Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: 70cc ,Silnik nie wytrzyma?

Dodane przez Dandusiek dnia 19-09-2010 16:03
#1

Siema jak wiadomo miałem przerabiać swoją katane na 70cc ale oczywiście jest problem, mój stary był w sklepie suzuki orginalnym żeby kupić tłoczki do zacisku bo się rozjeb*** no i przy okazji się spytał czy warto jest przerobic na 70cc katane? On odpowiedział ze NIE bo potem się wali cały silnik iwgl. silniki Morini nie są najlepsze do przrabiania. Czy to może być prawdą.Trochę nie dowieżam bo kuźwa wszyscy przerabiają swoje suki i śmigaja nimi? Niewiem co teraz robić? Mój stary mówi że morze bedzie lepej kupić Yamah Aerox 70cc,tuning + optyka.??

Dodane przez Karchu dnia 19-09-2010 16:09
#2

Kumpel wsadził do seryjnej katany 70cc i już na tym śmiga dwa lata ;)

Dodane przez Dandusiek dnia 19-09-2010 16:27
#3

ale chyba musial cos przerobic wal itp.? :P

ktos jescze niech sie wypowie

Dodane przez Karchu dnia 19-09-2010 16:34
#4

No właśnie nic nie robił:D Teraz ma w planie gaźnik zmienić a tak szło mu to 70km/h
Wiadomo z nowym gaźnikiem będzie lepiej;)

Dodane przez cacek14 dnia 19-09-2010 16:35
#5

Ja nie wsadzałem cyla 70. Wał po przebiegu słaby wsadziłem po szlifie wydech yasuni R po przegazowaniu wał sie cały rozleciał..... Teraz wsadziłem tyle kasy.... I jak na razie nie narzekam.... Tylko cylka nie docierałem i już chodzi jak diesel ale nadal tak samo zrywna hehe :D bd kasa bd rada ^^ u mnie Sprawdź stan wału kup łożyska zimmeringi i bd latać :D Kupuj sporta i na pewno wytrzyma
Pozdro

Dodane przez kacper_ dnia 19-09-2010 16:37
#6

to tak w serwisie ci nie powiedzą ze super przerób sobie katane bo wtedy jak coś ci sie zjebie albo coś to trzeba zaprowadzic do kogoś od tuningu a nie do serwisu , wtedy oni tracą zyski , dlatego [cenzura]ą zeby zostać przy seryjnej katanie bo wttedy mozna serwisować u nich

Dodane przez Aroni dnia 19-09-2010 18:48
#7

Silnik powinien wytrzymać, tzn najbardziej narażony na zniszczenie jest w tym wypadku wał, ale jeśli nie jest już jakiś stary z przebiegiem 30000km to się nie przejmuj, do sporta spokojnie wystarczy. Jedynie łożyska wymień na wzmacniane.
Aczkolwiek trzeba zaznaczyć, że wszystkie przeróbki w silniku na pewno w jakimś stopniu osłabiają silnik (w tym sensie, że będzie się częściej psuć), no bo nie ma to jak mieć wszystko oryginalne;)

Dodane przez kielikatana dnia 19-09-2010 19:07
#8

wstawiaj tą 70cm3 tylko korbowód wzmocniony wstaw z łożyskami wału i simeringami i wytrzyma spokojnie

Dodane przez Dandusiek dnia 19-09-2010 19:46
#9

ok dzieki wielkie,bede sie starac dalej mu gadac ze oni [cenzura]a glupoty a nie.BO niechcce sie rozstawac ze swoja katana bo tera robie torche optyki,opcinam blotnik,maluje wnetrze na biało to bedize juz zajebiscie moze z czasem te nadkole.

Dodane przez Dandusiek dnia 20-09-2010 15:20
#10

kielikatana napisał/a:
wstawiaj tą 70cm3 tylko korbowód wzmocniony wstaw z łożyskami wału i simeringami i wytrzyma spokojnie



Mowisz o tym calym korbowodzie?
http://sklep.miel...9cc8f9962c

Czy poprostu wystarcza nowe simeringi i lozysko?
http://sklep.miel...9cc8f9962c

Z tego co widze to korbowod w tym wale jest dobry.Tylko troche zardzewiany,ma przejechane ten caly wal 600km
http://img245.ima...raz6l.jpg/
I foty simeringow i ogolnie wału:
http://img821.ima...az10h.jpg/
I co jak myslicie wał w dobrym stanie? Top rancing?

Dodane przez Dandusiek dnia 20-09-2010 19:37
#11

@f5

Dodane przez Aroni dnia 20-09-2010 22:43
#12

Wał wygląda w porządku, ale pewności nie mam czy wszystko z nim ok. Jak masz kase to możesz kupować. Jeśli chodzi o korbowód, to myślę że nie warto osobno kupować, bo jeśli wał wytrzyma to korbowód pewnie też. Bardziej martwił bym się tu o łożyska, bo z tymi może być już problem, dlatego wypada je zmienić.

Dodane przez Dandusiek dnia 21-09-2010 16:40
#13

Spoko to czyli wymienic zimeringi i te lozysko ? bo wał jest w ladnym stanie.