Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: POMOCY!!! Video!!!!!!

Dodane przez tomeczek12123 dnia 04-10-2010 17:25
#1

Mam problem iż jeśli zestawie katane ze stopek ona zaraz gaśnie;/;/;/
Dla osób które naprawde chca pomóc wyśle filmik z tym problemem!!!

Jeśli ktoś pomoze choć troche szczere"pomógł mi"!!!!

Jeśli chcecie abym wysłał video prosze o adres e-mail:)

Dodane przez FanTomas dnia 04-10-2010 18:10
#2

Gasnie tak "o"? Bez dodania gazu?

Dodane przez tomeczek12123 dnia 04-10-2010 18:14
#3

FanTomas daj adres e-mail to wyśle video

Dodane przez tomeczek12123 dnia 04-10-2010 18:23
#4

Gaśnie zaraz po tym gdy zdejmę go ze stopek nie ważne czy ma duże czy małe obroty gaśnie i koniec!!

Dodane przez urgash dnia 04-10-2010 20:03
#5

Youtube!

Dodane przez djkrzysiek dnia 04-10-2010 20:37
#6

łoo a ja mam na odwrót na kołach pracuje, a na stopce zdycha...daj filmik
djkrm1709@gmail.com


ech niestety ja nie wiem o co w tym chodzi, ale jak wcześniej pisałem mi zdycha jak go postawie na stopkę, czyli odwrotnie ale to pewnie ta sama przyczyna.xD

Edytowane przez djkrzysiek dnia 04-10-2010 21:20

Dodane przez lilo538 dnia 04-10-2010 21:38
#7

Miałem tak samo musiałem odpalać jak był zestawiony z nóżek, pomógł szlif cylka . Teraz po szlifie ładnie chodzi mogę po nim skakać i tak nie zgaśnie a wtedy za mocno usiadłem i zdychał . Możliwe że masz to samo albo coś z gaźnikiem ale ja bym obstawiał cylek.

Dodane przez djkrzysiek dnia 04-10-2010 21:51
#8

no to też brałem pod uwagę, bo dzisiaj mi kopniak się przycinał jak go kopałem, tzn. tak powoli odbijał do góry ale co dziwne potem już normalnie działał.xD

Dodane przez lilo538 dnia 04-10-2010 22:42
#9

Może ci sie coś przycieło. U mnie nic nie wskazywało na to żebym musiał robić szlif tylko to ze gasł jak go zestawiałem z nóżek ale myślałem że to normalne .Szlif zrobiłem tylko dlatego że mechanik żle wstawił tłok i rozwaliło pół tłoka i lekką ryskę zrobiło na cylku i teraz wszystko ładnie chodzi .

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 05-10-2010 14:22
#10

Miałem identyko sytuacje. Poprostu możesz miec niedokręcony przewód od cewkomodułu a jak nie to zmien fajke. To powinno zakonczyc problemy.

Dodane przez lilo538 dnia 05-10-2010 19:27
#11

Możesz jeszcze sprawdzić czy masz taką dodatkową podkładkę metalową pomiędzy krućcem ssący a membranami jak masz to ją wyciągnij i wtedy sprawdz. Ja jak dzisiaj włożyłem tą podkładkę to tez zaczoł mi gasnąć a jak wyjełem to już nie gasł.

Edytowane przez lilo538 dnia 05-10-2010 19:28

Dodane przez djkrzysiek dnia 05-10-2010 21:49
#12

żebym ja jeszcze wiedział gdzie tego szukać...:/

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 06-10-2010 13:52
#13

tomeczek pomogło to co poradziłem?

Edytowane przez Chemperr_Katana dnia 06-10-2010 13:53

Dodane przez tomeczek12123 dnia 06-10-2010 16:09
#14

Tak Chemperr_Katana pomogło :) dałem już "pomógł mi"

Mam jeszce jeden problem , nie chce zakładać nowego tematu wiec powiem tutaj.....
Jeśli dam gaz do oporu to nie chce jechać wcale dusi go!
A jeśli tak umiejętnie rozpędze sie się do 40km/h w niewiarygodym szybkim tempie!!
Ale jeśli dojdzie to tych "40" to uuuuuuu i znowy do zera;/

Edytowane przez tomeczek12123 dnia 06-10-2010 16:12

Dodane przez kefir95_95 dnia 09-11-2010 19:49
#15

Wyczyść gaźnik i wyreguluj go...
Jak to nic nie da to patrz na świece...:)

Edytowane przez Kamilksc dnia 09-11-2010 20:13

Dodane przez CHICKENovsky dnia 09-11-2010 19:58
#16

regulacja i czyszczenie gaznika i filtra pow.

Dodane przez kacper_ dnia 10-11-2010 14:50
#17

za duzo powietrza dostaje