dodane przez katana98 dnia 28-10-2007 14:07
#26

zaluz stozek!! jeszcze na seryjnym gazniku to wogule stozek jak obowiazek

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 15:25
#27

oczywiście da się jeździć na tych częściach co masz ale do otrzymania jak najlepszych osiągów po założeniu cylka 70cc to będziesz z czasem musiał takie części jak chłopacy ci piszą. Ale oczywiście wszystko z czasem można zakładać:D

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 16:59
#28

Wystarczy że kupi nowy cylinder, potem gaźnik + stożek i będzie dobrze bo wału i łożysk nie musi zmieniać.

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 17:24
#29

nawet stożek nie potrzeba wymieniać. wystarczy większy wlot do oryginalnego filtra zrobić i będzie git

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 17:51
#30

Nom w sumie tak na seryjnym gaźniku to powinno poprawić osiągi bo na większym to uważam że już seryjnego filtra powietrza się nie montuje wtedy to już tylko jakiś dobry stożek.

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 19:59
#31

tak naprawde to wszystko można tylko najlepszego efektu to nie da:|

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 20:18
#32

Dokładnie.

Dodane przez tomek_kr dnia 28-10-2007 20:31
#33

a co byście powiedzieli na takie cos?? http://moto.alleg...y_hit.html

Dodane przez wander dnia 28-10-2007 20:39
#34

powiem tak. nikt chyba z tego forum nie stosował i nie wie jak to naprawde chodzi. Ja bym wolał coś sprawdzonego i porządnego bo tak naprawde nie wiadomo co to jest:(

Dodane przez BoniuBOSS dnia 28-10-2007 20:47
#35

@Wander ma rację dokładasz tylko 100 zł a masz pewność że ten cylinder jest sprawdzony, dobrej firmy i na pewno uzyskach pożądaną moc.

Dodane przez tomek_kr dnia 02-11-2007 16:45
#36

który cylek da mi wiecej na v-max?? METRAKIT HAND MADE czy Polini Sport oczywiście 70cc. Bo na mieluchu jest ze MK ma moc 8,5-11KM a Polini przy 10000obr da 6,5 KM. to który lepszy??

Dodane przez katana98 dnia 02-11-2007 16:49
#37

tomek_kr zkat ty wiezesz te pytania!! oczywiscie ze ten ktory jest mocniejszy co nie

Dodane przez tomek_kr dnia 02-11-2007 18:03
#38

mocniejszy nie zawsze oznacza lepszy bo to ja tylko przeczytałem na mielochu...

Dodane przez Pierzak dnia 27-12-2007 21:15
#39

Kolego śmiało bierz MK 70. Też go mam i jest bardzo ładnie wykonany. Wał ci spokojnie wytrzyma, tak naprawde jak wiekszosc cylindrów sportowych ma on pojemnosc 65cc (tak jest napisane w instrukcji). Oryginalna dysza jest 55, daj 75-80 i bedzie dobrze. Na skuter-centum.pl możesz kupić sportową wkładke filtra powietrza TwinAir za 24zł i dysze. Pamietaj tylko zeby kupic nowe loysko igielkowe i zeby dolewac olej do paliwa, bo dozownik nie jest regulowany i bedzie podawal ci za malo oleju. Mi w serwisie powiedzieli ze na dotarciu 1:50 a potem 1:100.

Dodane przez bartekkatana dnia 28-12-2007 12:00
#40

Ja bym na twoim miejscu wzioł malossi sport70cc przy 10500tys/obr
osiąga10km przemawia za nim to ze jest zeliwny czyli wytrzymały mozesz 2razy zrobic szlif i kupic nadwymiarowy tłok do niego nie musisz zmieniac ani wału ani gaznika wystarczy większa dysza.Ja przynajmiej taki zamowiłem a ty zrobisz jak bedziesz chciał

Dodane przez Fazi dnia 28-12-2007 16:15
#41

u mnie na Pollini sport 70cc nie szło ruszyć na 70 dyszy i 17 gaźniku... za mało paliwa dostawał , dopiero dysza 100 poprawiła osiągi i katanka bez podrywania jej z miejsca sama podnosiła tylne koło :D
Przy zestawie 70ccm obowiązkowy jest sportowy wydech , bo bez tego to sobie można... lać paliwo i jechać 60...kit ze stożkiem , ponawierca seryjny będzie git. Wydech , wydech i jeszcze raz wydech...

Dodane przez wander dnia 28-12-2007 21:57
#42

;) chyba chodziło ci o przednie koło:P

Dodane przez Fazi dnia 29-12-2007 00:59
#43

chyba ze twoja ;) przez pierwsze 1000km tak robiła , potem osłabła i miała tylko dobry v-max i przyspieszenie , bo śladów na asfalcie już nie zostawiała

Dodane przez tomek_kr dnia 29-12-2007 13:17
#44

ile musze dolewac tego oleju?? i jaka musze dysze kupic by pasowała do gaznika...

