Dodane przez jackass dnia 30-09-2007 23:45
#6
Swietny artykul, gratulacje dla autora! Na pewno pomoze wielu nowym uzytkownikom. Natomiast mam zastrzezenie/pytanie co do pkt 3: skoro podane przez Ciebie dysze 55 i 65 to dysze seryjne - a skuter jest blokowany na dyszy - to czy nie powinnismy wymienic dyszy na wieksza niz seryjna? Uzytkownik zip32 wymienil dysze seryjna 55 na 72 i odczul znaczna poprawe w jezdzie skutera. Nie slyszalem jeszcze o mniejszej dyszy niz 55. Oczywiscie to tylko rozwazania i zacheta do dalszej dyskusji ;)
wander napisał/a:
ja team jednak myślę że ta blacha przykręcona na 3 śruby do waria to nie blokada tylko zabezpieczenie. sam osobiście tego nie posiadam ale to nic nie daje na v-mxa ani na przyśpieche. blokada to tuleja między talerzami na wario
Ja tez tej blachy nie mialem, a wariator nigdy nie byl odkrecany. Zdjalem tylko podkladke z tulei. Czy u kogos zdjecie tej blachy dalo konkretne korzysci?
kolejne pytanie: czy zawsze w kolanku wydechu jest zwezka czy to zalezy od rocznika?
Edytowane przez jackass dnia 30-09-2007 23:54