Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Blokady w Suzuki Katana AY50 LC i AC

Dodane przez BoniuBOSS dnia 30-09-2007 14:29
#1

WITAM

Z wciąż pomnażającymi i powtarzającymi się pytaniami na forum pt: "gdzie są blokady... oraz jak je zdjąć" postanowiłem napisać ten krótki artykuł. Żeby nie było wątpliwości wszystkie Katany są blokowane w tych samych miejscach, oczywiście może znaleźć się rocznik w którym dana blokada z wymienionych poniżej nie była stosowana dlatego nie pytajcie już więcej "gdzie są blokady..." tylko po prostu sami ich poszukajcie kierując się tym artykułem i spróbujcie samemu je zdjąć.


Blokady:
1. Kolektor wylotowy w cylindrze.
-Zablokowany kolektor wylotowy w cylindrze idzie łatwo rozpoznać ponieważ jest on do połowy zaślepiony.

- Pierwszym sposobem na zdjęcie tej blokady jest jego rozwiercenie specjalnymi narzędziami w specjalnym warsztacie. Nie polecam tej metody ponieważ jest ona bardzo czasochłonna, wymaga odpowiednich narzędzi i umiejętności.
- Drugim sposobem na skuteczne usunięcie tej blokady jest po prostu kupno nowego cylindra, nie koniecznie musi to być od razu większa pojemność. Możemy kupić sportową 50cc.

2. Zablokowany króciec ssący.
- Zablokowany króciec ma rozmiar 12mm albo 14mm i jest mocno zwężony przy końcu.

- Tą blokadę można już zdjąć samemu w "domowym warsztacie" po przez rozwiercenie go specjalnymi kamieniami szlifierskimi podłączanymi do wiertarki.
- Drugą metodą na jego odblokowanie jest po prostu kupno nowego już odblokowanego króćca ssącego.

3. Za mała dysza główna w gaźniku.
- Seryjnie w gaźniku 14mm mają dysze główną w rozmiarze 65 a gaźniki 12mm dysze 55.

-Gaźnik odblokowujemy dopiero wtedy kiedy mamy pewność że zdjęliśmy już wszystkie inne blokady (prócz przełożeń). Przy gaźniku 12mm zalecam zmianę dyszy na 62 a przy 14mm na 72.

4. Pierścień na tulei wariatora oraz "tylna blacha".
-Na wariatorze mamy 2 blokady. Pierwsza z nich to blokada w formie pierścienia na tulei wariatora a druga to "blacha" umieszczona i przykręcona z tyłu wariatora.

-Chyba nie muszę tłumaczyć jak zdjąć te blokady.

5. Wydech.
-Seryjny wydech to jedna wielka blokada. Najczęściej jest on blokowany po przez zwężenie kolanka oraz tzw. zawirowywacza spalin.

-Obie te blokady są do zdjęcia. Osobiście zalecam kupno nowego sportowego tłumika niż bawienie się w zdejmowanie, cieńcie i spawanie starego wydechu. Do zupełnie seryjnego skutera z niższej półki spokojnie mogę wam polecić wydech LeoVince TT a z wyższej Yasuni Z albo Hebo New Performer 2004.

6. Przełożenia.
-Jest to najbardziej uciążliwa i czasochłonna blokada do zdjęcia. Wszystkie Katany są blokowane na przełożeniach oprócz jednej edycji zwanej Movistar.

-Z wymianą przełożeń musimy uważać ponieważ to na jakie je wymieniamy w dużej mierze przekłada się na późniejszą moc naszego skutera i jego osiągi. Przełożenia wymieniamy dopiero wtedy kiedy mamy pewność że aby na pewno nasz skuter jest już w pełni odblokowany oraz mam w nim już zamontowany jakiś sportowy tłumik i najlepiej jeszcze jakiś dobry wariator.


Mam nadzieje że ten skromny artykuł pomoże wam w zlokalizowaniu blokad i odblokowaniu waszego skutera.

Pozdrawiam
BoniuBOSS

Edytowane przez BoniuBOSS dnia 01-10-2007 08:20

Dodane przez Daniez dnia 30-09-2007 15:31
#2

Ja mam Katane <1998 i nigdzie nie były opisane blokady w tym roczniku.
Chcę rozlokować Skqtr do końca a nie mam blokady tylko na tłumiku. Czy mógłbyś się jeszcze potrudzić i opisać blokadę na wariatorze. Nie mam doświadczenia jeszcze w tym a chciałbym wycisnąć z Katany ile w lezie na seryjnym sprzęcie. Z góry dzięki za pomoc.:)

POZDRO!!!

Dodane przez katana98 dnia 30-09-2007 15:41
#3

blokada na waroatoze jest to taka objemka metalowa przykrecona na 3 srubki do wariatora :) pozdro

Dodane przez Daniez dnia 30-09-2007 19:03
#4

Wielkie DZIĘKI ,,katana98". Niedługo biorę się do roboty.

POZDRO!!!

Dodane przez wander dnia 30-09-2007 23:34
#5

ja team jednak myślę że ta blacha przykręcona na 3 śruby do waria to nie blokada tylko zabezpieczenie. sam osobiście tego nie posiadam ale to nic nie daje na v-mxa ani na przyśpieche. blokada to tuleja między talerzami na wario

Dodane przez jackass dnia 30-09-2007 23:45
#6

Swietny artykul, gratulacje dla autora! Na pewno pomoze wielu nowym uzytkownikom. Natomiast mam zastrzezenie/pytanie co do pkt 3: skoro podane przez Ciebie dysze 55 i 65 to dysze seryjne - a skuter jest blokowany na dyszy - to czy nie powinnismy wymienic dyszy na wieksza niz seryjna? Uzytkownik zip32 wymienil dysze seryjna 55 na 72 i odczul znaczna poprawe w jezdzie skutera. Nie slyszalem jeszcze o mniejszej dyszy niz 55. Oczywiscie to tylko rozwazania i zacheta do dalszej dyskusji ;)

wander napisał/a:
ja team jednak myślę że ta blacha przykręcona na 3 śruby do waria to nie blokada tylko zabezpieczenie. sam osobiście tego nie posiadam ale to nic nie daje na v-mxa ani na przyśpieche. blokada to tuleja między talerzami na wario

Ja tez tej blachy nie mialem, a wariator nigdy nie byl odkrecany. Zdjalem tylko podkladke z tulei. Czy u kogos zdjecie tej blachy dalo konkretne korzysci?

kolejne pytanie: czy zawsze w kolanku wydechu jest zwezka czy to zalezy od rocznika?

Edytowane przez jackass dnia 30-09-2007 23:54

Dodane przez katana98 dnia 01-10-2007 00:02
#7

jackass autor tego arta poprosty zle to sformulowal chodzilo mu oto ze jak ma sie dysze 55 w gazniki 12mm albo 65 w gazniky 14mm to trzeba zalozyc wieksza :) sa mniejsze dysze niz 55 :P

http://sklep.miel...255a15541d

pozdro

Dodane przez jackass dnia 01-10-2007 00:04
#8

Tak tez myslalem, ale lepiej zapytac, zawsze zostanie dla potomnych ;) Dzieki za pomoc. A co myslisz o tej blaszce na wario? To blokada czy po prostu zabezpieczenie?