Dodane przez Pierzak dnia 29-12-2007 21:31
#45

dysza Keihin. Olej jak pisalem wczesniej na dotarci lito oleju na 50l benzyny a po dotarciu litro oleju na 100l benzyny i do dozownika tez lejesz normalnie. Zainwestuj w syntetyka na dotarciu bo bedzie kopcil.

Dodane przez tomek_kr dnia 30-12-2007 06:11
#46

no dobra ale jaka dawke daje dozownik?? czy mam oddzielnie dorabiac??

Dodane przez Pierzak dnia 30-12-2007 11:29
#47

Dozownik podaje ci ilość paliwa dla seryjnego sqta z dysza 55, 50cc i na seryjny, filtrze powietrza. Jeżeli założysz 70cc i większy gaźnik lub większa dysze, to będzie dużo więcej palił,a oleju będzie dostawał tyle samo, czyli w końcu będzie musiał sie zatrzeć. To co wcześniej napisałem (2posty wyżej) to są proporcje dla 70cc z gaźnikiem 17,5/19. Tak powiedzieli mi w serwisie, gdzie składali mój tuningowy silnik. jeżeli dasz powiedzmy 25,30 tylko większa dysze główną to możesz te proporcje zmniejszyć, np. na dotarciu 1:80, potem 1:150. Ważne żebyś dolewał oleju, bo możesz nie zdążyć dotrzeć i już będziesz musiał szlifować;]

Edytowane przez Fazi dnia 13-01-2008 21:31

Dodane przez tomek_kr dnia 13-01-2008 17:24
#48

kiedy nalezy regulowac skuta?? po dotarciu?? i na jakej dyszy docierac?? orginalnej czy wiekszej?? zamówiłem dysze 85

Dodane przez Pierzak dnia 13-01-2008 20:40
#49

Na dotarciu i po dotarciu. Na wiekszej.

Dodane przez tomek_kr dnia 13-01-2008 21:13
#50

tzn?? w czasie docierania co regulowac a co po??

Dodane przez Pierzak dnia 13-01-2008 21:38
#51

Gaznik wstepnie musisz wyregulowac, zeby jako-tako jezdzil, nie dlawil sie, nie zalewal, nie gasl, ladnie wchodzil na obroty. Ale dokladnie nie mozesz dostroic bo nie mozesz wkrecac na duze obroty. Po dotarciu dokladnie regulujesz gaznik i w razie potrzeby uklad przeniesienia napedu.B)

Dodane przez Fazi dnia 13-01-2008 21:42
#52

Na dotarciu gaźnik musi być tak wyregulowany aby nie dał szans wejścia na najwyższe obroty ani na super osiągi... Po prostu trzeba przejeździć te kilometry czterdziestką...

Dodane przez tomek_kr dnia 13-01-2008 21:52
#53

a dysza 85 może być??
[/color]

Używanie "alt" nie boli!! Zacznij stosować go!!!
Wander

Edytowane przez wander dnia 13-01-2008 23:27

Dodane przez Fazi dnia 13-01-2008 21:57
#54

Myślę że tak , ja miałem 100 zakładaną po 700KM , a tak chyba nawet tą 85 . Bo na 70 za mało dostawał i jazda była szarpana...

Dodane przez Pierzak dnia 13-01-2008 22:47
#55

Fazi napisał/a:
Na dotarciu gaźnik musi być tak wyregulowany aby nie dał szans wejścia na najwyższe obroty ani na super osiągi... Po prostu trzeba przejeździć te kilometry czterdziestką...



Buhaha. Ale ty masz pomysły. Gaźnik musi być tak wyregulowany, żeby silnik miał odpowiednią dawkę paliwa, dobre chłodzenie i poprawnie chodził. Osiągi ograniczasz swoim rozsądkiem.:o

Używanie "alt" nie boli!! Zacznij go stosować!!!!
Wander

Edytowane przez wander dnia 13-01-2008 23:24

Dodane przez Fazi dnia 13-01-2008 23:17
#56

Sorry , czy ty przestaniesz sie kiedyś czepiać wszystkiego i wyśmiewać perfidnie ? Można tez zrobić tak jak i ty mówisz, byle nie zatrzeć zestawu. Wyluzuj.:|

Dodane przez Pierzak dnia 13-01-2008 23:49
#57

Jak coś jest bez sensu to nie :)

Edytowane przez wander dnia 14-01-2008 01:33

Dodane przez tomek_kr dnia 19-01-2008 16:38
#58

Katana odpaliła na nowym cylku... teraz tylko kupić pompę wody i mogę latać... mogę docierać na Mobilu semi syntetic?? i do cylka dostałem jakieś sprężynki sprzęgła... czy je mam wymieniać skoro teraz mam założone zielone??

