Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Morini vs Minarelli

Dodane przez Wojtek007 dnia 25-11-2010 19:12
#1

Witam! powie mi ktoś dlaczego odblokowana Katana jedzie 70-75km/h
A odblokowany Aerox jedzie 85-90km/h? Mówię o seryjnych 50cc

Dodane przez mati23 dnia 25-11-2010 19:17
#2

Nie widziałem jeszcze nigdy żeby seryjny odblokowany aerox jechał 90km/h, skąd ty takie informacje masz ?

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 25-11-2010 19:19
#3

mati na PJ.pl piszą że ich areoxy 50 ida nawet 100km/h

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 25-11-2010 19:27
#4

albo zobacz to po takim tunie 140km/h ? max 120km/h


http://www.polska...EROX/83011

Dodane przez Maxi dnia 25-11-2010 19:40
#5

Wojtek007 napisał/a:
Witam! powie mi ktoś dlaczego odblokowana Katana jedzie 70-75km/h
A odblokowany Aerox jedzie 85-90km/h? Mówię o seryjnych 50cc

Ponieważ katana ma morini, czyli prawdę mówiąc najgorszy silnik w markowych 50-tkach, a aerox ma minarelli hori.

Dodane przez Wojtek007 dnia 25-11-2010 19:55
#6

Morini to zły silnik??

Dodane przez mati23 dnia 25-11-2010 20:13
#7

Damian1908ldzPDG napisał/a:
albo zobacz to po takim tunie 140km/h ? max 120km/h

140 chyba z przepaści...

Dodane przez Maxi dnia 25-11-2010 20:16
#8

Wojtek007 napisał/a:
Morini to zły silnik??

Każdy Ci tak powie.

Dodane przez Wojtek007 dnia 25-11-2010 20:24
#9

Wow cały czas myślałem ze morini to jest bardzo dobry silnik, co macie namyśli mówiąc zły?? tylko chodzi o osiągi czy o awaryjność?

Dodane przez mati23 dnia 25-11-2010 20:48
#10

Z awaryjnością to różnie bywa, tyczy to się wszelakich silników...

Dodane przez Aroni dnia 25-11-2010 22:55
#11

Minarelli wcale nie jest lepszy od Morini, jedynie PG są trocę lepsze. Seryjny rox wcale nie pójdzie 90...chyba że ze zmodyfikowanymi podzespołami. Wiadomo, różne egzemplarze silników sie trafiają...jedne gorsze, drugie lepsze. Ciężko by tu jednoznacznie określić, które silniki są lepsze. Do Mina jest więcej części i są dostępne części poziomu Evo itp, więc pod względem tuningu będą lepsze. Wytrzymałość i moc porównywalna.

Dodane przez sssss80 dnia 26-11-2010 17:02
#12

Seria rox idzie tyle co katana tylko że roxy zawyżone liczniki mają często. Morini myślę że jest wytrzymalszy od mina.

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 26-11-2010 17:06
#13

dokładnie odblokowany seryjny rox pójdzie max 80km/h rzeczywiste a licznikowe z 90km/h jak nie lepiej

Dodane przez Wojtek007 dnia 26-11-2010 17:22
#14

A katana ile??

Dodane przez mati23 dnia 26-11-2010 17:24
#15

Wojtek007 napisał/a:
A katana ile??

Jajca sobie robisz ?:@

Dodane przez Wojtek007 dnia 26-11-2010 17:29
#16

Nie bo mi tylko odblokowana katana cisła 70km/h, koledzy powyżej napisali różnie ale i tak widać ze aerox jest lepszy

Dodane przez mati23 dnia 26-11-2010 19:18
#17

To sobie kup aeroxaaa

Dodane przez Wojtek007 dnia 26-11-2010 21:39
#18

nie katana lepsza;D kiedyś myślałem nad minarelką do katany

Dodane przez kefir95_95 dnia 26-11-2010 21:51
#19

na [cenzura]a jak morini lepszy i bardziej podatny na tuning...
ty chcesz mieć katanę czy aeroxa czy też malaguti:P

Dodane przez Wojtek007 dnia 26-11-2010 22:07
#20

Tak żeby wyglądał jak katana ale szedł jak .....

Dodane przez Wojtek007 dnia 26-11-2010 22:31
#21

Słyszałem ze Katany DiTech też swoje ciągną po odblokowaniu

Dodane przez kefir95_95 dnia 26-11-2010 23:11
#22

ciągnąć ciągną tylko, że potem albo wtryski do roboty, albo przeróbki na gazior:P

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 26-11-2010 23:15
#23

dokładnie a wtryski do roboty to nie parę złotych

Dodane przez kefir95_95 dnia 26-11-2010 23:23
#24

Znajomy ma Katanę DiTech kupił w 2007 roku prosto z salonu WR'kę dał za nią coś koło 10koła i dołożył do niej drugie tyle(tun. optyczny i mechaniczny),
Robił z 3 razy z wtryskiem za co dał w sumie coś ponad 4koła, a na końcu musiał przerobić na gaźnik, ale kupił 17,5mm:P

Dodane przez Wojtek007 dnia 27-11-2010 11:45
#25

Czyli ze DiTech ciągnie ale też się jebie?

Dodane przez mati23 dnia 27-11-2010 12:25
#26

Wojtek007 napisał/a:
Czyli ze DiTech ciągnie ale też się jebie?

Zależy jak trafisz, jak się coś kombinuje nie wiadomo co to się je*ie.