EDIT: Tutaj http://www.scootn...icting.htm pokazane jest krok po kroku, ze zdjeciami, zdjemowanie blokad z wario, wydechu i gaznika - moze komus sie przyda - ja skorzystalem :) Patrzac na ta instrukcje ydaje sie ze blacha na wario nie jest blokada

Edytowane przez jackass dnia 01-10-2007 00:10

Dodane przez Daniez dnia 01-10-2007 16:38
#9

Żeby zdjąć blokadę z wariatora ( tuleje ) to trzeba najpierw odkręcić ten wiatraczek a potem poprostu zsunąć tą ,,obiemke", wyjąć ją i wywalić do kosza.:) Proszę o pomoc w tej sprawie. Z góry dziękuje.

POZDRO!!!

Dodane przez jackass dnia 01-10-2007 16:59
#10

Daniez napisał/a:
Żeby zdjąć blokadę z wariatora ( tuleje ) to trzeba najpierw odkręcić ten wiatraczek a potem poprostu zsunąć tą ,,obiemke", wyjąć ją i wywalić do kosza.:) Proszę o pomoc w tej sprawie. Z góry dziękuje.

POZDRO!!!

Dokladnie tak, zamiast wyrzucac mozesz tego potem uzywac jako pierscienia mocy +3 do wszystkich atrybutow :D

Dodane przez BoniuBOSS dnia 01-10-2007 18:49
#11

Tak na prawdę to sam nie wiem czy ta "blacha" to blokada. Jedni mówią że tak a inni że nie. Wydaje mi się że to musi być blokada ponieważ sportowe wariatory tego nie mają.

Edytowane przez BoniuBOSS dnia 01-10-2007 18:50

Dodane przez wander dnia 01-10-2007 19:00
#12

no np. u mnie od nowości tej blachy nie było.

Dodane przez Fazi dnia 01-10-2007 19:05
#13

ja już nie miałem

Dodane przez BoniuBOSS dnia 01-10-2007 19:44
#14

Blokada czy nie lepiej odkręcić i mieć święty spokój.

Dodane przez CzopAss dnia 12-10-2007 18:10
#15

Niew kazdej katance jest ta blaszka z tyłu waria jest to blokada i mozna ja zdjąć, a jak się boicie to wygiąć można. PZDR dybry tamat Boniu

Dodane przez Mikus00 dnia 23-10-2007 22:15
#16

czy mógłby ktoś foty tego zamieścić?? (chodzi o tą blaszke na wariatorze)
Bo kurcze nie wiem czy ją mam niby cos tam jest ale na innym forum mi napisaliz e to po to zeby rolki nie wypadły czy cuś... Kurcze zielony z tego jestem...

Jakby ktos mogl to prosze o odp...

Dodane przez katana98 dnia 23-10-2007 22:44
#17

Mikus00 wes to na logike! sportowe waria jakos nie maja tego pierscienia i rolki nie wypadaja :P

PS. to na jakim forum ci to napisali? (ciemni jacys sa)

Edytowane przez katana98 dnia 23-10-2007 22:45

Dodane przez Mikus00 dnia 23-10-2007 23:07
#18

ehhh napisali mi to na mielochu... ale nie wiem czy o tym samym mówimy dlatego sie chcialem upewnic :))

Dodane przez Romanno14 dnia 20-03-2008 18:34
#19

Dziękuję dla autora tego tekstu!!
Juz dawno szukałem takiego artykułu i bardzo duzo się dowiedziałem :))

Dodane przez OloK dnia 20-03-2008 22:39
#20

ja mam taka blaszke na wario przynajmniej mialem bo tydzien temu dalem gosciowi do odblokowania skuter i z 65 jedzie mi 70 jak docizne to z 73-74 kiedys jak bede rozkrecac to pokaze fote tego jak to jeszcze mam :D :)

Dodane przez OloK dnia 25-03-2008 21:23
#21

Proszę :D

http://img515.ima...325uv4.jpg

http://img515.ima...001pi2.jpg

Wyśle ktoś linka ze stronka wariatora malossi multivar?? plz :p

Gdy wstawiasz linki używaj opcji [url][ /url]. Linki poprawione.

Edytowane przez Fazi dnia 26-03-2008 00:01

Dodane przez Smaku dnia 26-03-2008 12:15
#22

zobacz dokładnie na www.skutercentrum.pl jest na 100%;)

Dodane przez wander dnia 26-03-2008 13:55
#23

http://skutercent...cts_id=567
http://www.jednos...cts_id=432
A proszę bardzo;)

Dodane przez striker994 dnia 17-04-2008 19:49
#24

Chłopaki,mam 14 lat i karte na motorower,jak myślicie warto zdejmować blokady czy poczekać do 16-tki i wymienić wszystkie części na sportowe.Bo jak pozdejmuję wszystkie blokady to będę miał problem u diagnosty,zarej.na motorower,a bez blokad to bym musiał na motocykl,jak myślicie poczekać do 16-tnastki i na kategorie A1?

Dodane przez Daniez dnia 17-04-2008 20:00
#25

Na A1 to już się nie opyla 50ccm mieć już można jeździć 125ccm. Zdejmuj poco masz się męczyć jeżdżąc 50km/h. No wyba że się boisz pał albo chcesz być nie nagannym obywatelemB)B):D

Dodane przez wander dnia 17-04-2008 20:29
#26

Przegląd w skuterze jest bezterminowy czyli jak cię raz sprawdza to nigdy więcej ich nie zobaczysz. No chyba że mendy cię skierują ale to wtedy blokujesz go na wario i po sprawie.

Dodane przez striker994 dnia 18-04-2008 08:01
#27

Tak ale do diagnosty co roku trzeba jezdzic

Dodane przez Smaku dnia 18-04-2008 10:27
#28

co ?! żaden diagnosta nie jest tu potrzebny, ja mam sqta 1,5 roku i jakoś nigdzie z nim nie jeździłem:|, prawie każdy z tego forum ma tuning w swojej katanie, nie którym jeżdżą po ponad. 100 i oni sie nie boją, a ty sie boisz jeździć 80 ? sory ale to trochę głupie :D
ps. przecież zawsze można sqta z powrotem odblokować

Edytowane przez Smaku dnia 18-04-2008 10:28

Dodane przez striker994 dnia 18-04-2008 15:15
#29

Dzięki,gadałem z egzaminatorem i powiedział,że raz do roku do diagnosty trzeba,LOL

Dodane przez wander dnia 18-04-2008 16:06
#30

To ci głupoty nagadał :p

Edytowane przez wander dnia 18-04-2008 16:07

Dodane przez Milosz dnia 18-04-2008 21:39
#31

Tak jak mówił kolega wczesniej. Jak Cie mendy na diagnostyke skierują to wtedy tylko idziesz. a tak to nie! na 100% wyśmiej tego egazaminatora :)

