Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Co jest WYMAGANIE przy zmianie cylindra na 70ccm?

Dodane przez kolpaw dnia 18-08-2010 15:58
#1

Tak jak w temacie, mam ograniczony budżet(ze względu że zatarł mi sie cylinder to chce wstawić większy).

Chcę kupić cylinder 70ccm (coś z cylindrów do zwykłego jeżdżenia po bułki do sklepu nie spotowych).
Jakie jeszcze części muszę wymienić(mam odblokowane przełożenia pierwotne seryjne, sportowy tłumik Leo Vince Hand made i rolki polini 5.5g na seryjnym wariatorze, białą sprzeżyne sprzegła, gaźnik jakiś china)
Mam do wydania na same części 1000zł (z robocizną mechanika 1100zł)
jakie części są niezbędne do wymiany przy cylku 70ccm?

Proszę jeszcze o liste części do 1000zł (wraz z cylindrem - cylinder to ok 300zł - 600zł) w optymalnej konfiguracji (żeby 80kmh poleciał nalepiej).

Co do cylindrów myślałem o Power Force - używa ktoś? Jak one sobie radzą?
http://allegro.pl/item1180526873_cylinder_70cm_power_force_do_suzuki_katana_promocj.html

Ogolnie myślałem o takiej konfiguracji
Power Force 70ccm 450zł
Polini Speed Control 250zł
(jeżeli było by zurzyte to kupić) Sprzęgło Tec Evo Racing 110mm(chyba) 140zł
Sprężyna centralna zielona 20zł
Sprężynki sprzęgła niebieskie 20zł
Pasek Polini Kevlar - 120zł

Razem 860zł (lub ze sprzęgłem 1000zł)

Reszta części tak jak było.
Co wy na to?
Ile wtedy mi wyciągnie skuter?


Suzuki katana WR 50 2001 rok Liquid Cooled (chłodzona cieczą).

Edytowane przez kolpaw dnia 18-08-2010 16:22