Kolejne upomnienie za ę, ą, ć

Edytowane przez wander dnia 19-01-2008 16:52

Dodane przez wander dnia 19-01-2008 16:56
#59

Pewnie że możesz na tym oleju, tylko dolewaj go jeszcze do paliwa; bo silnik potrzebuje lepsze smarowanie w okresie docierania! W sprawie sprężynek to zobacz na których scoot lepiej ci jeździ.

Dodane przez tomek_kr dnia 19-01-2008 17:00
#60

Tylko że mi się nie chce rozbierać tyle razy tego sprzęgła...Dlatego pytam które lepsze... Np między seryjnymi a tymi zielonymi nie widzę różnicy...

Dodane przez wander dnia 19-01-2008 17:10
#61

A w jakim kolorze dostałeś te sprężynki do sprzęgła??

Dodane przez tomek_kr dnia 19-01-2008 17:41
#62

złote

Dodane przez wander dnia 19-01-2008 18:11
#63

W takim razie będziesz musiał przetestować te sprężynki i wtedy się dowiesz które są lepsze

Dodane przez tomek_kr dnia 24-01-2008 17:44
#64

mam problem... zalałem paliwa z jakiś litr z jakąś dawką oleju i skuter bardzo ładnie jeździł... gdy potem dolałem innego (bodajze z większą dawką oleju) to skuter zaczął przerywać tak jakby nie przepalał... teraz znowu zrobiłem mieszankę 1:50 i skut dalej nie przepala dopiero jak dojdzie do 60km/h to już nie przerywa... co to może być...

Edytowane przez tomek_kr dnia 02-02-2008 15:47

Dodane przez tomek_kr dnia 02-02-2008 15:53
#65

sorry za post pod postem ale po edytowaniu wcześniejszego posta temat nadal był daleko na liście więc chce go odświeżyć... a nie chce zakładać nowego tematu...

Dodane przez bartekkatana dnia 02-02-2008 20:46
#66

Mi też sie tak dzieje a jak otwoże troche filtr powietrza to idzie normalnie.

Dodane przez wander dnia 03-02-2008 02:40
#67

@bartekkatana w takim razie musisz wyregulować gaźnik, bo za mało powietrza dostaje lub odpowiednio za dużo benzyny

Dodane przez tomek_kr dnia 03-02-2008 08:24
#68

ale u mnie było dobrze... dopiero tak sie stało po przejechaniu jakiś 10km...

Dodane przez tomek_kr dnia 03-02-2008 13:21
#69

bartekkatana napisał/a:
Mi też sie tak dzieje a jak otwoże troche filtr powietrza to idzie normalnie.



zauważyłem to samo u siebie.... Mogę w takim razie wywiercić z dwie dziurki w filtrze powietrza??

Dodane przez pawel dnia 03-02-2008 20:45
#70

weź 70 i nic więcej nie musisz wymieniać , a tym bardziej wału i łożysk ja na cylku malossi sport 70, gaźniku 17,5 , wydechu yasuni R , multiwarze zrobiłem ponad 6000km i wał i łożyska nie miały ani grama luzu. W katanie zrobili wał i łożyska jak na mhra hehe:D , a co do duszenia sie to wyczyść gaźnik załóż filtr paliwa i tankuj na BP heh:D

Edytowane przez wander dnia 03-02-2008 20:54

Dodane przez bartekkatana dnia 03-02-2008 20:55
#71

Ja mam nowy gaźnik i filtr powietrza i jakoś mam tak samo jak u
@ Tomka_kr

Edytowane przez wander dnia 03-02-2008 21:00

Dodane przez pawel dnia 03-02-2008 21:06
#72

jeszcze jedno nie kupujcie stożków nawet tych niby dobrych jak polini, szkoda cylka

Dodane przez wander dnia 03-02-2008 21:12
#73

A czemu nie kupować?? Polepszają osiągi, fajniejszy dźwięk dają no ale trzeba uważać podczas deszczu:|

Dodane przez majer93 dnia 03-02-2008 21:35
#74

na stożku się nie oszczędza. Jak kupisz jakiś stożkowy bez obudowy za 19zł z allegro to masz się o co martwić (cylek). Jak kupisz jakiś gąpkowy w obudowie np. malossi E5 albo Polini Air Box, to możesz spać spokojnie. Nie warto oszczedzać na filtrze, bo może Cię to drogo kosztować.

Dodane przez wander dnia 03-02-2008 21:54
#75

No ja np o takich z allegro za 19zł nawet nie myślałem. Jak kupować to coś porządnego. Tylko czemu @pawel odradza nawet te lepsze...... Ja np. tego nie rozumiem........

Dodane przez tomek_kr dnia 04-02-2008 17:54
#76

a czy narazie mogę rozwiercić stary??