Dodane przez 77marius dnia 08-05-2008 23:16
#32

Witam Boniu.
Z gory dziekuje za uporzatkowanie chaosu ktory panuje w internecie na temat tuningu sqteraB), No... to zaczolem odblokowywac, pierwszy wariator i szybko okazalo sie ze blokad niema, zmienilem rolki na 4,5g, 2 cylinder: rozwiercilem (nie jest to az tak trudne (narzedzia)), na nastepny raz zostawilem dysze (kupilem 72) i krociec ssacy. zamontowany wydech proma??? (brzmi jak sportowy). squter jedzie 65kmh od 0 do 10kmh nuda, 10 do 15kmh hehe podrywa troszke kolo, dosc dobrze jest od 20 do 55kmh, 65 (70) znow nuda. czy gaznik poprawi vmaxa? niewiem zobaczymy
mam w planie dalsze modyfikacje zaczne od przelozen, wario, cylinder(70ccm).
Ps. :D:D:Dchcialem kupic nowego Rometa 727:D:D:D


Dodane przez torrus dnia 16-05-2008 00:02
#33

Ta blokada na cylindrze to dokładnie w którym miejscu jest??? Tam gdzie jest przykręcany wydech??? Narazie moja katana idzie tak 50-55 a już ściągnąłem blokady z króćca ssącego, wariatora i zwiększyłem stan paliwa na pływaku o 1,5 mm co znacznie poprawiło przyspieszenie a narazie na tłumik i przełożenia nie mam kasy. Poradźcie co jeszcze moge zrobić???

Dodane przez wander dnia 16-05-2008 09:44
#34

Ściągnij blokadę z wydechu. Ona dużo blokuje skuter! Jak na to nie masz kasy?? Przecież to się wyciąga zwężkę, odcina zawirowywacz i zaspawuje... chwila roboty.

Dodane przez torrus dnia 16-05-2008 17:29
#35

Zawirowywacza nie ma na moim tłumiku. A zwężka w którym miejscu będzie??? Na kolanku?? To w takim razie musze rozciąć kolanko i poszukać tego???

Dodane przez 77marius dnia 17-05-2008 00:49
#36

czy ktos ma ten gaznikhttp://www.msp-tu...temID=5903 da sie podlczyc automatyczne ssanie? zmienilem cylinder na 70 i wydech na yasuni Z. bedzie dobrze wspolgral? Pozdrawiam[img][/img] images32.fotosik.pl/254/3bbaa08df030f924med.jpg images33.fotosik.pl/255/6c66bb739a290d16med.jpg

Dodane przez wander dnia 17-05-2008 12:29
#37

ten gaźnik jest do ręcznego ssania.
Ps. Czy warto tyle kasy wydawać na aż tak dobry gaźnik??

Dodane przez Pierzak dnia 17-05-2008 14:36
#38

Ja polecm gazniczek dellorto 19 z recznym ssaniem od mielocha. Sam go mam i przy moim tunie w trasie sqt pali 4,5l ;D I kopa też ma porządnego. ;)

Dodane przez 77marius dnia 17-05-2008 17:52
#39

ten gaźnik powyżej w linku kosztuje 276pln + 27pln przejściówka ale czy linka pasuje i co zrobić z ssaniem?Wander jaki gaźnik polecasz, zamówiłem vario polini speed control (środa), do tego chce kupić przełożenia top racing i jakieś dobre sprzęgło a później wszystkie drobne rzeczy. Ps. tuning zewnętrzny mnie nie interesuje (może felgi na biało) pozdrawiam.

Używaj polskich znaków!!

Kilka fotek mojej Katanyhttp://polskajazd...Y,50/24974

Nie pisz posta pod postem!!!
TEMAT NIE JEST O TWOJEJ KATANIE!! TEMAT O BLOKADACH!! PRZENIEś SWOJE POSTY W INNY ODPOWIEDNI TEMAT. BO JAK NIE TO SKASUJę!!!

Edytowane przez wander dnia 17-05-2008 18:20

Dodane przez marcinh2 dnia 20-05-2008 17:24
#40

Witam, przeczytałem artykuł bardzo dokładnie i wziołem sie do sciagania blokad w katanie z 2000r movestar i okazało sie ze nie ma podkładki na wariatorze zwezki w cylindrze czy tez w kolanku wydechu kruciec ssacy był zwezony to go rozwiertałem nie sprawdziłem tylko dyszy i gdzie sa blokady bo chyba sama dysza nie jest blokadą a jedzie tylko 45km/h byłem dzis w salonie suzuki i popytałem troche okazało sie ze blokowane tez były moduły co o tym sadzicie?

Dodane przez danos22 dnia 20-05-2008 19:16
#41

zdanie są podzielone na temat blokady na module zaplonowym. Moim zdaniem to się zdarza ale chyba jeszcze nikt 100% pewności nie ma.

Dodane przez Bercik dnia 20-05-2008 20:18
#42

dysza w gaźniku jest w końcu blokadą czy nie???

Dodane przez wander dnia 20-05-2008 20:41
#43

jeżeli ktoś uważa dyszę 68 w gaźniku 14mm(katana WR) z oryginalnym filtrem to tak. Ja to uważam za bzdurę!!

Dodane przez marcinh2 dnia 21-05-2008 17:11
#44

to w koncu jak sama dysza moze na tyle blokowac skuter ze nie pojdzie wiecej niz 45km/h?

Dodane przez Smaku dnia 21-05-2008 21:12
#45

nie ! w katanie są też inne blokady na wario, tłumiku itp

Dodane przez marcinh2 dnia 24-05-2008 12:28
#46

Tak,wiem ze sa inne blokady ale u mnie nia ma blokady na wario kominie na kruccu ssacym była ale rozwierciłem a nie sprawdzałem dyszy wiec pytam czy sama dysza moze tak obnizac predkosc? A co do modułu słyszałem ze wystarczy przeciąc jakis kabel od modułu zapłonowego i po problemie co o tym myslicie?

Edytowane przez marcinh2 dnia 11-07-2008 13:22

Dodane przez mrofeczka dnia 04-08-2008 11:05
#47

No ja jestem dziewczyną i napewno sobie sama zdejme blokady:(
jeszcze w zadnym warsztacie nie zajmuja sie zdjemowaniem blokac:( :(

Dodane przez stiv440 dnia 04-08-2008 12:05
#48

@marcinh2, katana to nie chińczyk!!!!! żle słyszałeś!!! nie ma blokady na module!!!!!jedynie mofy są na niem zablokowane!!!! pozatym ten temat został juz wyczerpany ile można pisać na temat ściągania oraz umiejscowienia blokad!!!!!! ten temat powinien zastać już ZAMKNIĘTY!!!

Dodane przez marcinh2 dnia 04-08-2008 18:57
#49

a Czy katana mofa to chinczyk??? ze ma blokade na module ?? jak chcesz wykazac sie wiedzą to przeczytaj cały temat a nie koncowke

Dodane przez wander dnia 04-08-2008 20:01
#50

na razie to ty pokazujesz swoją wiedzę pytając o rzeczy które już nie raz były pisane na tym forum. Poszukaj przez opcję szukaj a znajdziesz...

