Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: >>"Mieloch"<<

Dodane przez tomala-3 dnia 06-10-2007 10:18
#1

Czy podczas zamówienia części na mielochu dostaliście informację, że czegoś nie ma i proszą o zdecydowanie się na inną (chodzi o wagę rolek nie mają 5,5 tylko inne) Czy wtedy od nowa muszę na ich stronie kompletować w koszyku części i składać nowe zamówienie?
Pytam bo jeżeli chodzi o odpowiedzi na pytania mailem to są na szarym końcu. Od tygodnia czekam na odpowiedź, a jeżeli chodzi o pytanie j/w. to też nie dostałem informacji co do nowego zamówienia.
Kontakt telefoniczny jest poprawny ale jeżeli chodzi o obecnie obowiązujące zasady (dobrego wychowania) to po prostu "... "!
Jeżeli mieliście taki przypadek to dajcie znać jak ponowić zamówienie.:|

Edytowane przez tomala-3 dnia 06-10-2007 10:22

Dodane przez jackass dnia 06-10-2007 10:45
#2

Dokladnie tak mialem i napisalem im mailem ze chce inne rolki. Jesli chcesz to zalatwic szybko, to zadzwon do klepu

Dodane przez straszak2 dnia 06-10-2007 11:10
#3

ja tez to mialem tylko ze ja mialem z nozka boczna to powiedzialem ze zamowie pozniej a jak ty masz to nie musisz od nowa do koszyka dawac tylko im wyslesz emailem ze chcesz inne rolki

Dodane przez tomala-3 dnia 06-10-2007 14:07
#4

No właśnie odpowiedziałem mailem i wybrałem inne. Dlatego tak pytam bo troszkę mnie dziwi podejście do klientów osoby zarządzającej stroną internetową Mielocha. W takim razie cierpliwie czekam aż łaskawie dostanę odpowiedź. Pocieszające jest to, że konkurencja rośnie. :)Wtedy właściciel firmy "otworzy oczy ". :o
Hej.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 06-10-2007 18:29
#5

A ja od kiedy tuninguje swój skuter zawsze kupowałem u Mielocha i nigdy nie miałem takich problemów :P.

Dodane przez tomala-3 dnia 06-10-2007 19:56
#6

W porządku, być może jak rozmawiałem z panem telefonicznie to miał zły dzień. W każdej firmie a przynajmniej w przeważającej jej ilości kierownik lub nawet właściciel:) wyznaczyłby takiej osobie obowiązujące w handlu standardy (no chyba, że to był właściciel).

Dodane przez jackass dnia 06-10-2007 20:13
#7

No ja tez musze przyznac ze kultury to niestety oni nie znaja ... Wrecz chamskie odpowiedzi na maile, wiadomosci pelne !!!!!!!!!!!! i ?????????? jak u jedenastolatkow ... Nie znaja regulaminu sklepu w ktorym pracuja. No coz, czesci maja dobre;)

Dodane przez tomala-3 dnia 07-10-2007 19:00
#8

Oczywiście części tak i dobry wybór TO WSZYSTKO!