Dodane przez pawel dnia 04-02-2008 18:00
#77

miałem filtr polini evolution przez sezon zabespieczony olejem do filtrów powietrza shell. Jak ostatnio zdjołem cylek to się złapałem za głowe takie rysy, musiałem sprzedać cylek a miałem molossi sport:(

Edytowane przez pawel dnia 04-02-2008 18:03

Dodane przez Daniez dnia 04-02-2008 18:11
#78

Coś musiałeś może źle podłończyć bo jakbyś miał wszystko dobrze to i byś nie miał rys. A może było coś w paliwie?? Dziwna sprawa.

Dodane przez Pierzak dnia 04-02-2008 19:46
#79

Polini evo jest do wyczynowych cylkow, nie ma idealnie filtrować, tylko dawać jak najlepszy przepływ. Jak używa się takiego filtra w normalnej eksploatacji to normalka, ze sie zatrze. ;) Przecież w wyścigach cylek nie ma mieć żywotności, tylko moc. I tak co chwile zmienia się tłoki i cylindry. B)

Dodane przez bartekkatana dnia 04-02-2008 20:36
#80

Znam mechanika jednego gościa co sie sciga na skutrach to co wyścig jest zmieniany tłok a co dwa cały zestaw czyli cylek tłok głowica itp.

Dodane przez majer93 dnia 04-02-2008 20:41
#81

No właśnie @Pierzak. Ja masz tuning sport i chcesz żeby moto długo Ci służyło to kupujesz bardzo bezpieczny stożek dla cylindra (gąpkowy w obudowie) np. Malossi E5 albo Polini Air Box. Na tym cylek nie odczuje żadnego zużycia. Natomiast jeżeli Ci chodzi tylko o moc, a żywotność Cię nie interesuje i masz tuning 2FAST itp. to kupujesz stożek, który ma świetny przepływ np. Polini Evolution. Ja osobiście kupiłbym te bezpieczne filtry nawet na mocnych podzespołach, gdyz mogę dlugo cieszyć się ze stany cylindra i małego zużycia, a z tym przepływem powietrza i tak nie zyskam zbyt dużo mocy, chodź czasami poziom tuningu zmusza to kupna takiego filtra jak POLINI EVO.

Dodane przez bartekkatana dnia 04-02-2008 21:08
#82

A pozatym oni jeżdzą po specjalnym torze gdzie nie ma piachu.
a wy jezdzicie po drogach gdzie jest piach.

Dodane przez pawel dnia 05-02-2008 19:41
#83

właśnie dla tego nie kupujcie stożków :D katana ma gaźnik za kołem i piach z koła leci prosto do filtra. Moim zdaniem w katanie lepiej zostawić seryjny filtr, a jak ktoś chce więcej powietrza to niech kupi coś takiego http://www.jednos...012fdab655 mocuje się go do oryginalnej obudowy filtra:)

Linki umieszczaj w znacznikach url

Edytowane przez wander dnia 05-02-2008 19:53

Dodane przez wander dnia 05-02-2008 20:05
#84

A ja niedawno stałem sie posiadaczem Filtra stożkowego Koso Turbine Chrom(http://sklep.miel...2fe2ef959e) i zaje...iście wygląda z wypolerowaną pokrywa przekładni:D. Filtr z siatką jako materiałem filtrującym czyli "najgorszy", dziś do niego włożyłem jeszcze gąbkę i myślę że wystarczy mi w filtrowaniu. Apropo piachu sypiącego sie z koła, jest od tego chlapacz... CO prawda nie wszystko on wyłapuje ale zawsze większość.

Dodane przez Daniez dnia 05-02-2008 20:25
#85

pawel napisał/a:
a jak ktoś chce więcej powietrza to niech kupi coś takiego http://www.jednos...012fdab655 mocuje się go do oryginalnej obudowy filtra:)


może mi ktoś dokładniej wyjaśnić jak gdzie to założyć?? Do tego samego wlotu za gąbką?? Ale to będzie bardziej filtrował a nie dostarczał więcej powietrza??

Edytowane przez Daniez dnia 06-02-2008 21:33

Dodane przez Daniez dnia 06-02-2008 21:34
#86

Może mi ktoś to wytłumaczyć??

Dodane przez pawel dnia 06-02-2008 21:37
#87

szczerze mówiąc to sam dokładnie nie wiem bo go dopiero zamówiłem ale podobno montuje się go do oryginalnej obudowy, czyli wycina się dziure w obudowie ma on jakieś mocowanie i cała filozofia:D

Edytowane przez pawel dnia 06-02-2008 21:38

Dodane przez Daniez dnia 06-02-2008 21:43
#88

Aha to takie buty to jak przyjdzie Ci te powiększenie to zapodaj fity żeby można było zobaczyć jaka to jest wielkość tego ustrojstwa;)