Dodane przez LMatador dnia 12-08-2008 14:44
#51

Jak rozbierałem motor to u mnie blaszki nie było, na wale była tylko taka tulejka i żadnego pierścienia i nic więcej... za słabo skręciłem wszystko i podczas jazdy mi sie odkręciło... i teraz jedzie ledwo 50km/h.. wie ktoś jak to naprawić? proszę o odp. na PW

Używaj Alt!!!

Edytowane przez Daniez dnia 15-08-2008 09:55

Dodane przez marcinh2 dnia 14-08-2008 23:30
#52

Na początek jeżeli kogoś obraziłem to przepraszam a dalej kontynuując chce się podzielić odkryciami a mianowicie mam nieszczęsna mofe tzn już miałem wymieniłem moduł i okazało sie ze to nie przyniosło efektu czyli moduł NIE jest blokowany kumpel kumpla pracuje w suzi moto i załatwił mi rysunek jak usunąć elektroniczną blokadę mianowicie pod schowkiem na takiej listwie mam taka kostkę z 4 kablami (nie wiem czy we wszystkich to jest)a ma oznaczenie PCU wychodzą z niej cztery kable niebieski czerwony zielony żółty które idą w stronę kabli do modułu i przy kablach od modułu obcinamy kable kol.zielonego i żółtawego które zabezpieczmy przed jakimś zwarciem a kabelki które pozostały pod odcięciu czyli różowe mostkujemy i maszyna odblokowana jak będę miał skaner to zamieszczę schemat.

Człowieku weź sie ogarnij, używaj Alt!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez Daniez dnia 15-08-2008 10:03

Dodane przez pRobako dnia 18-09-2008 14:39
#53

mam takie pytannnko hmm :D mam katane 97r kupilem nie dawno i mam wszystkie czesci seryjne tlyko kupilem tlumik leovince hand made tt.. Katana jedzie mi 55 ... z nowym tlumikiem. ;/ jak sciagnalem blokade z wariatora to jechal 50 ;/ nie wiem czemu.. nie wiem jaka czesc teraz dokupic mysle nad gaznikiem 17.5mm i nie wiem jaka dysze wziasc.. prosze o pomoc ;]

Dodane przez axdam42 dnia 18-09-2008 16:26
#54

Jeśli po zdjęciu blokady z wario jechał 50 to na pewno nie zrobiłeś tego dobrze !! Moja seria jechała ponad 50. Ściągnąłem z wario blokadę i ok 64 !! gaźnik 17,5 przy serii ? nieee.. zmień dyszę w seryjnym, odblokuj króciec, i myśl nad wario, albo przełożeniami, chyba że cylek jakis 50 sport

Takie moje zdanie ... Pozdro

Dodane przez pRobako dnia 19-09-2008 10:17
#55

ok to wymienie przy seryjnym dysze tylko na jaka najlepiej? bo nie znam sie za dobrze.. :( dopiero 2 miechy mam katanke i spodobala mi sie i nie che jakis innych skuterow bo kazdy mowi zebym spredal ta i dolozyl na cos lepszego ;D a ten krociec to samemu dam rade? na pierwszej stronie jest opisane to cos pokombinuje ;]

Dodane przez Headhunterz dnia 19-09-2008 10:40
#56

Ja mam pytanko, nie mam kamieni na wiertarke, to czym odblokować krucieć, może być to zwykłe wiertło?

Dodane przez Daniez dnia 19-09-2008 13:26
#57

No no raczej to musi być kamień szlifierski...wszystko można ale nie wiem jak to będzie później wyglądało bo może się postrzępić

Dodane przez Adriandik dnia 27-02-2009 19:18
#58

Mam pytanko: czy Katana ay50 WR jest blokowana na przełożeniach??

Dodane przez baziu_19 dnia 27-02-2009 19:20
#59

Nie jest.

Dodane przez matik_3 dnia 27-02-2009 19:31
#60

baziu_19
Nie jest.


Jak to nie każda katana jest blokowana na przełożeniach.*

*- Suzuki AY50 Katana Performance nie miała żadnych blokad.
http://pl.wikiped...erformance

Edytowane przez matik_3 dnia 27-02-2009 19:32

Dodane przez ptysiex dnia 27-02-2009 20:56
#61

Wr nie ma blokad na przełożeniach

Dodane przez matik_3 dnia 27-02-2009 21:06
#62

ok niech będzie to na czym ma?

Dodane przez baziu_19 dnia 28-02-2009 11:13
#63

Co ty z jakimś tekstem z wikipedii wyskakujesz? To co tam pisze, to jest bujda na kółkach. Jeszcze niedawno było napisane, że Performance rozwija maksymalną prędkość 150km/h.

Dodane przez Damian92 dnia 22-03-2009 18:34
#64

Chłopaki pomóżcie:
Mam zdjęte blokady z wariatora, wydechu i dzisiaj wsadziłem przełożenia od SR, a katana nadal 60km/h ;(

Na starych przełożeniach było 16 obrotów sprzęgła na koło, a na tych jest niecałe 13 i mimo tego nic nie dały. Czy blokada na króćcu i cylindrze może aż tak dławić katanę?

Dodane przez ptysiex dnia 22-03-2009 18:41
#65

Kreci ci się sprzęgło? <wow>

Dodane przez Damian92 dnia 22-03-2009 18:44
#66

Oj dzwonu... musisz od razu czepiać się słówek?:P Swoją drogą to sprzęgło też się kręci jak jedziesz skuterem ;D

Jest mi wstanie ktoś odpowiedzieć na wyżej zadane pytanie? Czyżbym trafił na jakąś dziwną wersję blokowaną na module?

Edytowane przez Damian92 dnia 22-03-2009 18:45

Dodane przez matik_3 dnia 22-03-2009 19:10
#67

O co chodzi w blokadzie na dyszy??

Dodane przez Damian92 dnia 22-03-2009 19:13
#68

O to, że jest za mała i trzeba wymienić na większą. No ale zdania sa podzielone czy jest to blokada, czy też nie.

Chłopaki, proszę pomóżcie, może będziecie w stanie coś wymyślić dlaczego moja katana tak wolno jeździ:(

Dodane przez sssss80 dnia 23-03-2009 10:49
#69

Po prostu twoja katana jest za słaba i kiedyś rozwijała 60 na max obrotch a teraz nie ma siły się bardziej rozpędzić.
Blokadę na module mają podobno tylko wersje mofa ale to jest w Polsce raczej nie spotykane i jechała by ci 25 gdybyś taką miał.
Sprubuj dać lżejsze rolki to może wolniej się pasek będzie podnosił a na wyższych obrotach łatwiej mu będzie się rozpędzić.
Przełożenia z sr-ki są przystosowane do tamtego sqta a on jest na wtrysku i trochę więcej mocy ma.