Dodane przez kefir95_95 dnia 27-11-2010 14:16
#27

No jak się blokady ściągnie to się jebie wtrysk:)
Właśnie ten znajomy miał już wymieniany moduł, który wyniósł go coś ponad 2000zł bo używki nie znalazł i musiał kupić w serwisie, a wiadomo że w takim na wtrysku to mieszankę i obroty i resztę tych [cenzura]reli trzeba ustawiać na module bo moduł działa jak komputer(w ditechach oczywiście:P)

Dodane przez Wojtek007 dnia 27-11-2010 19:37
#28

Jednak co morini to morini :)

Dodane przez kacper_ dnia 28-11-2010 09:20
#29

proste ze minarelli jest lepsze, lepiej wykonane i ma mniej blokad i jest więcej częsci i jest bardziej podatne na tuning.

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-11-2010 10:18
#30

no [cenzura]a a nie więcej części!!!
wejdź na allegro i popatrz na ilość i na cenę morini ma więcej części dostępnych i tańszych na rynku niż minarelli...
Katana może i ma więcej blokad niż, np. aerox który jest w minarelli, ale jak usuniesz wszystkie blokady to każdy aerox się umyje:P

Dodane przez Wojtek007 dnia 28-11-2010 13:39
#31

kefir95_95 no nie byłbym taki pewien że aerox jest gorszy od katany

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 28-11-2010 13:55
#32

te skutery całkiem odblokowane są równe,suzuki nie pozwoliło by sobie żeby yamacha zrobiła lepszy skuter od nich

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-11-2010 14:01
#33

katana jest mocniejsza, ale aerox tylko tyle, że jest szybszy o 5km/h bo ma inne przełożenia, ale do katany jak założysz przełożenia od apki sprężynki twardsze centralkę +22% i roleczki tak 0,5-1 grama lżejsze to aerox się umyje a i z APRILIĄ szanse większe będą:P

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 28-11-2010 14:06
#34

bez przesady katanka raczej nie jest lepsza te skutery są osiągami bardzo porównywalne

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-11-2010 14:09
#35

tak tylko katana na oryginalnych odblokowanych przełożeniach poleci Ci 75km/h a aerox 80km/h tylko że katana będzie lepsza na przyspieszenie:)

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 28-11-2010 14:45
#36

No ale faktem jest że minarelli jest bardziej podatniejsze na tuning.. I mają moze nie więcej części ale lepszych ( co za tym idzie niestety droższych) części... Z aeroxa ze spokojem wyciągniesz 160km/h fakt że trzeba sporo włożyć a do Suzuki nie ma takich części wgl :/ co boli:(

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 28-11-2010 15:02
#37

z suzuki wyciągniesz z 145km/h,a jak Ci to nie wystarczy to przerabiasz na minarelli

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-11-2010 15:11
#38

wyciągnąć wyciągniesz bo to żaden problem wiem, bo znajomy ma katanę dużo do niej włożył kasy i na prostej coś koło 130km/h, a odejście ma nie ziemskie:)

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 28-11-2010 15:23
#39

Przerobić na minarelli to juz nie morini :)
Mi tam się podoba Katana.. Jedyny minus to przełozenia (które są też plusem :P) no ale zawsze można kupić przełożenia odblokowane i śmigać :)

Dodane przez Wojtek007 dnia 28-11-2010 15:47
#40

Jak się przerabia na minarelli? swap?

Dodane przez kefir95_95 dnia 28-11-2010 17:32
#41

zmieniasz silnik i osprzęt na taki z aeroxa i już:D

Dodane przez Wojtek007 dnia 28-11-2010 20:35
#42

hahaha czyli z tuningiem dochodzę na poziom Racing i przerabiam na Minarelli i robię tuning na poziom Evo xD

Edytowane przez Wojtek007 dnia 28-11-2010 20:38

Dodane przez mati23 dnia 29-11-2010 13:11
#43

Leże jak czytam co wypisujcie :D

Dodane przez kacper_ dnia 29-11-2010 14:43
#44

do minarelli jest duzo częsci ktore są nie dostępne do morini , katany są lepsze na przyspieche ponieważ mają większe przeciwtaleze niż silniki minarelli , to coś w rodzaju owerrange malossiego . akurat moge coś o tym powiedzieć bo mam katane po full tunie i malaguti f12 z minarellką i malaga przy podobnym set upie jest poprostu lepsza minarelki sie łatwiej tuninguje bo do seri założysz dobry wydech i wario i lecisz 100. a katanie trzaba sie bawić w przełożenia dobrze je dobrac itp.

Dodane przez kefir95_95 dnia 29-11-2010 16:39
#45

tak ale pobawisz się i też nie jeden minarelli wymięknie:P

Dodane przez Maxi dnia 29-11-2010 17:31
#46

kefir95_95 napisał/a:
tak ale pobawisz się i też nie jeden minarelli wymięknie:P

he he.

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 30-11-2010 19:28
#47

Wojtek007 napisał/a:
hahaha czyli z tuningiem dochodzę na poziom Racing i przerabiam na Minarelli i robię tuning na poziom Evo xD


Troszkę nie logiczne...
Naprawdę chciałbyś tak robić?? xDD

Dodane przez kefir95_95 dnia 30-11-2010 20:32
#48

a to jak chcesz zmieniać to nie lepiej zmienić na silnik piaggio/gilera 125cc i cylek 180cc dwie chłodnice i żaden tuning Ci nie potrzebny:D

Dodane przez Wojtek007 dnia 30-11-2010 20:58
#49

Myślałem nad silnikiem z Aeroxa 100cc

Dodane przez kefir95_95 dnia 01-12-2010 14:52
#50

też mógłby być ale podobno gilera ma więcej części tuningowych niż minarelli:)