Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: moja katana dusi sie i nieprzepala benzyny
Dodane przez galazka55 dnia 06-10-2007 19:39
#1
Kiedy złożyliśmy z tatem silnik na wtrysku w którym wymienilem wał, łożyska na wale i rolki 5,5gr. moja katana sie dusi i nie ma mocy jak ruszam to ledwo ciągnie. Jak ją odpalilem i przegazowalem porządnie to zobaczyłem ze pluje z wydechu iskrami a kolanko na wydechu od strony cylindra normalnie az robi sie czerwone od temperatury. tato powiedzial ze to wina świecy ze nie przepala benzyny. Co o tym sądzicie ??
Dodane przez EVOVIII dnia 06-10-2007 23:12
#2
Każda ingerencja w Di-Techu jest ingerencją w mape wtryskową. Musisz podjechać do Autoryzowanego Salonu Suzuki i wgrać nową mapę wtryskową (to ja regulacja gaźnika w zwykłej Katanie). Koszt wgrania mapy wachca sie w granicach 100-180 zł.
Dodane przez galazka55 dnia 07-10-2007 12:02
#3
ale jak ja nic z elektryka nie ruszalem. ja tam tylko wymienilem wał na nowy i łożsyka na wale. To musze z tym jecha do serwisu czy to jednak moze byc ta świeca??
Dodane przez BoniuBOSS dnia 07-10-2007 17:06
#4
Nie musisz jechać do serwisu wgrywać żadnej nowej mapy wtryskowej, może to jest wina świecy tak jak mówi Twój ojciec. Kup nową i sprawdź. A na pewno wszystko dobrze złożyliście, tłok strzałką do wydechu itd,,??
@EVOIII czy po wymianie wału też regulujesz swój gaźnik, chyba nie więc nie wprowadzaj chłopaka w błąd. Rozumiem gdyby zmienił cylinder to wtedy musiał by jechać do serwisu aby wgrali mu nową mapę ale jak zmienił sam wał to nie musi jechać.
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 07-10-2007 17:07
Dodane przez galazka55 dnia 07-10-2007 20:05
#5
tato mówi ze dalozyl tłok dobrze napewno. dzieki BoniuBOSS jutro jade po swiece i polukam jak chodzic bedzie... a jaka to ma byc swieca jak wykrecilem stara to na niej pisalo CPR8E to taka tez kupic czy cos lepszego?:p
Dodane przez EVOVIII dnia 07-10-2007 20:13
#6
Boniu czytaj ze zrozumieniem!!! Napisał że zmienił rolki na 5.5g (seryjne6.2g) to chyba inaczej skuter sie zachowuje co nie? Miałem Aprlilie SR Di-Tech i chyba bardziej wiem o co chodzi niż Ty. Więc nie pisze Ty bzdur! Bo sie poprstu nie znasz na Di-Techach.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 07-10-2007 20:16
#7
No jak ja zmieniłem rolki o 2g lżejsze + sportowy wariator to nie musiałem regulować na nowo gaźnika rozumiem że Ty musiałeś?
Dodane przez morpheus666 dnia 07-10-2007 20:30
#8
zawsze po jakiej kolwiek wymianie części na sportowe trzeba regulować gaźnik lub wgrać mapę wtrysku
Dodane przez BoniuBOSS dnia 07-10-2007 20:39
#9
Ale nie po zmianie rolek czy wariatora przy seryjnym cylku i wydechu. Rozumiem gdyby miał cylinder klasy Racing gdzie przedział tych "najlepszych" obrotów jest mały i 0,5 czy 1g daje 1,5KM nawet do 3KM to tak ale nie przy tym co on tam ma.
Dodane przez CzopAss dnia 12-10-2007 18:32
#10
Może być coś z wtryskiwaczem ale nie wiem. Jak z tą świecą?
Dodane przez galazka55 dnia 12-10-2007 19:10
#11
przeczyscilem pozadnie swiece i juz wszystko OK ;P teraz moja katana leci 80km/h ale jeszcze musze wymienic olej w przekladni i do silnika. mozecie mi polecic jakis dobry olej silnikowy ??;)
Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-10-2007 19:22
#12
Do silnika Castrol R2 a do przekładni Shella.
Dodane przez CzopAss dnia 14-10-2007 16:40
#13
Do silnika Castrol R2, Shell ADVANCE ultra/vsx. Do przekładni shella albo motul. Uważam, że temat można zamknąć.