Dodane przez Jajecko_ dnia 23-03-2009 11:37
#70

Damian92 weź kup jakiś sportowy wydech, wario to na pewno szybciej ci będzie szla. ewentualne jak masz mało kasy to weź ja całą przeczyść (gazior, filter ) może to ci coś da

Dodane przez matik_3 dnia 23-03-2009 15:50
#71

ja mam tak że do 40 leci później 40-45 słabo i później kizior do 60

Dodane przez Damian92 dnia 23-03-2009 19:05
#72

Mi do 40 jedzie a później do 60 to słabo... Dzisiaj pierwszy raz podczas jazy z bardzo dużej górki wkręciła się wreszcie na obroty i przekroczyła 70, ale normalnie to w ogóle się nie wkręca i już nie wiem co z tym zrobić. Czy to pasek czy rolki? ehhh nie wiem:/:(

Dodane przez matik_3 dnia 23-03-2009 19:17
#73

ja mam podobnie

Dodane przez Adriandik dnia 24-03-2009 16:51
#74

Mam pytanko. Posiadam katane wr 2004 r.Mam jeszcze blokady: tuleja na wariatorze, dysza główna, kolektor wylotowy. Resztę blokad mam ściągniętych. Leci 70km/h. Ile pójdzie moja katana po ściągnięciu wszystkich blokad?

Dodane przez wiernyl dnia 24-03-2009 17:01
#75

Ty masz Di-Tech'a bo katane masz z 2004r a wiec na dyszy nie masz blokady bo jej nie masz:P Nie wiem jak z wydechem czy masz blokowany wiem ze di-tech ma juz wydech pseudo sportowy i nie wiem jak jest w nim z blokadami. Z tego co wiem to di-tech jest blokowany tylko w komputerze (mapa wtryskowa) ale twoj skuter jedzie 70 wiec raczej juz bedziesz mial sciagieta.

Ps. z tego co mi sie wydaje to sciemniasz w poscie jak sie da, jesli chesz zeby ktos ci pomogł to pisz prawdziwe dane... :( chyba ze ci sie pomylilo cos z tym rocznikiem xD

Edytowane przez wiernyl dnia 24-03-2009 17:02

Dodane przez Adriandik dnia 24-03-2009 17:17
#76

No napewno. Chyba wiem jaki mam silnik czy na gaźnik czy na wtrysk. A tak wogule to az tak glupi nie jestem zeby nie znac rocznika:DB). to chyba ty cos sciemniasz...;)

Dodane przez ptysiex dnia 24-03-2009 17:20
#77

Skąd wieszy wiernyl czy nie miał gaźnika ?

Dodane przez wiernyl dnia 24-03-2009 18:10
#78

A to sory. Mogłes napisać że masz przerobionana na gaznik..

Dodane przez Pietras dnia 24-03-2009 18:19
#79

Skąd wiesz że ma Ditech przerobionego ?? myslisz ze w 2004 robili same ditechy ?

Dodane przez Adriandik dnia 24-03-2009 18:21
#80

wiernyl napisał/a:
A to sory. Mogłes napisać że masz przerobionana na gaznik..


Ja nie mam przerobioną na gaźnik!!! Ona od początku była na gaźnik!!!B)

Odpowie ktoś na moje poprzednie pytanko?? ;///

Dodane przez Jajecko_ dnia 24-03-2009 19:01
#81

Nikt ci tego nie powie ile ci poleci jak zdejmiesz blokady. chyba ze się spytasz jakiegoś jasnowidza

Dodane przez wiernyl dnia 24-03-2009 19:28
#82

Nie słyszałem żeby katana z 2004r była na gazniku... ile pojedzie to sie nie dowiesz dopoki nie sciagniesz blokad....Chyba że nie potrafiszB)

Edytowane przez wiernyl dnia 24-03-2009 19:29

Dodane przez Patryjos dnia 14-06-2009 22:22
#83

Czy suzuki katana ma blokade na module zapłonowym.Jak ma to prosze niech ktoś napisze jak ją ściągnąć

Dodane przez Jajecko_ dnia 14-06-2009 22:35
#84

KATANA NIE JEST BLOKOWANA NA MODULE !! to nie jest żadne chińskie gó...

Dodane przez sidor dnia 15-06-2009 08:29
#85

i tu sie mylisz niekture mają jak były zarejstrowane w niemczech jako mofy to mają blokowany moduł i jadą nie szybciej jak 30km/h wiem bo sam miałem taką jedną katanę na chandel z niemiec kupiłem za 150 euro i goscie z komisu nie wiedzieml co ją boli i mi sprzedali za połowę ceny

Edytowane przez sidor dnia 15-06-2009 08:30

Dodane przez Bolek dnia 15-06-2009 14:21
#86

no prawda sam miałem zilliona MOFA :) blokada na module do 30 km/h ale to tylko patent dla Niemców. Bo można jeździć na Kartę motorowerową :) w innych krajach europy tego nie ma :)

Dodane przez konanik dnia 15-06-2009 18:56
#87

Opłaca się rozwiercać króciec przy seryjnym gaźniku? Polepszy to jakoś osiągi?

Dodane przez sssss80 dnia 15-06-2009 19:51
#88

W squcie seri ci nic nie da. Ale jak masz rozłożony to możesz rozwiercić dla spokoju.

Dodane przez konanik dnia 15-06-2009 20:18
#89

Nie, nie mam rozłożonego ale dzięki za odpowiedź. Czyli się nie opłaca :D

Dodane przez Mateo94 dnia 28-06-2009 14:08
#90

Panowie mam pytanie W katanie 99 pod czacha po lewej stronie na górze jest taki mały biały prostokąt to jest blokada?

Dodane przez Pietras dnia 28-06-2009 14:11
#91

nie. to jst opornik.

Dodane przez Mateo94 dnia 28-06-2009 14:16
#92

To jest opornik do iskry i do świecy jak to się zdejmie to daje wieksza moc!

Edytowane przez Mateo94 dnia 28-06-2009 14:18

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 28-06-2009 16:51
#93

to jest opornik od regulatora napięcia odpowiedzialny za swiatła

Dodane przez Pietras dnia 28-06-2009 18:10
#94

Mateo nie mow nic :D . To nie ma łącznosci z Cewką a jakby miało to nie było by to umieszczone pod czachą tylko koło cewki.

Dodane przez Mateo94 dnia 28-06-2009 23:09
#95

Pietras nie gadaj.... :) Ja to zdjąłem i dostałem więcej mocy!!!

Dodane przez Baton dnia 28-06-2009 23:36
#96

A naklejki Ci dodały mocy?To jest tak jak krzychu mówi i raczej tak jak naklejki mocy Ci nie doda.

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 29-06-2009 00:10
#97

może masz prądnice od traktora, masz większą moc bo światła nie działaja i prądnicy nie blokuje hahaha <lol2> ja ostatnio wętle wyje bałem i na wolnej gumie 40km więcej jade. a cyrkle to chłopie z gazu na przednim kole śmigam :D a tak poważnie, sprawdź czy ci swiatła działają bo np jak ja mam światla włączone to mi gasneła na niskich, a jak zgasiłem to chodziła więc troche jest róznica. ale nie rób jaj że aż taka

Dodane przez Pietras dnia 29-06-2009 07:58
#98

Robi to roznice na małych obrotach gdy zabieraja światła ta mała ilosc prądu który wytworzy prądnica. Potem robi go na lekki nadmiar by ładowac akumulator więc prądnica daje wystarczająca moc na cewke.

Dodane przez Mateo94 dnia 29-06-2009 12:00
#99

Ty to niby czemu mój kolega ma Malaguti F12 jeździł z tym i miał hugowe przyspieszenie jak mu to zdjąłem to odrazu polepszyła się przyspiecha!

Dodane przez dudek115 dnia 29-06-2009 15:15
#100

nie wierze Ci Mateo w każde twoje wypowiedziane słowo..
Co ma prądnica do prześpiechy?? przecież to nie jest silnik elektryczny

u mnie czy na zimnym czy na ciepłym silniku, na wolnych obrotach wszystko działa idealnie, oczywiście nie swiecą światła tak jak na obrotach, ale mi też nie przygasają aż silnik stajee

Dodane przez Pietras dnia 29-06-2009 16:09
#101

Dobzre jeźdz bez opornika , nic i nikt ci nei zabroni ;]

Dodane przez Mateo94 dnia 29-06-2009 17:06
#102

Pietras z tym się zgodzę a jak macie jakiś problem to dzwoncie pod ten Nr tel 796131212 !!

Dodane przez dudek115 dnia 29-06-2009 17:13
#103

oświeć nas, kogo to nr?:P

Dodane przez Pietras dnia 29-06-2009 17:34
#104

pewnie to mechanika Mateo :D

Dodane przez dudek115 dnia 29-06-2009 17:37
#105

Mateo jak masz taką super katanę to się nią pochwal:d zrób nowy temat, po oceniamy to twoje samurajskie wozidełko;p

Sory za Offtop

Edytowane przez dudek115 dnia 29-06-2009 17:38

Dodane przez Jajecko_ dnia 29-06-2009 17:51
#106

musze obronić troch mateo_94 jego katana jest naprawdę spoko
Pietras zgadłeś to jest numer mechanika mateo (i mojego tez :P )
a jak chcecie obejrzeć jego katane to ma profil na PJ nick ten sam
(sp2 nie jego )

Dodane przez LMatador dnia 20-07-2009 06:04
#107

Słyszałem, że blokada na kolektorze to bujda, ale niech się inni wypowiedzą

Dodane przez kruchy94 dnia 20-07-2009 10:09
#108

jak odblokowac Przełożenia. tszeba ja wymenic???????
:(

Dodane przez Jajecko_ dnia 20-07-2009 10:13
#109

tak trzeba je wymienic na inne np. nieblokowane

Dodane przez kruchy94 dnia 20-07-2009 11:44
#110

siemka. jak sie zdejmie te blaszke na wariatorze to rolki nie wypadna??????

Dodane przez kruchy94 dnia 20-07-2009 14:06
#111

ja nie wiem nawet ze jest taka blokada

Dodane przez kruchy94 dnia 20-07-2009 14:20
#112

powie mi ktos gdzie sa wszystkie blokady w katani????? prosze
;)

Dodane przez dudek115 dnia 20-07-2009 14:30
#113

wystarczy ze przeczytasz ten temat od początku ;] i bedziesz miał na wszystkoodpowiedzi

Dodane przez Dawid dnia 04-12-2009 20:59
#114

dobry artykuł dzięki i pozdrawiam

Dodane przez rabus006 dnia 11-05-2010 23:00
#115

Witam. Mam suzuki katana rocznik 2006/07 i mam problem z blokada. Jedna juz sciagnelem z dlumika ( odcielem ta rurke ) ale to nie dalo nic zwiekszylo tylko przyspieszenie a mi chodzi bardziej o predkosc. Wiecie moze gdzie w tym modelu sa blokady ?? pls odpowiedzcie . z gory THX

Dodane przez Pietras dnia 12-05-2010 10:14
#116

Boże , ile Ci katana osiągnie ?

Dodane przez rabus006 dnia 12-05-2010 10:55
#117

Narazie idzie 45km/h . Ale gdzie sa w niej blokady. Jedan sciagnelem ( dodatkowa rurka przy tlumiku ). Mi sie wydaje ze jedna jest na wariatorze a gruga to zwezenie w tlumiku na kolanku.

Dodane przez KatanaS3M dnia 01-06-2010 09:07
#118

czy jak wymienie stożek to da mi troche mocy czy nie bedzie różnicy__?????

Dodane przez Pietras dnia 01-06-2010 09:59
#119

Stoożek na seri jest dno. Zwiększy jedynie spalanie , może trochę przyspieszenie wzrośnie.

Dodane przez kamilTbK dnia 04-07-2010 17:58
#120

Moja katana, na cylu 50cm, oryg gazniku i wydechu, nic osobiście z nia nie robiłem. sprowadzona z włoch, stała chyba cos około 10lat, 70km/h na prostej spokojnie a z delikatnej górki 80+spokojnie jedzie. 97 rocznik. Na początku sie bałem ze 50/55km/h pocisnie no ale nie jest tak zle.

Dodane przez graal7 dnia 23-08-2010 17:28
#121

Ja właśnie też mam katanke z 97r sprowadzona z Niemiec i leci mi tylko 55km/h. Jak kolega wyżej mam seryjny gaznik, wydech i nic z nią nie robiłem. Co mogę zrobić żeby zwiększyć v-max ? Dodam jeszcze że przy prędkości 55km/h wkręca się na strasznie wysokie obroty że aż cała drży, nie wiem może jest jakaś blokada obrotów czy coś? Proszę o porady

Dodane przez Ceiron dnia 23-08-2010 23:25
#122

a blokada na wariatorze ? albo jak masz ja sprowadzana to możesz mieć blokadę na module zapłonowym

Dodane przez orzelek01 dnia 02-09-2010 21:19
#123

Nie ma na module Blokad !!!!!!!!!!!!

Dodane przez BIDALOT dnia 06-09-2010 22:58
#124

Witam mam katane chłodzoną cieczą z 2004r.

dziś zdjołem blokade na wario,jutro zdejme na wydechu.

a co do tych przełożeń to mam 13,5 obrodu dzwonu na jeden obrót koło?

więc mam blokowane przełożenia?

i gdzi mam jeszcze blokady?

Dodane przez kacper_ dnia 07-09-2010 14:08
#125

jak masz 13,5 to masz odblokowane przełożenia a to duzy + :D

Dodane przez BIDALOT dnia 07-09-2010 17:09
#126

zdjołem blokade,na tłumiku,wario,przełożenia mam nieblokowane a ona jedzie aby 55 km/h z górki.

gdzie są jeszcze blokady bo coś jest nie tak?

moduł mam nieblokowany bo są w nim cztery piny

Dodane przez orzelek01 dnia 07-09-2010 22:42
#127

Trafi mnie z Tym modułem zaraz... Nie ma Ludzie Blokowanych ani odblokowanych modułów do Katany. !! może już pasek zjechany masz .. może Koperty już przytarte . Albo cylek an wykończeniu

Dodane przez BIDALOT dnia 08-09-2010 22:09
#128

cylek,dzwon,sprzęgło,wariator,pasek wygląda jak nowy,aby rolki są troche kwadratowe

Dodane przez Kamilksc dnia 09-09-2010 15:31
#129

Są blokady na modułach ale w tak zwanych wersjach MOFA najczęściej spotykane w niemczech !!!!

Dodane przez buyaka dnia 09-09-2010 15:46
#130

witam wszystkich mam katane w ditechu 05 rok.jest o na odblokowana na tlumiku i wariatorze i na ta chwile v max to 65 km/h gdzie szukac blokad rub co zrobic zeby byla szybsza?

Edytowane przez buyaka dnia 09-09-2010 15:47

Dodane przez kacper_ dnia 09-09-2010 16:26
#131

tuning

Dodane przez buyaka dnia 09-09-2010 17:31
#132

A tak dokladniej jakie czesci i gdzie

Dodane przez deLuxe505 dnia 09-09-2010 17:39
#133

Cylek 70cc, nowy wzmocniony wał, przełożenia odblokowane, króciec ssący odblokowany.
Jeśli pomogłem daj "pomógł mi"

Edytowane przez deLuxe505 dnia 09-09-2010 17:39

Dodane przez BERCIU dnia 09-09-2010 21:55
#134

Po pierwsze zmień se di techa na gaźnik potem eksperymentuj z cylkiem bo w di techu komputer wstrzykuje paliwo w odpowiedniej dawce i nawet jakbyś miał króciec o średnicy 100mm to i tak by nie jechała duzo szybciej.

Po drugie z cylkiem nie ma co sie tak spieszyc najpierw kup msportowy wariator np polini lub hebo ng, poeksperymentuj z rolkami i wydechem.

Dodane przez Pietras dnia 10-09-2010 23:53
#135

Po pierwsze czemu ma zmieniać ditecha na gaźnik ?
Po drugie odblokowany, sprawny ditech z lekkim tuningiem osiąga 80/90

czego nie osiągnie po zmiany na c techa bo nie wymieść się z kosztami.

Dodane przez buyaka dnia 11-09-2010 11:40
#136

A doradzil bys mi jaki tuning musze zrobic jak wariato itp?

Dodane przez buyaka dnia 11-09-2010 11:42
#137

Mam jeszcze jeden problem jak odpalac.Jak przekrecam kluczy to wlacza sie pompka i nie wiem czy odpalac odrazu po przekreceniu kluczyka ,czy czekac az pompka zgasnie??

Edytowane przez buyaka dnia 11-09-2010 11:58

Dodane przez Pietras dnia 11-09-2010 13:02
#138

Czekaj aż pompka zgaśnie.
Jeśli do ditecha to weź MalossI Multivar/Polini Speed Control
Wydech LeoVince ZX
Sprawdź swoje przełożenia czy nie są zablokowane, w dziale tuning mechaniczny jest temat jak to sprawdzić.

Dodane przez gizbar dnia 13-09-2010 13:54
#139

Potrzebuję pomocy przy blokadach na wario zdjąłem tylną blachę, ale nie mogę znaleźć tej podkładki na tulei. czy ona jest założona konkretnie na tuleję czy jest przed talerzami a tą nakładką zębatą bo tam jest taka jakaś podkładka ale jak ją wyjąłem to po skręceniu talerze były luźne ??? Pomocy

Dodane przez buyaka dnia 13-09-2010 20:20
#140

http://www.youtube.com/watch?v=VVqEt_kjibY&feature=related wiecie moze co to jest?

Dodane przez buyaka dnia 15-09-2010 16:40
#141

Jak sprawdzic czy przelozenie jst blokowane ??

Dodane przez Aroni dnia 15-09-2010 18:21
#142

Liczysz ile masz obrotów dzwonem na 1 obrót koła... poszukaj, były o tym tematy.

Dodane przez mijagi222 dnia 15-09-2010 20:54
#143

to jest ten temat, tak ogólnie to mógłby ktoś zrobić z tego artykuł

http://suzuki-kat...rowstart=0

Dodane przez buyaka dnia 16-09-2010 16:03
#144

Noja pierd... ja mam 12,5/1 przełozenie ,odblokowany tlumik,wariator ileci mi tylko 65 z dobrej górki ZZAALL!!!

Dodane przez BIDALOT dnia 16-09-2010 20:16
#145

Ja mam odblokowanego,typową serie,chłodzony powietrzem i jedzie mi z górki 65km/h na rolkach 5.5G

Dodane przez Sicio dnia 18-09-2010 14:08
#146

dużo daje odblokowanie krucca.?

Dodane przez Aroni dnia 18-09-2010 19:08
#147

Nie bardzo...chyba że wymienisz gaźnik na większy, ale przy serii praktycznie nic nie zmienia.

Dodane przez gizbar dnia 22-09-2010 17:57
#148

czy gumowa rurka w obudowie filtra powietrza to też blokada czy nie ?
Można ją wyjąć czy lepiej zostawić ???
Wiecie coś o tym??

Dodane przez mijagi222 dnia 22-09-2010 21:43
#149

ta rurka gumowa to nie jest blokada

Dodane przez kefir95_95 dnia 23-11-2010 17:47
#150

Kurde ja mam blokady jeszcze na krućcu, przełożeniach(14,5/1),cylinder(nowy już idzie),gaźnik(dysza 65 już idzie),wariator w sobotę odblokowałem i wydech to mam do założenia LV RR:)

Na końcu zostanie mi tylko kruciec(zostawię zablokowany bo przy 50cc to podobno nic nie zmienia) i przełożenia(chyba założę od SR)...:)
Czy uzyskam na tym osprzęcie 80km/h?(dodam, że mam sprężynę +22% i sprężynki czerwone, cylinder TEC EVO HQ 50cc)...

Jak nie to może po zimie uzyskam bo chyba będę kupował MALOSSI FLY i POLINI SPEED CONTROL i do tego roleczki 4,4G

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 23-11-2010 18:47
#151

polni speed control to bardzo słaby wariator , z tego co wiem najlepszy jest malossi multivar

Dodane przez kefir95_95 dnia 23-11-2010 19:55
#152

no a ile kosztuje taki malossi multivar?
mi się spodobał polini speed control i może być ewentualnie coś innego(jeśli polecacie) w granicach jego ceny:)
jakieś linki?

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 23-11-2010 20:04
#153

No ja polecam tu masz linka pierwszego z brzegu , poszukaj a używkę w super stanie wyrwiesz za 160zł



http://sklep.skut...atana.html

Dodane przez kefir95_95 dnia 23-11-2010 20:12
#154

Aha thx:)
Ale to dopiero się będę zastanawiał po feriach bo wcześniej kasy nie uzbieram...

Dodane przez kefir95_95 dnia 24-11-2010 14:31
#155

http://w867.wrzut...P/dsc03336
http://w867.wrzut...1/dsc03337

Czy to jest blokada?

Dodane przez Aroni dnia 24-11-2010 20:21
#156

Malossi Multivar, Hebo NG, Polini SC - jeden chu...jedno i to samo. Bierz co tam znajdziesz fajnego.
No to okno powinno być w całości otwarte. Ale nie widziałem tego cyla i nie jestem pewien czy to jest zrobione jako blokada.

Dodane przez Wojtek007 dnia 24-11-2010 21:22
#157

Malossi Multivar, Hebo NG, Polini SC. Te wariatory są bardzo dobre

Dodane przez kefir95_95 dnia 24-11-2010 21:31
#158

znaczy wiesz jak się tak od przodu patrzy to jest taki delikatny paseczek i nic więcej a to zdj było robione pod kątem, a czy jest blokowany to nie wiem bo przecież kto by roił sportowy cylek zablokowany(przynajmniej takie jest moje zdanie)...
TEC HQ 50cc wydaje mi się, że nie jest blokowany bo TEC raczej nie blokuje cylków...

Dodane przez kefir95_95 dnia 24-11-2010 21:31
#159

znaczy wiesz jak się tak od przodu patrzy to jest taki delikatny paseczek i nic więcej a to zdj było robione pod kątem, a czy jest blokowany to nie wiem bo przecież kto by roił sportowy cylek zablokowany(przynajmniej takie jest moje zdanie)...
TEC HQ 50cc wydaje mi się, że nie jest blokowany bo TEC raczej nie blokuje cylków...

Dodane przez Damian1908ldzPDG dnia 24-11-2010 21:34
#160

nie jest blokowany,to by była głupota z strony teca

Dodane przez kefir95_95 dnia 24-11-2010 21:38
#161

też mi się tak wydaje a to co wyszło na zdj to z 3 razy bardziej zasłonięte bo zdj były robione na szybkiego pod kątem i jeszcze na kolanie:P

Dodane przez Aroni dnia 24-11-2010 22:56
#162

Wiem że to by była głupota, ale to taka sama sytuacja jak z wydechami sportowymi, wiem że jakieś też były blokowane...Zawsze można to rozwiercić jak masz czas i chęci:)

Dodane przez kefir95_95 dnia 25-11-2010 14:02
#163

nie to jednak nie będzie blokada bo od strony zewnętrznej jest takie wgłębienie w tym miejscu także jakbym to zeszlifował to zostałaby taka ścianka grubości uszczelki wydechu:P

PS. A poza tym mam takie samo zaślepienie jak na cylku 70cc(http://allegro.pl...47534.html) i na każdym jednym który widziałem także jest dobrze:)

Edytowane przez kefir95_95 dnia 25-11-2010 14:33

Dodane przez MacDavid dnia 27-03-2011 22:59
#164

Ile katanka jedzie po sciagnięciu 1 blokady chcialbym jechac te 55-65
Jak narazie max to 60 z gorki

Dodane przez Aroni dnia 28-03-2011 11:14
#165

Zależy jakiej...przełożenia dadzą najwięcej...polecisz z 70 na odblokowanych.

Dodane przez asus dnia 28-03-2011 14:19
#166

Mi tylko została blokada na przełożeniach ew gaźniku jak jest ale leci mi 55-58 do 65 trudno będzie bez wymiany przełożen.

Dodane przez asus dnia 01-04-2011 20:46
#167

Sory za ppp .
Kumpel z tego właśnie forum chce ode mnie kupić przełożenia. Ale on ma blokowany komputer , dużo dadzą mu te przełożenia bez odblokowania komputera?

Dodane przez Skuter95 dnia 25-04-2011 15:44
#168

Siema. niedawno zmienilem przelozenia na odblokowane(z apki 12 obrotow dzwona) i mam sciagniete wszystkie blokady akatana jedzie mi 55-60km/h. w gazniku mam dysze 60. jak zmenie dysze to be wiecej jechal??

Dodane przez qscvbe dnia 25-04-2011 15:55
#169

dużej różnicy nie odczujesz, może masz do wymiany rolki i pasek?? ew. silnik jest już zjeżdżony...

Dodane przez Skuter95 dnia 25-04-2011 16:06
#170

w tym sezonie wymienilem cylek (jeszcze na dotarciu), rolki(na 6.5g) a pasek jest w stanie db+ tak ze watpie .

Dodane przez qscvbe dnia 25-04-2011 16:11
#171

tłumik też odblokowałeś??

Dodane przez kefir95_95 dnia 25-04-2011 17:25
#172

zmień wydech i rolki na lżejsze, no ew. sprawdź stan paska i wariatora:)

Dodane przez Skuter95 dnia 25-04-2011 18:36
#173

tłumik jest odblokowany(seria). możecie mi jeszcze powiedzieć czy ta dysza będzie pasowałahttp://allegro.pl...14834.html

Dodane przez Wojtek007 dnia 25-04-2011 18:39
#174

A jaka masz dysze teraz? Może nie będzie konieczności zmieniać :)

Dodane przez Skuter95 dnia 25-04-2011 18:40
#175

teraz mam 60 i wlasnie niewiem czy ta bedzie pasowac http://allegro.pl...14834.html

Dodane przez Wojtek007 dnia 25-04-2011 18:42
#176

Czy będzie pasować , Nie wiem . Tez mam dysze 60 i mówię ci jak zmienisz na większa to zbytnio różnicy nie odczujesz przy seri cylku , tylko wzrośnie spalanie a to sie nie opłaca

Dodane przez Sicio dnia 27-04-2011 23:19
#177

a na gaźniku seryjnym jest?

Dodane przez Aroni dnia 28-04-2011 16:13
#178

Nie ma. Jak chcesz to możesz wymienić dyszę na większą, ale to dużo nie da. Poczytaj posty wyżej.

Dodane przez mateusz811 dnia 13-05-2011 14:34
#179

Mam pytanie: wersja Movistar to o którą chodzi? Czy to jest ta z soczewkami czy ta nowsza (z zwykłą lampą) img577.imageshack.us/img577/2931/dsc00799m.jpg?

Dodane przez qscvbe dnia 13-05-2011 15:08
#180

movistar to normalna katana, tylko malowaniem się różni. jest w starej jak i nowej budzie;p

Dodane przez cacek14 dnia 13-05-2011 16:37
#181

mateusz nowa buda bo lampa ;)
Nawet fajna :P

Dodane przez mateusz811 dnia 13-05-2011 18:52
#182

Ale brak blokady na przełożeniach miały obie wersje?

Dodane przez cacek14 dnia 13-05-2011 20:59
#183

tak. podobno moviestary nie miały, ale kilku z forum miało moviestary i blokady tak samo miały. :P

Dodane przez mateusz811 dnia 13-05-2011 23:01
#184

Dzięki cacek

p.s. Movistary, a nie Moviestary... ;)

Dodane przez cacek14 dnia 14-05-2011 10:40
#185

wiesz. jeden ch*uj :P

Dodane przez gizbar dnia 24-05-2012 18:10
#186

wstawiłem do mojej katany AC nowy pasek Malossi Special, Sprężynki sprzęgła Stage6 Torque Control, białe (miękkie), Sprężyna Polini +15%, do tego nowe rolki 6.3g a skuter jedzie mi tylko 55km/h czyli tyle samo co na starych rzezach reszta podzespołów jest seryjna Co mogę zrobić żeby choć trochę przyśpieszył ?? Blokady zdjęte czy regulacja gaźnika coś pomoże

Dodane przez roogat dnia 24-05-2012 18:13
#187

co ty odkopujesz !!! to jest sprzed roku :P

Dodane przez gizbar dnia 24-05-2012 21:17
#188

mój błąd sory